the_fire Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Fra det bilde, til vedlagt bilde. Er fornøyd Men teksten er litt skurrete. EDIT: La ved et bedre bildet Endret 7. januar 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Jeg har det gøyt med karameller... (Og ja, filter er gøyt...) Endret 6. januar 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har det gøyt med karameller... http://img406.imageshack.us/img406/3830/wallpaperskin6vp.png (Og ja, filter er gøyt...) 5396483[/snapback] Hvilket filter? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 På tide og slenge inn et nytt bilde Laget av diverse klokkedeler, arrangert over et foto av en unge. Tok noen timer og mekke dette.... *Tror ikke jeg har postet dette før* 5395117[/snapback] Veldig bra. Litt skitne, industrielle farger og elementer sammenkoblet med et barns uskyld. Kontraster som elsker hverandre. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har det gøyt med karameller... http://img406.imageshack.us/img406/3830/wallpaperskin6vp.png (Og ja, filter er gøyt...) 5396483[/snapback] Hvilket filter? 5398996[/snapback] Stained Glass + Plastic Wrap. Lenke til kommentar
lasus Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Her e eit bilde som eg laga "grunninga" i Adobe illustrate og så fikset på dn , med å sette til farger og forskjellige effekter og filter , mn dt e så enormt mangen , så eg husker ikkje heilt alle filtera , men i bakgrunnen er vertfall satt opp med å bruke liquify og clouds og fibers og sjølve mannen er dt så mangen lag og filter at eg ikkje klare å ramse de opp ... her er resultatet i photoshop ( for dt var vel photoshop tråden ditta ? ) Endret 7. januar 2006 av lasus Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 "Den store Photoshop" tråden er for photoshop ja... Lenke til kommentar
lasus Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 "Den store Photoshop" tråden er for photoshop ja... 5400825[/snapback] da nytte dt vel ikkje å legge ut kossn den var i illustrate ? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) 3-4 timer + 70 layers. Endret 7. januar 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Plages noe så inni hampen med CS2 for tiden. Hvordan sletter man en del av et bilde? Ble ikke klok på slice tool. Får til ¨å slette med eraser tool, men bildet justerer seg ikke selv om jeg har slettet de 5-10 øverste cm av bildet. Kanskje en smule knotete forklart, hadde satt litt pris på hjelp med den lille fillesaken Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Du tenker på noe sånt som crop tool, kanskje? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Du tenker på noe sånt som crop tool, kanskje? 5408357[/snapback] Blir nesten litt flau her jeg sitter, satt sikkert i 10min på jakt etter noe som kunne slette deler av et bilde, så var den rett foran nesen min hele tiden. Takker og bukker Edit: Tommelopp-smiley mener jeg. Endret 9. januar 2006 av CurSe Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Har laget 2 webdesign. Hva kan jeg gjøre bedre? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kan ikke si jeg likte fonten i overskriften i det hele tatt..Litt fetere skrift med evt mørk outer-glow hadde kanskje gjort seg... Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kunne godt tenkt meg noen kommentarer på manip'en lenger opp her ? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har laget 2 webdesign. Hva kan jeg gjøre bedre? 5410338[/snapback] Synes begge sidene var veldig kjedelig; mye brukt fra før. Prøv å lag noe nytt! Fjern f.eks det bildet helt til venstre på #2... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Men hvis du har tid så kan du gjerne legge til Danielsen_jonkrøllalfahotmail.cømm for å hjelpe en stakkars sjel fortapt i hjemmeside verden Har med antispam, bare for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kunne godt tenkt meg noen kommentarer på manip'en lenger opp her ? 5410532[/snapback] av de 2 siggene du laget likte jeg best nr.2 fonten er fin men kansje du skulle tatt den litt mer tydligere? kansje samme farge som øynene Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ja ble misslykket med fonten, men måtte bare finne en i farta, skal også mekke ny bakgrunn, digger den renderen. Men comments på manip'en ? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvorfor maser du sånn om det? Det er da vitterlig ikke kommenteringsplikt på poster her, er det vel? Men siden jeg først poster her, kan jeg jo kommentere da. Ser helt greit ut, selv om jeg ville sett en versjon med nese. Hvis han/hun skal være en zombie, ville det uansett vært et tegn til neste der, selv om det er sydd hud over. Ansiktet bli for flatt nå, egentlig. Ellers synes jeg fargene er bra, fin steming i bildet, men som sagt ødelegger det alt for flate ansiktet litt for mye av komposisjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå