Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Herlig bilde Moozoren =) kunne gjerne ha tenkt meg litt mindre fargemetning, men det jo smak og behag!

Tok dette bildet i forrigedagen med mitt splitter nye Casio EX-F1 :D Fargemetning, kontraster og litt blur er lagt på i etterkant..

post-101055-1238501505_thumb.jpg

Endret av eMilt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har postet det på en annen del av forumet allerede, men oppdaget nå at det var en egen photoshop tråd, så tenkte jeg kunne poste den her. er relativt ny til photoshop, men med litt veiledning kom jeg frem til en planet jeg ble utrolig fornøyd med :) ser det er mange her inne som har virkelige evner, men poster da denne lille planeten uansett :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
en-planet.jpg
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg syntes om den. Hva er det, for det første? Ser ut som noe som faller ned på jernbanelinjen, men hva? :p

"Zero" ser i tillegg fryktelig 'satt-inn', for det første står den bare rett på med en perfekt vannrett linje, i tillegg er den opplyst unaturlig på skyggesiden.

Bevegelseseffektene derimot, har du fått til skikkelig bra! Fargene og stæshet rundt kjernen, eller eksplosjonen, ser flott ut.

Flott initativ og flotte momenter, men litt finpussing hadde gjort seg. :)

Lenke til kommentar

Det var egentlig rimelig kult. Det ser dog ut som at de eksosrørene har lavere oppløsning enn resten av delene, og ser derfor litt "dårlig shoppa" ut. Du bør også passe på at du har masket ut rørene ordentlig. Jeg tenker da på enden av rørene, som ser ut som du har tatt en soft brush og bare brushet bort.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva jeg syntes om den. Hva er det, for det første? Ser ut som noe som faller ned på jernbanelinjen, men hva? :p

"Zero" ser i tillegg fryktelig 'satt-inn', for det første står den bare rett på med en perfekt vannrett linje, i tillegg er den opplyst unaturlig på skyggesiden.

Bevegelseseffektene derimot, har du fått til skikkelig bra! Fargene og stæshet rundt kjernen, eller eksplosjonen, ser flott ut.

Flott initativ og flotte momenter, men litt finpussing hadde gjort seg. :)

Takk for tilbakemeldig! Er litt usikker på hva det skal forestille selv, men går for at det er noe utenomjordisk som faller ned på jernbanelinken. :p

Endret litt på teksten. Orket ikke å implementere den som en "effekt" i bildet, så satte den litt anonymt rundt i stedet.

Nyeste versjon;

http://i13.photobucket.com/albums/a254/bla...0art/Zer-v2.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Begynte med Photoshop for et par måneder siden, fortsatt i lærestadiet, fins det noen sider som har ordentlig bra, og evt mange tutorials?

Lenke til kommentar

Har begynt litt med photoshop i det siste. Har hatt det ei stund men har sjelden vert i bruk, eg er med andre ord noko midt i mellom nybegynnar og en som har peiling.

Her er min siste lille kreasjon: 393040.jpeg

Er ganske fornøgd. Eg har fått litt hjelp frå tutorials men har gjort det meste sjølv.

Vil gjerne ha konstruktiv kritikk :)

Lenke til kommentar
Shot___Widescreen_by_Andycap1.jpg

Kjempe flott bilde! Jeg fikk øyeblikkelig "Sin City" følelse når jeg så på bildet. Mulig det hadde vært bedre med en litt mørkere bakgrunn, evt. svart/hvit (skyene), etter min mening.

Endret av Insense
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...