Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Jo det gjorde jeg, men jeg forsto ikke helt hva du mente, så jeg gjorde det jeg forsto.

Jammen da så. Å spørre får en vel til å virke dum?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jo det gjorde jeg, men jeg forsto ikke helt hva du mente, så jeg gjorde det jeg forsto.

Jammen da så. Å spørre får en vel til å virke dum?

Ja okey, hva mente du med "Gjør graderingen på bakgrunnen litt mindre markant. Velg en mørk valør av blåfargen fremfor svart." ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

La meg rette litt på Keith White: Velg en mørk blåfarge i stedet for svart, men gjør også blåfargen som skal være bak figuren lysere.

Lenke til kommentar
Noen her som har prøvd å lage animasjoner i photoshop, jeg føler at enkelte situasjoner så er det lettere å jobbe med photoshop enn flash.

Jeg brukte det endel i sin tid, men bare veldig enkle saker, og i GIF-form. Da ved å ha de forskjellige frames i hver sitt layer, save for web>gif>animate

Lenke til kommentar

Jeg fant et par tutorials og bestemte meg for å prøve. Så jeg begynte med å senke bilen litt, så satte jeg på nye felger. Etter det sotet jeg rutene litt. Til slutt byttet jeg ut bakgrunnen men et bybilde fra new york, syntes det ble kjedelig med fjellsiden bak der :innocent: litt hastverksarbeid :!: Jeg vet det ser sakelig ut med asfalt og så plutselig by, men tilgi meg :whistle:

66gtaf.jpg

Jeg fant et par tutorials og bestemte meg for å prøve. Så jeg begynte med å senke bilen litt, så satte jeg på nye felger. Etter det sotet jeg rutene litt. Til slutt byttet jeg ut bakgrunnen men et bybilde fra new york, syntes det ble kjedelig med fjellsiden bak der :innocent: litt hastverksarbeid :!: Jeg vet det ser sakelig ut med asfalt og så plutselig by, men tilgi meg :whistle:

66gtaf.jpg

Endret av joamac
Lenke til kommentar

Etter og ha fulgt med i tråden en stund, lastet jeg ned photoshop cs3. Jeg måtte bare begynne å lage noen bilder. Og jeg tenkte jeg skulle lage noen abstrakte bagrunnsbilder. Så her er resultatet. Laget fra scratch såklart!

post-122487-1259871307_thumb.jpg

post-122487-1259871332_thumb.jpg

post-122487-1259871522_thumb.jpg

Endret av Bartin
Lenke til kommentar

hvis dere ser på akam.no-logoen øverst...

hvordan får jeg Fadet over til "gjennomsiktig" ???

driver og koser meg med Firmalogoen til jobben som jeg har i ESP-format... skal legge den på noen fete bagrunner :p

Tenkte å speile den nedover, og fade mot "null"

så, hvordan får jeg Fill til gjennomsiktig :S ?

( Værste er at jeg har NORSK PS :p ikke helt vant til den i tillegg! )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...