Coffey Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Du trenger da ikke tutorial for det der. Fargeredigeringer + tusen brushes. Finnes jo turtorials for lignende effekter, men sitter du på noen gode sider for å laste ned brushes da? Utenom deviantart kjenner jeg ikke til noen.. http://tinyurl.com/cwejs3 Endret 24. september 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
cmi Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Leter etter en bra preview av PS Cs4, finnes jo så mange der ute, noen som vet om en som tar for seg det meste, kan godt hende det ligger her allerede, men det er tross alt 260+ sider i denne tråden! Har ikke lest noe som helst om CS4 så trenger så mye info som mulig for og se forbedringer, nyheter, oppgraderinger etc Lenke til kommentar
Reached Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Leter etter en bra preview av PS Cs4, finnes jo så mange der ute, noen som vet om en som tar for seg det meste, kan godt hende det ligger her allerede, men det er tross alt 260+ sider i denne tråden! Har ikke lest noe som helst om CS4 så trenger så mye info som mulig for og se forbedringer, nyheter, oppgraderinger etc her er iallefall en liste over hva som er nytt, finner sikkert mer på siden til Adobe LINK Lenke til kommentar
cmi Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Krever CS4 mye mer enn CS2?? Går jo så sinnsykt tregt her! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har ikkje peiling på korleis CS4 er i høve til CS2, men Adobe jobba visst mykje med ytelse frå CS3 til CS4, so eg trur sistnemnte var ein del betre. Nokre videoar om CS4 finn du her: http://www.photoshopuser.com/cs4/ Lenke til kommentar
cmi Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har ikkje peiling på korleis CS4 er i høve til CS2, men Adobe jobba visst mykje med ytelse frå CS3 til CS4, so eg trur sistnemnte var ein del betre. Nokre videoar om CS4 finn du her:http://www.photoshopuser.com/cs4/ Bare sliter med at cs en min hakker litt, og det er ukult når man redigerer, hadde ikke noe problem med cs2 Lenke til kommentar
brk Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) CMI: Kan være opengl som gjør det, prøv å deaktiver/aktiver i preferences. CS4 la jo till støtte for kjøring på gpu for å bedre noen funksjoner og la till noen vanvittig bra ting, som feks rotate canvas, bruker den mye sammen med wacom bambooen min Endret 28. september 2009 av brk Lenke til kommentar
cmi Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Brk: Nå virka det smoothere ja Deaktiverte den, hva er det egentlig? Endret 28. september 2009 av cmi Lenke til kommentar
brk Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 CMI: Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg et bra skjermkort og aktivert opengl igjen. Det er for mange funksjoner i CS4 som støtter det til at du kan la det være. Se på youtube feks om hva som er nytt i CS4. Når du først har begynt å bruke dem kan du ikke la de være. "Springloaded keys" feks, Du har zoomet deg inn et sted på bildet. Trykk inn og hold H. Hold inne venstre museknapp og flytt zoomet, "Alt" høyreklikk når du bruker brushes, mens du holder inne knappene kan du dra med musa for å endre størrelsen på brushen. Alt+shift høyreklikk for hardhet. Jisses det er mange ting du blir å savne etter hvert. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg har lite peiling på oppgradering av pc, men jeg har vurdert det! Håper det bare går Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som har peiling på hvordan man kan mekke engangskamera-effekt? Har prøvd å google litt, men finner det ikke. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som har peiling på hvordan man kan mekke engangskamera-effekt? Har prøvd å google litt, men finner det ikke. Hva er engangskamera effekt for noe da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Greier ikke forklare det, men det synes bilder tatt med engangskamera ser så kule ut. http://farm4.static.flickr.com/3262/319312...53b3b7acb_o.jpg Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Se etter "cross processing" plug's. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 awesome! takk Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Greier ikke forklare det, men det synes bilder tatt med engangskamera ser så kule ut. http://farm4.static.flickr.com/3262/319312...53b3b7acb_o.jpg Det der er vel mer et "indy"-look. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen kommentarer eller ting jeg kan forbedre? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Hvis du viser originalbildet óg, så kan jeg kommentere. Endret 5. oktober 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Har Cs2 Cs3 Og Cs4 og personlig liker jeg cs4 best, tror det er pga designet på menyer og brukergrensesnittet. Endret 5. oktober 2009 av Moozoren Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Har Cs2 Cs3 Og Cs4 og personlig liker jeg cs4 best, tror det er pga designet på menyer og brukergrensesnittet. Jeg sverger til CS3 enda, og det egentlig av en ganske idiotisk grunn. Liker den zoom bryteren som er under minibildet i høyre hjørnet og den har de tydelig fjernet i CS4. Er jo bare å lage/bruke tastatursnarveier, men gode gamle vaner er vonde å vende seg av med. CS3 virker også å kreve endel mindre enn CS4, i hvertfall på min maskin. Endret 5. oktober 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå