riktig Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Slenger dette spørsmålet hit istedet for å lage ny tråd. Når jeg bruker "canvas size" for å lage rammer blir det forskjellig tykkelse på høyre og venstre side når jeg skal ha f.eks. 3-6 pixler tykkelse. Er det skjermen min som lurer meg, eller er det faktisk en forskjell? Det ser hvertfall veldig rart ut. Regner med at Photoshop er i stand til å legge like mye på hver side. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hvis du legger til et ulikt antall, 3-5-7-osv., så må det nødvendigvis bli forskjellig. Er ikke det du har gjort, da? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hvis jeg har brukt Magic Wand Tool på en himmel, hvor det er trær helt på siden, og jeg får ikke med meg de "sprikene" mellom bladene. Og jeg vil ha en annen farge på "sprikene". Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hvis du legger til et ulikt antall, 3-5-7-osv., så må det nødvendigvis bli forskjellig. Er ikke det du har gjort, da? 5414146[/snapback] Jeg setter like verdier på alle sider, det er derfor jeg syns det er så mystisk at resultatet blir forskjellig. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Fant ikke ut av ^^ spørsmålet, men fant en annen løsning Lagde en liten kreasjon: Orginal, hentet fra www.bt.no Kritikk? Endret 11. januar 2006 av Joakim. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hvis du legger til et ulikt antall, 3-5-7-osv., så må det nødvendigvis bli forskjellig. Er ikke det du har gjort, da? 5414146[/snapback] Jeg setter like verdier på alle sider, det er derfor jeg syns det er så mystisk at resultatet blir forskjellig. 5417628[/snapback] Eneste jeg kan komme på da er om du har zoomet ut et stykke. Med en så smal ramme kan det jo skje noe når en zoomer ut litt... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg velger å tro at det er skjermen som narrer meg her. Photoshop har da vel neppe begynt å sette feil verdier nå nylig. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Joakim: Ble kult, så litt Sin City ut Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hvis jeg har brukt Magic Wand Tool på en himmel, hvor det er trær helt på siden, og jeg får ikke med meg de "sprikene" mellom bladene. Og jeg vil ha en annen farge på "sprikene". Hva bør jeg gjøre? 5414341[/snapback] Du bør ikke bruk Magic Wand Tool på noe annet enn enkle figurer. Resultatet blir mye bedre når man 'Quick Mask Mode', men du kan sikkert supplementer med Magic Wand hvis du er giddaløs Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ble fornøyd, liker grunge svart/hvitt sigger Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvordan får jeg til å lage sånn skrift det står i ringenes-herre-ringen? Sånn at det lyser i flamme på en måte? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg velger å tro at det er skjermen som narrer meg her. Photoshop har da vel neppe begynt å sette feil verdier nå nylig. 5421072[/snapback] Det er nok skjermen ja, CRT? samt fargene du velger, noen fargekombinasjoner skaper denne effekten større enn andre. Som medi8or er inne på: Går du ned på pikselnivå og sjekker stemmer det nok på begge sider. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jepp, CRT. Ble bare litt bekymret, ikke så kult om det faktisk ble sånn på det ferdige resultatet. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har et lite problem... når jeg lastet ned brushes i deviantart så kom det som abr fil... hvor blir de av i photoshop? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Har et lite problem... når jeg lastet ned brushes i deviantart så kom det som abr fil... hvor blir de av i photoshop? 5432472[/snapback] C:\Photoshop\Plug-Ins\ Så åpner du Photoshop etterpå. Endret 13. januar 2006 av Joakim. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har et lite problem... når jeg lastet ned brushes i deviantart så kom det som abr fil... hvor blir de av i photoshop? 5432472[/snapback] C:\Photoshop\Plug-Ins\ Så åpner du Photoshop etterpå. 5432645[/snapback] C:\Programfiler\Photoshop\Presets\Brushes eller? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ja det stemmer skate Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har et lite problem... når jeg lastet ned brushes i deviantart så kom det som abr fil... hvor blir de av i photoshop? 5432472[/snapback] C:\Photoshop\Plug-Ins\ Så åpner du Photoshop etterpå. 5432645[/snapback] C:\Programfiler\Photoshop\Presets\Brushes eller? 5432679[/snapback] Ja, stemmer. :-/ Tenkte på effekter Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 For stor, altfor kjedelig bakgrunn, dårlig tekst, render altfor godt blendet inn, stygt med 2 farger på hver sin side. Vil gjerne ha noen kommentarer på denne, den har fått god kritikk på designsiden.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå