Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Fortell :(

Er nok ikke vanskligere enn å bruke litt warp og perspective (edit-transform).

Vet ikke hvor jeg skal poste denne, så tar den her. Noen som vet om noen sider som har gratis figurer/motiver man kan bruke som (svak) bakgrunn for å live opp et ark?

http://www.vecteezy.com/ har veldig mye bra som du kan bruke - sålenge du ikke tjener penger på det. Jeg er veldig stor fan av Alfred Doodle seriene, de kan gjøre masse kult til å live opp et ark. (1 2 3-4 5-6(Hvis jeg forsto hva du mente))

Lenke til kommentar

Det ser ikke så bra ut. I det hele tatt.. Noe av det. Beklager. Radiationlinjene ville jeg blitt kvitt, samtidig ville jeg ordnet litt på det grønne banneret. Det ser ikke riktig ut i det hele tatt. I samme slengen ville jeg endret på fonten. Og er det en regnbuegradering jeg ser der? Nuvel, hver sin lyst!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Blås nå i om det er bra eller ikke, jeg vil bare vite hvordan jeg kan få teksten bedre :p

Skal jeg være ærlig er det mer enn teksten du kan forbedre.

Gjør graderingen på bakgrunnen litt mindre markant. Velg en mørk valør av blåfargen fremfor svart.

Vel en annen font, gjerne en mer nøytral en. Helvetica, Myriad Pro og Arial er greie alternativer.

Husk å gjøre teksten "glatt" nok.

Her:

post-86885-1258838699_thumb.jpg

For å gi teksten litt mer pop kan du jo også prøve følgende:

Under "layer styles", huk av for "Drop shadow" og "gradient overlay". Velg innstillingene nedenfor.

post-86885-1258838645_thumb.jpg

post-86885-1258838652_thumb.jpg

Til syvende og sist er jo dette synsing, men det er vel verdt et forsøk?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Fjernet teksten, det var like så greit. Gjorde ikke så mye, men det ble litt bedre. Hva mer kan jeg gjøre for at det blir bedre?

Du leste ikke posten min, gjorde du vel?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Fjernet teksten, det var like så greit. Gjorde ikke så mye, men det ble litt bedre. Hva mer kan jeg gjøre for at det blir bedre?

Du leste ikke posten min, gjorde du vel?

Jo det gjorde jeg, men jeg forsto ikke helt hva du mente, så jeg gjorde det jeg forsto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...