mmm320 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) ok. Skal teste det edit: Prøvde først å endre canvas size på bildet jeg holder å med uten resultat. Testet med en nytt bilde der også uten hell Endret 8. februar 2009 av jorgen_re Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 1 innlegg slettet. Det fins en egen tråd for etterspørsler. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Lagde for ei stund sia en header til ei bedrifts hjemmeside. Jeg var ikke helt fornøgd med den, men sjefen i bedrifta var så fornøgd at jeg fekk lønnspålegg:) Vet logoen er litt... tja.. for sterk, for headeren. Pluss at headeren ikke passer så godt innpå sida. MEN headeren forteller hva bedrifta driver med, det er som er det viktigeste. Noen som har noen meninger? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Får jeg spørre hvor stort lønnspålegg du fikk? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hehe, den kommentaren tar eg som at du ikke likte headeren Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Neida, den var da helt grei den. Jeg hadde valgt en annen font, men det er da så. Så, ja. Får vi høre? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nei var ikke så veldig masse, 20kr timen høgre Ja men kunne ikke ta en annen font, sia det var _logoen_ deres.. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kunne kanskje prøv med overlay e.l? Syns den var fin, men teksten stakk for mye ut Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Er klar over teksten, men det var logoen deres, sånn den er på bilene osv.. så den måtte være slik fekk jeg beskjed om :/ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hallo.. hvilken format er det jeg må bruke for at transparentet skal funke? Jeg har prøvd PNG, men jjeg får uansett den hvite bakgrunnen, Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har du prøvd å fjerne bakgrunnen før du lagrer? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ja, men når jeg sjekker preview så dukker det ikke noe opp hvit bakgrunn. Men når jeg legger dn til f.eks i et program skifter iconer, så kommer den opp. De andre iconene som fulgte med går det greit med, men når jeg prøver å lage det som PNG så blir det hvit bakgrunn. ;S det fulgte med en template.psd. så jeg har brukt den.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 prøv "save for web", huk av transparacy og lagre som .gif. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Vet ikke om dette er helt rette stedet å spørre, men er Wacom Bamboo (A6) et greit tegnebrett for en som prøver å lære seg PS / Ai ? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Vet ikke om dette er helt rette stedet å spørre, men er Wacom Bamboo (A6) et greit tegnebrett for en som prøver å lære seg PS / Ai ? Bruk musa om du prøver å lære deg det. Tegnebrett kan du la ligge litt om du ikke liker å tegne ting. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jo, jeg liker å tegne ting, (selv om jeg ikke er veldig flink...) er bare det at det er mange ting det hadde vært lettere å bruke tegnebrett til enn mus, for å få litt mer "naturlig" / "flytende" stil på. (Jeg syns ikke det er spesielt enkelt å tegne med mus ihvertfall.) Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg har aldri vært aktiv her før men har et forslag til Xp-login. Vil gjerne ha noen tilbakemeldinger XP-LOGIN Og gjerne titt innom profilen min på Deviantart.com hvis du ønsker å se mer. Endret 18. februar 2009 av Moozoren Lenke til kommentar
binko Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er vel bare én 'g' i log in...? Hvis det er det du har laget. Ser bra ut da, kanskje litt VEL spaca for en login skjerm men det er zillioner av de som liker det og. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ja vet det, men først så tenkte jeg å skrive norsk, men så fant jeg ut at jeg skulle ha engelsk så har ikke lagt ut det bildet jeg har rettet på alt som jeg skrev. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har aldri vært aktiv her før men har et forslag til Xp-login. Vil gjerne ha noen tilbakemeldinger XP-LOGIN Og gjerne titt innom profilen min på Deviantart.com hvis du ønsker å se mer. Syntest bakgrunnsbildet var litt kjedeligt, men innloggingsboksen og knappene var utrolig kule! En smule standard, kanskje (knappene), men totalt sett awesome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå