Pokey Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvordan får jeg denne tekst-effekten? Slik at teksten enten "ligger" på bakken, eller at den følger flowen til gulvet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Vet ikke hvor jeg skal poste denne, så tar den her. Noen som vet om noen sider som har gratis figurer/motiver man kan bruke som (svak) bakgrunn for å live opp et ark? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Fortell Er nok ikke vanskligere enn å bruke litt warp og perspective (edit-transform). Vet ikke hvor jeg skal poste denne, så tar den her. Noen som vet om noen sider som har gratis figurer/motiver man kan bruke som (svak) bakgrunn for å live opp et ark? http://www.vecteezy.com/ har veldig mye bra som du kan bruke - sålenge du ikke tjener penger på det. Jeg er veldig stor fan av Alfred Doodle seriene, de kan gjøre masse kult til å live opp et ark. (1 2 3-4 5-6(Hvis jeg forsto hva du mente)) Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 takker for ny bakgrunn moozoren. Mange som har sagt til meg "Fet bakgrunn". Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Np <3, hvilken valgte du? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 W7-bakgrunnen Jordkloda. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ah versegod, hvis du liker det jeg lager så sjekk www.lkp-design.deviantart.com Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hvordan kan jeg få teksten til å få bedre oppløsning? Den har ganske så store piksler.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det ser ikke så bra ut. I det hele tatt.. Noe av det. Beklager. Radiationlinjene ville jeg blitt kvitt, samtidig ville jeg ordnet litt på det grønne banneret. Det ser ikke riktig ut i det hele tatt. I samme slengen ville jeg endret på fonten. Og er det en regnbuegradering jeg ser der? Nuvel, hver sin lyst! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Blås nå i om det er bra eller ikke, jeg vil bare vite hvordan jeg kan få teksten bedre Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Heh. Jeg anbefaler et fontskifte, til noe litt mykere. Men hvis det du skal endre på den kan jeg ikke gi deg noe mer håndfast enn smart bruk av smudge og blur. Da får du i alle fall bort noe av skarpheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Blås nå i om det er bra eller ikke, jeg vil bare vite hvordan jeg kan få teksten bedre Skal jeg være ærlig er det mer enn teksten du kan forbedre. Gjør graderingen på bakgrunnen litt mindre markant. Velg en mørk valør av blåfargen fremfor svart. Vel en annen font, gjerne en mer nøytral en. Helvetica, Myriad Pro og Arial er greie alternativer. Husk å gjøre teksten "glatt" nok. Her: For å gi teksten litt mer pop kan du jo også prøve følgende: Under "layer styles", huk av for "Drop shadow" og "gradient overlay". Velg innstillingene nedenfor. Til syvende og sist er jo dette synsing, men det er vel verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Fjernet teksten, det var like så greit. Gjorde ikke så mye, men det ble litt bedre. Hva mer kan jeg gjøre for at det blir bedre? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ikke for å være engelsk-lærer, men det heter vel ikke 'I has'? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 forresten skal teksten være veldig liten bør du bruke "smooth" Ellers bruk "Sharp" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Fjernet teksten, det var like så greit. Gjorde ikke så mye, men det ble litt bedre. Hva mer kan jeg gjøre for at det blir bedre? Du leste ikke posten min, gjorde du vel? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Fjernet teksten, det var like så greit. Gjorde ikke så mye, men det ble litt bedre. Hva mer kan jeg gjøre for at det blir bedre? Du leste ikke posten min, gjorde du vel? Jo det gjorde jeg, men jeg forsto ikke helt hva du mente, så jeg gjorde det jeg forsto. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Noen her som har prøvd å lage animasjoner i photoshop, jeg føler at enkelte situasjoner så er det lettere å jobbe med photoshop enn flash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå