Chris_lox Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Har jobbet med litt forskjellig i dag. Første er en litt eldre greie som jeg jobber med en ny bakgrunn til, den siste er ny Tar gjerne litt konstruktiv kritikk eller forslag til hva jeg kan legge på/fjerne. Chris Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Klarer ikke å finne den rette teksten for denne signaturen xD stilig wallpapers Chris_lox! Endret 14. august 2009 av amir90 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Øhh.. Hva har du gjort med bildet der bortsett fra å resize og legge på border, amir90? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Har endret hudfargen til drizzt til venstre, har smugded i midten, har farget drizzt våpen og lagt til en brush i midten, og det er omtrent det. Endret 14. august 2009 av amir90 Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Noen som har peiling på hvordan han har laget de treplantene på denne plakaten? Brukt noe 3D-program eller funnet et stock-bilde av et tre og manipulert det veldig? Lenke til kommentar
brk Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Phtoshop tipper jeg. Du kan bruke PS til nesten alt. Her har jeg laget et aluminiumsrør, Brukte bare noise og motion blur. Laget bakgrunn (eller bruke et bilde) velge, fylle med gradient eller tekstur.. tok 2 minutter. edit: Du KAN vel bruke PS til nesten alt. Men det kommer vel an på hvor mye tid man vil bruke. 3D er vel mye lettere i et program slik som 3D Max eller Blender og hva de heter. Endret 19. august 2009 av brk Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Noen som har peiling på hvordan han har laget de treplantene på denne plakaten? Brukt noe 3D-program eller funnet et stock-bilde av et tre og manipulert det veldig? Jeg vil gjette på at han har lagd selve strukturen med pen-tool, og så brukt flere stock-bilder og limt inn og plassert til det ser bra ut. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hei, lest en del i tråden og bestemte meg for og lage et bilde idag, jeg vet at venstre øye ble veldig fuckt up.Detter er et mine første bilder i ps. Photoshop Top Secret eller? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Lagde denne her for et par dager siden. Ble relativt fornøyd med resultatet, men hva mener dere? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Forminsket og redigert litt utifra et wallpaper jeg lagde [link] Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Pupper! Nei da Både wallpaperen og den var fin, bra lagd! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Veldig bra, Reached. Likte godt fargeharmoniene mellom svart/hvitt og rosa og blå. Hvordan lager du de trekantene forresten? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Veldig bra, Reached. Likte godt fargeharmoniene mellom svart/hvitt og rosa og blå. Hvordan lager du de trekantene forresten? takk Brukte Polygon Lasso Tool for å lage en markering trekantene så tok jeg og brukte en soft brush og brushet på kantene med rosa eller turkis, så valgte jeg en blending mode som jeg syntes passet fint så lagde jeg ett nytt layer og gjorde det samme bare med en annen farge og lagde trekanten litt annerledes. Håper du skjønte noe av det fordi det ble litt vanskelig å forklare lagde ett nytt wallpaper, prøvde ut noe nytt, klikk her for å laste den ned som wallpaper "Somehow I always Knew" Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Elsker den serien! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Men plakaten var kjedelig. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Bortsett fra øynene var den ganske kjedelig, ja. Grungebrushene var ganske simple og kjedelige. Og hvem er egentlig han kisen der? Ser på the Big Bang Theory, men kjener han ikke igjen. Jeg ble nettopp ferdig med en wallpaper jeg jobbet ganske lenge med. Bokstavene er laget i Xara3D6 og resten i Photoshop. http://i614.photobucket.com/albums/tt226/B...ilwallpaper.jpg Selv mener jeg det er det beste jeg noen sinne har laget. edit: veent, er det Sheldon? Ligner ikke serlig :s Endret 1. september 2009 av Pokey Lenke til kommentar
brk Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Synes en bakgrunn skal være uten for mye farger og "rot", Enklest mulig. her er en jeg laget, Synes selv fargene er veldig behagelig. 1920x1200 forresten. Endret 1. september 2009 av brk Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det er Sheldon ja Dere er klar over han er en del over 30? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Elsker den serien! Noe som kunne vært fett er om du hadde tatt med ting fra introen til serien (ting som har med matte, fysikk osv å gjøre) og bruke det i steden for de forskjellige vectorene du har brukt allerede. Har du prøvd med en annen type font? Tror en annen ville passet bedre. Håper dette hjalp litt men ellers bra gjort Noe nytt jeg nettopp lagde, tenkte jeg skulle prøve meg på noe abstrakt Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Fantastisk! Kan jeg ta bestillingsverk fra deg hvis jeg trenger en filmplakat? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå