GrevenLight Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Driver å prøver meg på en sånn liten tutorial jeg fant, der står det at man skal gjøre slik image - adjustments - variations. Men jeg finner ikke adjustments i min CS5, noen som kan forklare meg hvor jeg kan finne den? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Gå øverst og så trykker du på der det står image, skal være inne på den menyen Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ehh ... Klarte å skrife feil MEnte at jeg ikke fant "variations" Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 enda en til fra min portofolio www.oriondesign.no Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Prøv å få litt mer dybde i bildene dine, de er stilige men det mangler liksom det lille ekstra. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hva jeg fikk ut av et ellers dårlig bilde tatt med mobilen: Original: Innspill eller andre ideer? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 HAr du.. ehh endret kontrast? :S tell me.. Lenke til kommentar
brk Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Senyor: Hadde det dær vært et bilde _laget_ i Photoshop hadde jeg blitt jævlig imponert. Tenker på fotorealistisk, slik Bert Monroy lager bildene sine. Faktisk så er det en fin komposisjon til slik kunst. Skygger, glass og lys. Fikk faktisk lyst til å trene på det igjen. Ikke er jeg kunstner men med å bruke photoshop så avansert lærer man mye. Endret 13. august 2010 av brk Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Får man vintage effect på de fleste photoshopprogrammene nå? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Neida, er ikke laget fra bunn. Skulle bare se om det gikk ann å redigere bildene tatt med mobilen min for å få de litt mer livaktige og estetiske. Og nei, jeg ikke bare endret kontrast Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg ser ikke mye redigering der, men det var uansett et veldig godt bilde. Dog ble det ganske ødelagt av den elendige mobilkvaliteten man ser veldig godt når man ser bildet i full størrelse. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvordan fikser jeg så selection ikke får avrundede hjørner ? Selv om ting er helt firkantet, expander jeg selection så blir det alltid sånn som på bildet. http://cl.ly/329672791ff14b17c585 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Merkelig, det der skjer ikke med meg. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har tenkt å lage en enkel nettside ved hjelp av photoshop. Hele siden skal bestå av et medium stort bilde midt i siden og to til tre trykkbare linker. Noen som kan bistå med litt hjelp? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hjelp med Photoshop eller å sette opp nettsiden? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Tenker meg noe sånn som dette. Edit. Kom gjerne med innspill. Det "førsteutkastet" ble ikke noe særlig. Endret 1. september 2010 av Teac Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvordan fikser jeg så selection ikke får avrundede hjørner ? Selv om ting er helt firkantet, expander jeg selection så blir det alltid sånn som på bildet. http://cl.ly/329672791ff14b17c585 Mystisk... dette har aldri hendt meg. Sikker på at seleksjonen er 100% firkantet i utgangspunktet? Er utgangspunktet Rectangular Marquee Tool eller har du Ctrl-klikket et tilsynelatende firkantet objekt i bildet? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Her ser du hva som skjer med et 100% firkantet objekt, både når jeg cmd klikker på ikonet i layer listen, og når jeg bruker marquee tool. Veldig merkelig :/ Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Her ser du hva som skjer med et 100% firkantet objekt, både når jeg cmd klikker på ikonet i layer listen, og når jeg bruker marquee tool. Veldig merkelig :/ Herre min hatt! Dette er ikke riktig. Mulig det må til en reinstall for å fikse dette :s Sykt kjedelig da adobe installeren er tregere enn.... ja. Lenke til kommentar
brk Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Her ser du hva som skjer med et 100% firkantet objekt, både når jeg cmd klikker på ikonet i layer listen, og når jeg bruker marquee tool. Veldig merkelig :/ Prøvd å resatt PS? hold inne cmd+alt+shift og start ps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå