martin8763647 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 og hvordan foreslår dere å sette inn meg selv da? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Dersom du ikke har så god tålmodighet: magnetic lasso tool. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 og hvordan foreslår dere å sette inn meg selv da? Få tatt bildet "skyggefritt" med ensfarget bakgrunn i god kontrast til deg selv, slett bakgrunnen og lim deg selv inn i bakgrunnen. Plasser og juster størrelse. All done. Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 vis jeg skal prøve å sette meg inn uten magnetic lasso tool da? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Klon vekk Mr. Bond og lim inn deg selv i hans sted. Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 er det veldig vanskelig? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) er det veldig vanskelig? Nei men jeg vil anbfale deg å klippe ut deg selv med Pen tool. Når du er kommet rundt høyreklikker du og velger Make selection. Redefine edge for å finpusse kanten, og så kopier selection av deg selv inn i bildet du vil ha deg inn i. Voila Endret 15. juni 2009 av archongamer Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Gjorde nettopp én stor feil med en .psd fil. Åpnet den i Adobe Photoshop CS4 og resized den (2800x2800>1200x1200 px), og etter å ha lagret den som et .jpg bilde klarte jeg også å lagre .psd filen. Noen som vet hvordan jeg kan "gjenopprette" den til tidligere stadie (før resizen)? Har krysset den ut, men er fortsatt i Photoshop. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Tjena. Har laget en psd-sak, som jeg ønsker å skrive ut på jobb i morgen. Har ikke PS der, og trenger derfor å lagre som pdf eller noe, som jeg enkelt kan skrive ut på jobb i morgen. Hvordan lagrer jeg for å kunne bruke på en annen maskin? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) File --> Save as, vel PDF som format. Red.: Meir detaljar: http://livedocs.adobe.com/en_US/Photoshop/...1ab64-7778.html Endret 24. juni 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 er det veldig vanskelig? Nei men jeg vil anbfale deg å klippe ut deg selv med Pen tool. Når du er kommet rundt høyreklikker du og velger Make selection. Redefine edge for å finpusse kanten, og så kopier selection av deg selv inn i bildet du vil ha deg inn i. Voila Er selv fan av denne metoden. Fungerer veldig bra. Det kan også være lurt å suplidere med et par blendingfiltre over for å blende det hele slik at du minsker evt forskjell i fargetonene på utlkippet og bakgrunnen. Lenke til kommentar
brk Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Gjorde nettopp én stor feil med en .psd fil.Åpnet den i Adobe Photoshop CS4 og resized den (2800x2800>1200x1200 px), og etter å ha lagret den som et .jpg bilde klarte jeg også å lagre .psd filen. Noen som vet hvordan jeg kan "gjenopprette" den til tidligere stadie (før resizen)? Har krysset den ut, men er fortsatt i Photoshop. http://answers.google.com/answers/threadview/id/122379.html Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Slenger meg med i denne tråden, samtidig poster jeg noe greier jeg har laga i Photoshop for ikke så altfor lenge siden. Kommentarer mottas med takk. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Fine de. Den første likte jeg. Den andre der så er det noe rusk å ta tak i. Som graderingen på beina til gutten. Og blir ikke helt klok på fokusen. Det er liksom en vertikal linje i bildet som er i fokus, men et felt midt på som er ute av fokus. Men ellers greit Lenke til kommentar
brk Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Bare mekka sammen noe. Bra? Noen som vet hvilket spill (tror det er et spill) avataren min kommer fra? Fikk lyst til å legge inn øyne i den, Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Bare mekka sammen noe. Bra? Noen som vet hvilket spill (tror det er et spill) avataren min kommer fra? Fikk lyst til å legge inn øyne i den, Det er STar Wars Knights of the Old Republic II Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hvis jeg vil få tips til å bruke PS, er det riktig tråd da? Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei, lest en del i tråden og bestemte meg for og lage et bilde idag, jeg vet at venstre øye ble veldig fuckt up. Detter er et mine første bilder i ps. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) joiner dette her.. legger mitt bidrag i Bond tråden. Endret 20. juli 2009 av cpy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Bare mekka sammen noe. Bra? Noen som vet hvilket spill (tror det er et spill) avataren min kommer fra? Fikk lyst til å legge inn øyne i den, Avataren er fra KOTOR II. EDIT: Fail så ikke at noen allereade hadde sagt det. Endret 22. juli 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå