HLSolbjorg Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 load default brushes, så loader du bare de du trenger, tror jeg Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 *snip Han her er ganske heftig. http://kylelambert.co.uk/ En tutorial fra samma fyren (Kyle Lambert) http://abduzeedo.com/suberb-tutorial-digit...president-obama Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Noen som vet hvordan man lager røyk som ligner på ting i PS? Jeg har et instrument (saxophone) som skulle vært formet i røyk/tåke, viss du skjønner Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Tenkte å begynne å lage nettsider, sånn at de funker ikke bare bilder som dette Her, veldig flink til å lage dem i photoshop. Men feiler med WebProgrammene :S Forresten her er noen flere icon. Icons Endret 9. mars 2009 av Moozoren Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Noen som vet hvordan man lager røyk som ligner på ting i PS? Jeg har et instrument (saxophone) som skulle vært formet i røyk/tåke, viss du skjønner bruk google. Sjekk denne tut'en, og istedetfor den random-shapen, lager du bare en shape av saxen? http://www.tutorialguide.net/smoke_effect_tutorial.html Lenke til kommentar
Danielbn Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Yello. Her er det siste bilde jeg har laget. Har litt dårlig samvitighet, men men. Har foresten kjøpt meg "Wacom Bamboo A6 English Tegnebrett". Er så klart ikke av de beste, men er mitt første så får heller kjøpe bedre hvis jeg bruker det mye. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Noen som vet hvordan man lager røyk som ligner på ting i PS? Jeg har et instrument (saxophone) som skulle vært formet i røyk/tåke, viss du skjønner bruk google. Sjekk denne tut'en, og istedetfor den random-shapen, lager du bare en shape av saxen? http://www.tutorialguide.net/smoke_effect_tutorial.html Takk! Nå hadde jeg faktisk allerede funnet den tidligere hehe, men i hvert fall resultatet ble seende slik ut: Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Stilig Synes dog at den kunna ha vært med røyk-aktig. Hadde blitt enda kulere da Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Enig i det, kunne vært mer røykeffekt mot tuppen og, prøv å gjør den litt dusky og halvgjennomsiktig Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 arctcmnks: Stilig! Fremgangsmåte? Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Vet ikke helt hvordan jeg skal svare på det, da det fort blir litt slit å skrive alt jeg gjorde ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Fulgte du en tutorial? Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Haha, nei, gjorde nok ikke det Endret 22. mars 2009 av arctcmnks Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Yay, har fått tak i et nytt wacom bamboo fun medium til 834,- inkl frakt på ebay Endret 28. mars 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Yay, har fått tak i et nytt wacom bamboo fun medium til 834,- inkl frakt på ebay Så bra. Bestiller du ett til meg og da? Har også lyst på tegnebrett! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Gå på ebay, advanced search, søk på wacom bamboo (eller hvilket tegnebrett du nå har tenkt å kjøpe...) og velg så available to: Norway, og så kan du se om du finner noen til en grei pris Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Lek med kamera og photoshop på skolen i går Bomma vist på 8 og 9.. :S Lagde et nytt bilde som jeg kunne bruke på nettbyprofilen også. Endret 31. mars 2009 av Moozoren Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Lekte du med kamera og tok bilder i går når det står 2008 på bildet? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Lekte du med kamera og tok bilder i går når det står 2008 på bildet? Hadde du lest alt så hadde du sluppet det spørsmålet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå