siindre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Den grunge city greia der er en bra tutorial, og har ca samme resultatet selv etter mitt forsøk. Eneste jeg slet med ut fra forklaringen hans var at jenta hos meg ble for mørk. Samme her, fikk det ikke like smooth som i tutorialen heller. Men er en kul effekt uansett, kommer til å prøve det på noen bilder selv når jeg får meg speilrefleks. Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Walla boys Jeg har en del problemer med photoshop CS4. Jeg installerte det, men når jeg åpner et bilde, kommer ikke selve bildet opp, det kommer bare grå bakgrunn. Noen som vet hva som er problemet? Thx Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kanskje du åpnet et grått bilde..? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Fant ingen treff da jeg prøvde å google litt, så det eneste jeg kan anbefale er en re-install. Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Googling har ikke ført frem nei, vanskelig å formulere det. Jeg har forresten laget en egen tråd om problemet. Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Hei jeg har lyst å lage min egen versom av Quantum of Solace bildet bare med meg selv. Å Jeg trenger noen tips, jeg har en far som er fotograf så vi har et foto studio tilgjengelig og jeg får lånt en ag3. Tips?? Endret 14. juni 2009 av joamac Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Tips: Ta et bilde av deg selv med AG3-en, rediger deg inn i en liknende bakgrunn, legg på tekst. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Bullshit. Ta heller bare et bilde av hodet ditt, i den riktig vinkelen. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Bullshit. Ta heller bare et bilde av hodet ditt, i den riktig vinkelen. Det du sier er "bullshit".. Det er jo plagiat du snakker om. Når man skal kopiere noe, så gjør det ordentlig. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Må abbonere på denne. Sliter litt med overgangen CS3-CS4. Andre som slet med det? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Bullshit. Ta heller bare et bilde av hodet ditt, i den riktig vinkelen. Det du sier er "bullshit".. Det er jo plagiat du snakker om. Når man skal kopiere noe, så gjør det ordentlig. Vel, jeg tror ikke karen skal gå kommersielt med dette, bare ha en morsom wallpaper for seg selv, så plagiat eller ei, det er den letteste løsningen sammenlignet med å skaffe AG3 og dress. Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Virka som det var et lite prosjekt han ville gjøre da... Men det er letteste er jo selvfølgelig å bare lime inn ansiktet. Tips? Ikke overdriv lyssettingen! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Må abbonere på denne. Sliter litt med overgangen CS3-CS4. Andre som slet med det? Egentlig ikke. Er jo 90 % det samme. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Bullshit. Ta heller bare et bilde av hodet ditt, i den riktig vinkelen. Det du sier er "bullshit".. Det er jo plagiat du snakker om. Når man skal kopiere noe, så gjør det ordentlig. Vel, jeg tror ikke karen skal gå kommersielt med dette, bare ha en morsom wallpaper for seg selv, så plagiat eller ei, det er den letteste løsningen sammenlignet med å skaffe AG3 og dress. Det er en fantasisk lite kreativ måte å gjøre det på.. Den blir langt morsommere hvis han gjør en innsats. Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 jeg vil gjøre det så skikkelig som mulig, å bare ta inn hodet blir vel ikke det samme dress har jeg etter konfen, ag3 har naboen, pappa har fotostudio men nøytral bakgrunn Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Bakgrunnen bak Bond i det bildet er jo tilnærmet ensfarget, så det er ikke vanskelig å fjerne Bond, og evt teksten, fra bildet og sitte igjen med bakgrunn. Hvorpå du kan legge inn bildet av deg selv. Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Men det er fortsatt et prosjekt sånn jeg ser det fra hans side. Han har lyst til å ta bildet selv. Det er mange lettvinte måter å gjøre det på, men tolka det på han at han vil gjøre det ordentlig. Litt OT; på originabildet av Bond.. Ser det ikke veldig ut som de har tatt et landskapsbilde (steinene) og bare plotta inn Bond? Syntes det er noe som ikke ser helt riktig ut. Virker ikke som han i virkeligheten ville stått så langt nedi bakken med sin venstre fot. Kanskje det bare er perspektivet, men hvis ikke er det en dårlig PS-jobb... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Han kommer jo over en liten bakketopp, så jeg synes det ser helt naturlig ut at venstre fot skjules bak bakketoppen. Skal du ta bildet av deg selv i studio er det greit å planlegge hvordan lyset i hovedbildet er, slik at du blir lyssatt fra samme vinkel/side som det som passer i bildet. Endret 15. juni 2009 av archongamer Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kan jeg bruke stamp tool å fjerne bond, å sette meg selv inn igjen senere? Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Stamp, smudge, klipp og lim, strekk.. Det meste vil funke med en så enkel bakgrunn. Edit: En kjapp copypasta bare for å vise: Endret 15. juni 2009 av toth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå