Donnie Darko Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det han prøver å gjere er jo å leggje til eit Hue/Saturation-justeringslag ... Og kor i tittelen finn du RGB? Commencal: Sjå under Image --> Mode. Er det haka av ved Grayscale, vel RGB, og prøv på ny. Gjorde dette, og jeg kunne da velge Hue/..men det skjedde ingen forandring på bilde. Vet du forklaringen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Biletet er svartkvitt, so å justere fargane vil ikkje ha noko effekt, då det ikkje er nokon fargar. Men det du kan – og eg reknar med skal – gjere, er å hake av for Colorize. Då vil du kunne gi biletet ein fargetone. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Biletet er svartkvitt, so å justere fargane vil ikkje ha noko effekt, då det ikkje er nokon fargar. Men det du kan – og eg reknar med skal – gjere, er å hake av for Colorize. Då vil du kunne gi biletet ein fargetone. Nå er øynene mine som to rosiner, så kan jeg spørre deg hvor Colorize er igjen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) I Hue/Saturation-dialogen: http://www.photoshopessentials.com/images/...-saturation.jpg Dobbeltklikk justeringslaget du akkurat la til for å få opp att det vindauget. Endret 10. januar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nå bruker jeg CS4, så jeg er ikke 100% sikker, men etter det jeg husker fra CS2 så sto det grayscale når du hadde grayscale, og ingen ting når du hadde RGB. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Takk for at du fikset bakgrunn, Fluesopp! Skulle funnet en munn som var i riktig størrelse, så den ikke ble så uklar. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Null problem. Hvor fant du munnen? Den var stilig, og passende. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Søkte på "animal opening mouth" på google. Det første bildet som kommer opp, brukte jeg. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) (: Endret 11. januar 2009 av Commencal Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Enda en Endret 11. januar 2009 av Commencal Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Så stille denne tråden var da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Commencal, det er ikke nødvendig å poste så mange ganger rett etter hverandre. Bruk -knappen i stedet. Dessuten er det jo ikke alltid det er like mye aktivitet i en tråd som det er i andre. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Beklager om det plaget deg, men jeg ser ikke problemet i dette tilfellet Endret 12. januar 2009 av Commencal Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det strider mot retningslinjene. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det strider mot retningslinjene. Da må jeg lese de bedre. Mener å huske at det kun var om man bumpet en post med usakelig innhold. Beklager Lenke til kommentar
emero Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 om det er en tag er den altfor stor. ikke gjem motivet så mye, selv om det faktisk er en ninja og hopp fra det bildemessige til skrift nå, da du ser ut til å fått med deg alle klisje nudge, farge og lys effektene allerede har alltig vært motsatt av alle andre på tags, jeg, da jeg kan tekst ut og inn, men suger på selve motivet Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 om det er en tag er den altfor stor.Næsj, den er akkurat passe. ikke gjem motivet så mye, selv om det faktisk er en ninja Er det vanskelig å se hva motivet er? Jeg ser det med en gang, men det er muligens fordi jeg har laget siggen selv... og hopp fra det bildemessige til skrift nå, da du ser ut til å fått med deg alle klisje nudge, farge og lys effektene allerede Flott, da er jeg fornøyd :!: har alltig vært motsatt av alle andre på tags, jeg, da jeg kan tekst ut og inn, men suger på selve motivet Da kan du kanskje poste noe du har lagd tidligere? Kunne trengt noe inspirasjon ang. teksten, ettersom det ikke akkurat er mitt sterkete felt. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Teksten var ikke så aller verste egentlig. Bare glowen som ødela en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå