gard. Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Veldig, veeeldig bra, Reached. Får innmari lyst til å begynne på igjen aktivt med Photoshop når jeg ser verkene dine. Mye fint på deviantART'n din og! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Noe som kunne vært fett er om du hadde tatt med ting fra introen til serien (ting som har med matte, fysikk osv å gjøre) og brukedet i steden for de forskjellige vectorene du har brukt allerede. Har du prøvd med en annen type font? Tror en annen ville passet bedre. Håper dette hjalp litt men ellers bra gjort Takk for råd! Råd og hjelp er alltid greit å få! Mener det er liten forbedring iallefall, noen tabber med smudge mellom hvert bilde. Noe nytt jeg nettopp lagde, tenkte jeg skulle prøve meg på noe abstrakt tongue.gif Du har veldig livlig fantasi, kreativitet har aldri vært min sterke side, kan en del teknikker da Endret 3. september 2009 av amir90 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nå ble den bare slitsom. Husk at du helst vil ha han og teksten i fokus. Hva med å blurre bakgrunnen litt? Og putte teksten et annet sted? Og kanskje en annen font? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Var ikke meningen å lage noe som skulle imponere noen Jeg bare elsker serien og prøvde å gjøre no mens jeg så på den. Men liker du ikke fonten, var aldri "sterk" på det punktet heller xD Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hey, jeg gir bare (eller forsøker) konstruktiv kritikk. Ja, fonten skiller seg for lite ut fra bakgrunnen. Lenke til kommentar
brk Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg er ikke religiøs, men jeg har sansen for "ideen", Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) fikk det i går. her er den første jeg har laga. jeg har tatt et bilde av en sigarett og lagt på røyk. si gjerne hva dere syns til at jeg aldri har brukt photoshop før Endret 4. september 2009 av residenevil Lenke til kommentar
brk Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Veldig bra residenevil. Brukte du pentool til å lage sti som du stroked? (Mangler norske ord ) Nytt bilde fra meg: Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) nei jeg brukte liquid. og så fame liquid til 50% og gjøre det noen ganger. EDIT: la til litte grann forklaring Endret 4. september 2009 av residenevil Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Noen som sitter på noen turtorials som kan brukes for å lære å lage liknende effekter som på dette bildet? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Min første vector-tegning! edit: en til. Endret 9. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Reached Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 nyeste wallpaperen jeg har laget, trykk på bildet for å laste ned de forskjellige størrelsene Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Dagens Arbeid Sier meg ganske fornøyd. Gi kritikk! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Atter en gang imponerende, Reached. Elsker bruken din av farger og effekter. Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Her er min første "fantasilandskap" Det er satt sammen av 6 ulike bilder, og jeg har lagt stor vekt på å få til skyggene. Jeg setter veldig stor pris på alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som sitter på noen turtorials som kan brukes for å lære å lage liknende effekter som på dette bildet? Må bare spørre igjen, ingen som sitter på noen snedige turtorials? Her er min første "fantasilandskap" Det er satt sammen av 6 ulike bilder, og jeg har lagt stor vekt på å få til skyggene. Jeg setter veldig stor pris på alle tilbakemeldinger! Liker godt gjennomførelsen din! Synes du fikk til skyggeleggingen bra Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Du trenger da ikke tutorial for det der. Fargeredigeringer + tusen brushes. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Du trenger da ikke tutorial for det der. Fargeredigeringer + tusen brushes. Finnes jo turtorials for lignende effekter, men sitter du på noen gode sider for å laste ned brushes da? Utenom deviantart kjenner jeg ikke til noen.. Endret 23. september 2009 av IMG_123 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Deviantart har veldig mange gode brushes og til slikt bør du finne det du trenger der. På meg ser det mest ut som et bilde av en fyr som er desaturated og lekt med i levels, før resten er hivd over i Paint og ødelagt, så brushes og fantasi med farger bør hjelpe deg langt på vei Lenke til kommentar
enola117 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Atter en gang imponerende, Reached. Elsker bruken din av farger og effekter. It's very nice and dark. I like it. Maybe you should a landscape with some trees in winter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå