Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Fint hvis du tok deg tid Ingen årsak. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Damn..http://psdtuts.com/articles/inspiration/48...nipulation-art/ De der var syke, skulle likt å kunne det der selv. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja, tigger litt her jeg =) Lurer på om noen kunne lage et enkelt bilde til meg Det skal stå Jonas sin blogg på det og være lyst og fint Skulle gjerne lagd selv, men den bærbare pc`n er ødelagt så får ikke lagd selv Fint hvis du tok deg tid Tips: Det er mer riktig språkmessig å skrive "Jonas' blogg" Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja, tigger litt her jeg =) Lurer på om noen kunne lage et enkelt bilde til meg Det skal stå Jonas sin blogg på det og være lyst og fint Skulle gjerne lagd selv, men den bærbare pc`n er ødelagt så får ikke lagd selv Fint hvis du tok deg tid Tips: Det er mer riktig språkmessig å skrive "Jonas' blogg" Hvis du heller vil det så greit for meg Takk Milanjo for at du tok deg tid Men nå kommer jeg ikke inn på bloggen da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvilke mål skal bildet egentlig ha, Nopros? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hehe, vet ikke, det får vi ser når jeg får lasta det opp. Om det er for stort eller lite.... Men kommer meg ikke inn :@ Lenke til kommentar
VTW Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 God damn, toth! De bildene var epic! Ble misunnelig nå! Noen som har noen ide om hvordan man går frem til de forskjellige bildene? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har også et bilde til deg nopros. Greit jeg legger det ut? Det har et litt sol og appelsin preg da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har også et bilde til deg nopros. Greit jeg legger det ut? Det har et litt sol og appelsin preg da. jaja bare legg ut apelsiner er godt BAre jeg får siden til og funke Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 God damn, toth!De bildene var epic! Ble misunnelig nå! Noen som har noen ide om hvordan man går frem til de forskjellige bildene? Tja, man må vel bare være skikkelig pro.. Sjekket du linken? Der er det mange flere bilder, og noen ord om hver artist Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Her! Kan endre størrelse og annet hvis ønskelig. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hiv og hoi! Sitter med dual-monitor og Photoshop. Primæskjermen er widescreen, den ekstra skjermen er ikke det. Disse kjører på forskjellige oppløsninger: Hovedskjermen på 1600x1200 og den ekstra på 1280x1024. Problemet er at alle bilder jeg har blir forvrengt på widescreenskjermen. Det at bakgrunnsbildet blir forvrengt når kilden er et 4:3bilde og jeg velger stretch er én ting, men at alle bildene jeg åpner i photoshop blir like "dratt" forstår jeg ikke. Drar jeg photoshop over til den ekstra skjermen, blir bildet korrekt proposjonert. Noen idé om hvorfor photoshop ødelegger proposjonene på bildet? Lenke til kommentar
emero Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Regner med det er oppløsningen på skjermene som gjør det, og ikke photoshop. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det kan også være feil pixel ratio. Har hatt flere bilder som ser "ødelagt" ut i photoshop. Husker ikke hvor du stiller på det. Lenke til kommentar
TheYid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Noen idé til hvordan jeg kan fjerne skrifta foran denne fisken uten at det ødelegger bildet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er et vannmerket bilde og ved å fjerne skriften bryter du fotografens ønsker. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Riktig som Flerek sier, utover det ligger det tips til oppgaven et par sider tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er et vannmerket bilde og ved å fjerne skriften bryter du fotografens ønsker. Feil svar. Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Noen idé til hvordan jeg kan fjerne skrifta foran denne fisken uten at det ødelegger bildet? Det er et såpass lite bilde, så det vil bli vanskelig å fjerne vannmerket uten å ødlegge bildet.. Du har ikke et større bilde? Sånn? Endret 10. januar 2009 av Braekke Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Kan ikke ta all æren for disse selv, da jeg har fulgt en tutorial, men ganske fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå