Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Når er det CS5 pakker *host*kommer ut*host*? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Så fort folk klarer å *host* tilrettelegge den for butikken *host* Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Noen som vet hvordan jeg får rette vinkler med strokes i Photoshop? Se vedlegg: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det lurer jeg på og.. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg fant ut at det var lurest å gjøre det i Illustrator. Da funka det slik jeg ville. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Noen som har prøvd ut Content-Aware healing? Herremann, det er så herlig. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hmm. Hva er hurtigtast for å øke\senke brush størrelsen? Googla litt, men da står det at det skal være Shift + [ eller ]. Men med Norsk tastatur-layout så må man jo holde inne ctrl+alt, noe som ikke funker i photoshop siden man da aktiverer andre funksjoner om man trykker ned en av de. Noen som vet? Når er det CS5 pakker *host*kommer ut*host*? I midten av Mai (neste mnde) Noen som har prøvd ut Content-Aware healing? Herremann, det er så herlig. Denne er vel også bare i CS5? Man kan vel ikke få testa den enda? Men ja, den ser utrolig nice ut. Samme med content-aware fill. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Content-Aware Fill var en stor skuffelse for min del. Bildet så helt for jævlig ut etterpå Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Content-Aware Fill var en stor skuffelse for min del. Bildet så helt for jævlig ut etterpå Har du testa den, eller bare sett på film av den? Det blir jo ikke 100% perfekt hver gang, selvsagt Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Testa den. Jaja skal prøve mer Lenke til kommentar
VTW Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Holy crap! Utifra videoen så jo Content-Aware Fill helt ekstremt ut, jo! http://www.youtube.com/watch?v=NH0aEp1oDOI Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ahh, jeg har lyst på CS5 nå! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Holy crap! Utifra videoen så jo Content-Aware Fill helt ekstremt ut, jo! http://www.youtube.com/watch?v=NH0aEp1oDOI Har testet den litt selv. Men synes de viser litt for mye gode sider av den på filmen. Man får en følse på at den er bedre enn det den egentlig er. Funker kjempe bra noen steder, og veldig dårlig andre steder. Men den + Healing Brush er veldig nyttig nå Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Hmm. Hva er hurtigtast for å øke\senke brush størrelsen? Googla litt, men da står det at det skal være Shift + [ eller ]. Men med Norsk tastatur-layout så må man jo holde inne ctrl+alt, noe som ikke funker i photoshop siden man da aktiverer andre funksjoner om man trykker ned en av de. Noen som vet? Høyreklikk på bildet. Her kan du også endre brush-type. Siste arbeid: Endret 24. april 2010 av CSW Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hmm. Hva er hurtigtast for å øke\senke brush størrelsen? Googla litt, men da står det at det skal være Shift + [ eller ]. Men med Norsk tastatur-layout så må man jo holde inne ctrl+alt, noe som ikke funker i photoshop siden man da aktiverer andre funksjoner om man trykker ned en av de. Noen som vet? Høyreklikk på bildet. Her kan du også endre brush-type. Edit /Keyboard Shortcuts / Tools menyen. Der kan man endre til hva man ønsker, jeg har valgt hjulet på musa til å velge mindre/større brush. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Høyreklikk på bildet. Hehe, slikt tar for "lang" tid enkelte ganger. ;p Edit /Keyboard Shortcuts / Tools menyen. Der kan man endre til hva man ønsker, jeg har valgt hjulet på musa til å velge mindre/større brush. Ah takk. Noe spesiellt du måtte gjøre sånn at du kunne bruke scrollhjulet? Når jeg tester her så skjer det ingenting om jeg går opp eller ned på scrollhjulet. Tekstfeltet er forsatt bare blankt. Funker med andre tastaturknapper. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hmm. Hva er hurtigtast for å øke\senke brush størrelsen? Googla litt, men da står det at det skal være Shift + [ eller ]. Men med Norsk tastatur-layout så må man jo holde inne ctrl+alt, noe som ikke funker i photoshop siden man da aktiverer andre funksjoner om man trykker ned en av de. Noen som vet? Høyreklikk på bildet. Her kan du også endre brush-type. Siste arbeid: Bytt bakgrunn, drop flare, ungå å bruke samme bilde flere ganger, lag dine egne steiner i Cinema4D med RockGen (tar 2 sek). Vil også se litt høyere kvalitet i bildet, altså oppløsningen. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Endret 24. april 2010 av lordbost Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 *host* *kremt* bukta nå *kremt* Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Arr, me hearties! The booty is up for grabs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå