Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare lurte: Noen som kan lage en bra cs sig, med fine effekter til meg? gjerne en som blir transperante(sånn at den kan brukes i forum med hvit bakgrunn), men muligens svart/hvit og/eller Noen kule lys effkter, ta gjerne med en cs render(model eller våpen).

5433082[/snapback]

Vil du ha nicket ditt med?

Lenke til kommentar
Bare lurte: Noen som kan lage en bra cs sig, med fine effekter til meg? gjerne en som blir transperante(sånn at den kan brukes i forum med hvit bakgrunn), men muligens svart/hvit og/eller Noen kule lys effkter, ta gjerne med en cs render(model eller våpen).

Nick skal være med, nick: kujiqu

5433082[/snapback]

:roll:

Lenke til kommentar

5433082[/snapback]

Holdt på en time for å mekke denne :w00t:

post-29887-1137287978_thumb.jpg

Endret av Smallville
Lenke til kommentar

Litt ot, men det hadde ikke gjort noe om folk faktisk var litt greie med de som trengte noe. Kanskje du lærer noe? Dessuten har det aldri gjort noe å hjelpe noen andre. De fleste som "jobber" for cash innen bilder burde jo være så proffe at de fikset dette på 4 minutter...

Jeg er derimot ikke en av de som jobber for penger, og kan derfor ikke hjelpe deg.

BigJackW: Den ble jo bra jo. Jeg prøvde den samme tutorialen, men det stoppet bare fullstedig for meg et sted der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...