emilkje Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Herlig bilde Moozoren =) kunne gjerne ha tenkt meg litt mindre fargemetning, men det jo smak og behag! Tok dette bildet i forrigedagen med mitt splitter nye Casio EX-F1 Fargemetning, kontraster og litt blur er lagt på i etterkant.. Endret 31. mars 2009 av eMilt Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nice En logo som jeg har laget som må brukes til noe Lenke til kommentar
andycrap Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 mer på http://www.depth.no/ og http://andycap.deviantart.com/ Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Fett! Nr. 2 i rundt 1280x800, værsåsnill? Edit: Fant det. Utrolig fett. Endret 4. april 2009 av OlavF Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Andycrap, er de to øverste ren PS, fra scratch? Utrolig stilig. "Quiet ocean" var og nydelig. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Har postet det på en annen del av forumet allerede, men oppdaget nå at det var en egen photoshop tråd, så tenkte jeg kunne poste den her. er relativt ny til photoshop, men med litt veiledning kom jeg frem til en planet jeg ble utrolig fornøyd med ser det er mange her inne som har virkelige evner, men poster da denne lille planeten uansett Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Vil gjerne høre hva folk har å si om denne. Endret 10. april 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Vet ikke helt hva jeg syntes om den. Hva er det, for det første? Ser ut som noe som faller ned på jernbanelinjen, men hva? "Zero" ser i tillegg fryktelig 'satt-inn', for det første står den bare rett på med en perfekt vannrett linje, i tillegg er den opplyst unaturlig på skyggesiden. Bevegelseseffektene derimot, har du fått til skikkelig bra! Fargene og stæshet rundt kjernen, eller eksplosjonen, ser flott ut. Flott initativ og flotte momenter, men litt finpussing hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Er hjulene litt små? Setter pris på litt konstruktiv kritikk Endret 12. april 2009 av Braekke Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det var egentlig rimelig kult. Det ser dog ut som at de eksosrørene har lavere oppløsning enn resten av delene, og ser derfor litt "dårlig shoppa" ut. Du bør også passe på at du har masket ut rørene ordentlig. Jeg tenker da på enden av rørene, som ser ut som du har tatt en soft brush og bare brushet bort. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Vet ikke helt hva jeg syntes om den. Hva er det, for det første? Ser ut som noe som faller ned på jernbanelinjen, men hva? "Zero" ser i tillegg fryktelig 'satt-inn', for det første står den bare rett på med en perfekt vannrett linje, i tillegg er den opplyst unaturlig på skyggesiden. Bevegelseseffektene derimot, har du fått til skikkelig bra! Fargene og stæshet rundt kjernen, eller eksplosjonen, ser flott ut. Flott initativ og flotte momenter, men litt finpussing hadde gjort seg. Takk for tilbakemeldig! Er litt usikker på hva det skal forestille selv, men går for at det er noe utenomjordisk som faller ned på jernbanelinken. Endret litt på teksten. Orket ikke å implementere den som en "effekt" i bildet, så satte den litt anonymt rundt i stedet. Nyeste versjon; http://i13.photobucket.com/albums/a254/bla...0art/Zer-v2.jpg Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Orginalen: Shoppa: Ikke mye mer jeg kunne gjøre med skyene med mine ferdigheter, men ble nokså fornøyd med resultatet. Bildet er fra blindgjengerplukking i Blåtind, hvis noen lurte. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kan noen photoshoppe en av de bildene her til wallpaper? temaet må gjerne være mørk, dystert og trist da det er det bandet spiller. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Begynte med Photoshop for et par måneder siden, fortsatt i lærestadiet, fins det noen sider som har ordentlig bra, og evt mange tutorials? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Abduzeedo er bra. Finner mye bra på psdtuts og. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg er virkelig ny i Photoshop trenger n00b-trening. Noen som vet sider? Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Har begynt litt med photoshop i det siste. Har hatt det ei stund men har sjelden vert i bruk, eg er med andre ord noko midt i mellom nybegynnar og en som har peiling. Her er min siste lille kreasjon: Er ganske fornøgd. Eg har fått litt hjelp frå tutorials men har gjort det meste sjølv. Vil gjerne ha konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Insense Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Kjempe flott bilde! Jeg fikk øyeblikkelig "Sin City" følelse når jeg så på bildet. Mulig det hadde vært bedre med en litt mørkere bakgrunn, evt. svart/hvit (skyene), etter min mening. Endret 21. april 2009 av Insense Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 http://www.pixel2life.com Meget bra side med en haug av tutorials til photoshop, og masse annent innen design +++ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Andy Cap: Herlig bilde! Oldboy inspirert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå