boffeeen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du må ihvertfall ikke caste shadow og holde på med de greiene. Lagde denne nettopp, basert på tutorial, men endret hovedord og de rundt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du må ihvertfall ikke caste shadow og holde på med de greiene. Takk for tipset Ble dette bedre? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Altfor soft til å se påmalt ut. Prøv en helt hard skrift, og kanskje legge til noe splatter/rennende ned dersom det blir for kjedelig. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dette er det nærmeste jeg kommer, og personlig synes jeg vel ikke det var så veldig nære. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg syntes den siste blei bra jeg. Tusen takk for all hjelp archongamer. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er begrensa hvor mye det ser ut som maling når du ser gjennom teksten. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har dere sett kunsten til Pixeloo? Det er helt sinssvakt! http://pixeloo.blogspot.com/ Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg syntes den siste blei bra jeg. Tusen takk for all hjelp archongamer. Bare hyggelig det Det er begrensa hvor mye det ser ut som maling når du ser gjennom teksten. Kall det et kompromiss da jeg ikke hadde kunnskapen til å få det til å se ut som maling. Lot jeg den være i normal blending mode så det platt og plastikk ut på veggen, og med Overlay ble det i mine øyne seende litt bedre ut, selv om jeg er enig i at gjennomsiktig maling ikke er så vanlig. Takk for tips og råd underveis Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Kan evt lage en clipping mask over teksten og fylle den med veggen, og prøve deg frem med blending options osv. Ikke noe problem, btw. Er ingen kløpper i PS selv edit: Hvilken liker dere best av denne: http://s268.photobucket.com/albums/jj8/Bof...plattercopy.png og den jeg posta først? Eller en ting i mellom? Endret 8. mai 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Den helt store forskjellen så jeg ikke når jeg måtte bla i mellom to sider slik, Mulighet for å legge begge opp her så det blir enklere å vurdere? Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Selv om man maler på veggen, kan man ofte se konturene gjennom malingen om det ikke er tykk maling, så du er ikke helt off, archon. Den før så og ut som den var på veggen, bare at den så ut som graffiti/spray. Absolutt dugelig den siste, vil du prøve mer kan du jo prøve litt mindre grad av overlay, eller bruke en marginalt senket opacity istedet Eller kanskje multiply gjør jobben bedre. Mulig du får noen tips i denne tut'en: Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Lagde denne nå: Forslag til endringer etc taes godt i mot! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Lagde disse for litt tilbake. Ønsker igrunn bare litt tilbakemeldinger Tok utgangspunkt i dette: http://blog.lib.umn.edu/zerot001/architect...timateEarth.jpg edit: Originalene er større (1680x1050) Endret 11. mai 2009 av Såpeskum Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Lagde disse for litt tilbake. Ønsker igrunn bare litt tilbakemeldinger 1 bilde er bra, men synes det som er blått utenfor planeten i høyre hjørnet oppe kunne vært dempet/fjernet. 2 bilde er det beste synes jeg, men planeten ser litt påklistret ut. Vet ikke om det er skinnet som går rundt utsiden rundt hele planeten som gjør det. Uansett, veldig bra laget, og langt over der jeg foreløpig er i PS skills Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Mente jo ventre hjørnet på bilde en Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Effektene ser bra ut, men det er altfor blått og monotont. Edit: Kanskje litt høye kontraster også. Endret 11. mai 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Insense Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Lagde denne nå: Forslag til endringer etc taes godt i mot! Herregud! Den var rett og slett herlig. Er den helt egenkomponert, eller tutorial? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Helt egenkomponert. Så på filmen og ble sykt inspirert til å lage noe... Det var bare et utkast, hadde håpet på flere tilbakemedlinger så jeg vet hva jeg kan gjøre videre på den. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvordan fikk du til spredningen rundt de siste bokstavene? Utrolig stilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå