Wiciwato Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Laget en Coca-cola reklame Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Laget en Coca-cola reklame Send inn til Coca Cola company, og få den opp i hele Texas (Tror det er der den hadde funket best) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Laget en Coca-cola reklame Send inn til Coca Cola company, og få den opp i hele Texas (Tror det er der den hadde funket best) Haha. Se hva som står nede til venstre du. Tror ikke denne ville funket så bra noen plasser Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Laget en Coca-cola reklame Send inn til Coca Cola company, og få den opp i hele Texas (Tror det er der den hadde funket best) Haha. Se hva som står nede til venstre du. Tror ikke denne ville funket så bra noen plasser Haha, kunne jo endret på det Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvis det var sånn at den var så bra til å sende inn til Coca cola company, så burde jeg heller hatt en glassflaske, ikke et teit, stort glass ^^ Btw: bruker den som bakgrunn nå. Syns den var litt morsom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ble litt inspirert til å prøve selv etter jeg så bildene på forrige side. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Stilig Milanjo! Laget en til, men ble ikke helt fornøyd. Første gang jeg prøvde det, så blir sikekrt bedre neste gang. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Kreative bilder dere! Link til tut? Alltid kos å holde på med PS på kvelden. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Kreative bilder dere!Link til tut? Alltid kos å holde på med PS på kvelden. Det som jeg laget på forrige side er fra "Photoshop Top Secret". En film jeg anbefaler alle burde se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Link til tut? Alltid kos å holde på med PS på kvelden. Her har du jo noen sider til å kikke litt på. Mye bra. Psdtuts.com Abduzeedo.com Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Prøvde å lage en eplemunn Ble helt greit. Litt feil vinkel på munnen og bakgrunn på eplet skulle egentlig vært hvit, men siden den var grå, så brukte jeg smudgetool for å rufse kantene til litt, for at den skulle blende litt inn. Fornøyd med første forsøk! Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det som jeg laget på forrige side er fra "Photoshop Top Secret". En film jeg anbefaler alle burde se. Bare denne lille snutten ga utolig mersmak! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er jo photoshop. Vi lager bare ny bakgrunn vet du. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Noen som vet hvorfor jeg ikke får trykket på Hue/saturation? Endret 10. januar 2009 av Commencal Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noen som vet hvorfor jeg ikke får trykket på Hue/saturation? Feil layer kanskje Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Som Sameboe sier. Legger seg vel som nytt layer hvis du velger å ha det på den måten. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Nei, eg vil tippe han er i Greyscale-modus. Image --> Mode --> RGB, so vert Hue/Saturation og dei andre fargejusteringslaga sikkert tilgjengelege. Eller kanskje 16-bits-modus, i so fall: Image --> Mode --> 8bit Endret 10. januar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Nope. Han har valgt en levels adjustment layer hvis jeg ikke tar helt feil. Han må velge den layeren under, eller legge til en hue/saturation adjustment layer. edit: Og Torbjørn, du kan se på tittelen at han er i RGB 8 bit. Endret 10. januar 2009 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nope. Han har valgt en levels adjustment layer hvis jeg ikke tar helt feil.Han må velge den layeren under, eller legge til en hue/saturation adjustment layer. edit: Og Torbjørn, du kan se på tittelen at han er i RGB 8 bit. Hva skal jeg gjøre? Velge den layeren under, og så? (: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Det han prøver å gjere er jo å leggje til eit Hue/Saturation-justeringslag ... Og kor i tittelen finn du RGB? Commencal: Sjå under Image --> Mode. Er det haka av ved Grayscale, vel RGB, og prøv på ny. Endret 10. januar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå