Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Den grunge city greia der er en bra tutorial, og har ca samme resultatet selv etter mitt forsøk.

Eneste jeg slet med ut fra forklaringen hans var at jenta hos meg ble for mørk.

Samme her, fikk det ikke like smooth som i tutorialen heller. Men er en kul effekt uansett, kommer til å prøve det på noen bilder selv når jeg får meg speilrefleks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bullshit. Ta heller bare et bilde av hodet ditt, i den riktig vinkelen.

Det du sier er "bullshit"..

Det er jo plagiat du snakker om. Når man skal kopiere noe, så gjør det ordentlig.

Vel, jeg tror ikke karen skal gå kommersielt med dette, bare ha en morsom wallpaper for seg selv, så plagiat eller ei, det er den letteste løsningen sammenlignet med å skaffe AG3 og dress.

Lenke til kommentar
Bullshit. Ta heller bare et bilde av hodet ditt, i den riktig vinkelen.

Det du sier er "bullshit"..

Det er jo plagiat du snakker om. Når man skal kopiere noe, så gjør det ordentlig.

Vel, jeg tror ikke karen skal gå kommersielt med dette, bare ha en morsom wallpaper for seg selv, så plagiat eller ei, det er den letteste løsningen sammenlignet med å skaffe AG3 og dress.

Det er en fantasisk lite kreativ måte å gjøre det på..

Den blir langt morsommere hvis han gjør en innsats.

Lenke til kommentar

Men det er fortsatt et prosjekt sånn jeg ser det fra hans side. Han har lyst til å ta bildet selv. Det er mange lettvinte måter å gjøre det på, men tolka det på han at han vil gjøre det ordentlig.

Litt OT; på originabildet av Bond.. Ser det ikke veldig ut som de har tatt et landskapsbilde (steinene) og bare plotta inn Bond? Syntes det er noe som ikke ser helt riktig ut. Virker ikke som han i virkeligheten ville stått så langt nedi bakken med sin venstre fot. Kanskje det bare er perspektivet, men hvis ikke er det en dårlig PS-jobb...

Lenke til kommentar

Han kommer jo over en liten bakketopp, så jeg synes det ser helt naturlig ut at venstre fot skjules bak bakketoppen.

Skal du ta bildet av deg selv i studio er det greit å planlegge hvordan lyset i hovedbildet er, slik at du blir lyssatt fra samme vinkel/side som det som passer i bildet.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...