Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Phtoshop tipper jeg.

Du kan bruke PS til nesten alt.

Her har jeg laget et aluminiumsrør, Brukte bare noise og motion blur.

Laget bakgrunn (eller bruke et bilde) velge, fylle med gradient eller tekstur.. tok 2 minutter.

edit: Du KAN vel bruke PS til nesten alt. Men det kommer vel an på hvor mye tid man vil bruke. 3D er vel mye lettere i et program slik som 3D Max eller Blender og hva de heter.

post-153404-1250637073_thumb.png

Endret av brk
Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hvordan han har laget de treplantene på denne plakaten?

Brukt noe 3D-program eller funnet et stock-bilde av et tre og manipulert det veldig?

Jeg vil gjette på at han har lagd selve strukturen med pen-tool, og så brukt flere stock-bilder og limt inn og plassert til det ser bra ut.

Lenke til kommentar
Veldig bra, Reached. Likte godt fargeharmoniene mellom svart/hvitt og rosa og blå. Hvordan lager du de trekantene forresten?

takk :D Brukte Polygon Lasso Tool for å lage en markering trekantene så tok jeg og brukte en soft brush og brushet på kantene med rosa eller turkis, så valgte jeg en blending mode som jeg syntes passet fint så lagde jeg ett nytt layer og gjorde det samme bare med en annen farge og lagde trekanten litt annerledes. Håper du skjønte noe av det fordi det ble litt vanskelig å forklare :p

lagde ett nytt wallpaper, prøvde ut noe nytt, klikk her for å laste den ned som wallpaper

somehowialwaysknew.jpg

"Somehow I always Knew"

Lenke til kommentar

Bortsett fra øynene var den ganske kjedelig, ja. Grungebrushene var ganske simple og kjedelige. Og hvem er egentlig han kisen der? Ser på the Big Bang Theory, men kjener han ikke igjen.

Jeg ble nettopp ferdig med en wallpaper jeg jobbet ganske lenge med. Bokstavene er laget i Xara3D6 og resten i Photoshop.

http://i614.photobucket.com/albums/tt226/B...ilwallpaper.jpg

Selv mener jeg det er det beste jeg noen sinne har laget.

edit:

veent, er det Sheldon? Ligner ikke serlig :s

Endret av Pokey
Lenke til kommentar
Elsker den serien!

Noe som kunne vært fett er om du hadde tatt med ting fra introen til serien (ting som har med matte, fysikk osv å gjøre) og bruke

det i steden for de forskjellige vectorene du har brukt allerede. Har du prøvd med en annen type font? Tror en annen ville passet

bedre. Håper dette hjalp litt :p men ellers bra gjort :D

Noe nytt jeg nettopp lagde, tenkte jeg skulle prøve meg på noe abstrakt :p

Chapter_I__Move_by_Clyronom.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...