Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter en bra preview av PS Cs4, finnes jo så mange der ute, noen som vet om en som tar for seg det meste, kan godt hende det ligger her allerede, men det er tross alt 260+ sider i denne tråden! Har ikke lest noe som helst om CS4 så trenger så mye info som mulig for og se forbedringer, nyheter, oppgraderinger etc :)

Lenke til kommentar
Leter etter en bra preview av PS Cs4, finnes jo så mange der ute, noen som vet om en som tar for seg det meste, kan godt hende det ligger her allerede, men det er tross alt 260+ sider i denne tråden! Har ikke lest noe som helst om CS4 så trenger så mye info som mulig for og se forbedringer, nyheter, oppgraderinger etc :)

her er iallefall en liste over hva som er nytt, finner sikkert mer på siden til Adobe :pLINK

Lenke til kommentar

CMI: Kan være opengl som gjør det, prøv å deaktiver/aktiver i preferences.

CS4 la jo till støtte for kjøring på gpu for å bedre noen funksjoner og la till noen vanvittig bra ting, som feks rotate canvas, bruker den mye sammen med wacom bambooen min

Endret av brk
Lenke til kommentar

CMI: Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg et bra skjermkort og aktivert opengl igjen. Det er for mange funksjoner i CS4 som støtter det til at du kan la det være. Se på youtube feks om hva som er nytt i CS4. Når du først har begynt å bruke dem kan du ikke la de være. "Springloaded keys" feks, Du har zoomet deg inn et sted på bildet. Trykk inn og hold H. Hold inne venstre museknapp og flytt zoomet, :) "Alt" høyreklikk når du bruker brushes, mens du holder inne knappene kan du dra med musa for å endre størrelsen på brushen. Alt+shift høyreklikk for hardhet. Jisses det er mange ting du blir å savne etter hvert. :)

Lenke til kommentar
Har Cs2 Cs3 Og Cs4 og personlig liker jeg cs4 best, tror det er pga designet på menyer og brukergrensesnittet.

Jeg sverger til CS3 enda, og det egentlig av en ganske idiotisk grunn.

Liker den zoom bryteren som er under minibildet i høyre hjørnet og den har de tydelig fjernet i CS4.

Er jo bare å lage/bruke tastatursnarveier, men gode gamle vaner er vonde å vende seg av med.

CS3 virker også å kreve endel mindre enn CS4, i hvertfall på min maskin.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...