CheatEnabled Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Koste meg litt med en siggy. Tips på hvordan jeg kan forbedre meg, evt. hva som ikke var så bra? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Synes fargene passet godt sammen, kunne evt kanskje gjort seg i svart hvit og med litt bedre miksing av bakgrunn og forgrunn. Uansett, grunnen til at jeg fant frem denne tråden: Fant nettopp frem ps igjen etter jeg fikk inspirasjon fra en kompis av meg som er utrolig flink til 3D-rendring og motion graphics. Er veldig lenge siden jeg har brukt det, så det ble ganske simpelt, men jeg er allikevel rimelig fornøyd. Tar gjerne i mot tips, tutorials og tilbakemeldinger : ) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hei. Noen gode photoshop'ere som tør å ta en utfording? Tenkte på å skaffe en bandlogo, bandet heter "Table For Five", og da tenkte jeg et rundt bord med fem hodeskaller på. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei. Noen gode photoshop'ere som tør å ta en utfording? Tenkte på å skaffe en bandlogo, bandet heter "Table For Five", og da tenkte jeg et rundt bord med fem hodeskaller på. Du ville vel kanskje heller ha det slik at skallene "sitter" rundt bordet mot hverandre, men jeg har ikke skills eller ork til å begynne å tegne skaller fra forskjellige vinkler. Men har du gode kildebilder av skaller fra div vinkler, kan det ordnes. Kjapplagd sak for morroskyld: Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Lagde denne i går, men står rimelig fast hva bakgrunn og flere detaljer gjelder. Hva synes dere? Hva kan jeg legge til som bakgrunn? Fulgte ingen tutorial, noe jeg kanskje burde gjort. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei. Noen gode photoshop'ere som tør å ta en utfording? Tenkte på å skaffe en bandlogo, bandet heter "Table For Five", og da tenkte jeg et rundt bord med fem hodeskaller på. Du ville vel kanskje heller ha det slik at skallene "sitter" rundt bordet mot hverandre, men jeg har ikke skills eller ork til å begynne å tegne skaller fra forskjellige vinkler. Men har du gode kildebilder av skaller fra div vinkler, kan det ordnes. Kjapplagd sak for morroskyld: Takker for inspill Kunne kanskje tenke meg at bordet var litt større enn det det er der, er litt rusten i photoshop, men jeg kan jo prøve selv da. Blir nok ikke all verden til resultat. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Prøvde meg litt sjøl, bruker samme type hodeskaller som du brukte toth, brukte et annet bord, annen bakgrunn, og en simpel font. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Like bra som jeg kunne gjort det, men iom lyssettingen på bordet, må du nesten legge på en skygge på layeret med skallene, for at det skal se ut som de faktisk ligger på bordet. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Sant, det ser ikke helt ut som om de ligger på bordet nei. Hmm, får vel prøve å fikse litt på det i morgen.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Lag utifra en tutorial fra tutsplus, temmelig lik originalen: Gjorde også litt på Hayley-signaturen, usikker på om det ble en forbedring: Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tok meg friheten til å lage et forslag til Table For Five. Advarsel, veldig nybegynner i Photoshop Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hm, to fonter utenpå hverandre, det har jeg ikke tenkt på før. Takk for ideen, archongamer! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Blei stilig det.. Bra bilde. Takk takk.. Edit: Brukte du noe tutorial archongamer? Endret 7. mai 2009 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ingen tutorial jeg brukte på denne, men bildene er fra andre tutorials jeg har holdt på med @toth: Jeg brukte bare drop shadow på teksten, men overdrev en smule så det kan nok nesten se ut som to fonter oppå hverandre Endret 7. mai 2009 av archongamer Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 ah ok, bare en spes font da. Tenkte ikke på drop'en, mer på A E og R, så ut som det var to fonter oppå hverandre. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 ah, det er bare fonten som er slik. Den heter Metal Macabre Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gjorde om litt og la til litt og synes selv det ble noe bedre nå. Utrolig artig program å leke med dette, men føles som det er enklere å klatre K2 enn å huske alt Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Nice.. Blei en del tydligere, og at skjelletthodene ser mye bedre ut, ikke så kjedelige.. Edit: Kan jeg spørre om en siste tjeneste archongamer? Hvis du får det til å se ut som skriften er "malt" inn på veggen, hadde bildet vært perfekt.. Endret 7. mai 2009 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Edit: Kan jeg spørre om en siste tjeneste archongamer?Hvis du får det til å se ut som skriften er "malt" inn på veggen, hadde bildet vært perfekt.. Nå har jeg ikke peiling på hvordan jeg skal få til å se malt ut, men her er skriften lagt bak og latt veggen bak komme igjennom osv. Ser vel litt mer malt ut enn forrige version i hvertfall (om noen vet om en guide/tutorial for å lage skrift til å se ut som det er malt på en vegg tar jeg gjerne i mot link) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå