Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På tide og slenge inn et nytt bilde :)

Laget av diverse klokkedeler, arrangert over et foto av en unge. Tok noen timer og mekke dette....

Infernal.jpg

*Tror ikke jeg har postet dette før*

5395117[/snapback]

Veldig bra. Litt skitne, industrielle farger og elementer sammenkoblet med et barns uskyld. Kontraster som elsker hverandre.

Lenke til kommentar

Her e eit bilde som eg laga "grunninga" i Adobe illustrate og så fikset på dn , med å sette til farger og forskjellige effekter og filter , mn dt e så enormt mangen , så eg husker ikkje heilt alle filtera , men i bakgrunnen er vertfall satt opp med å bruke liquify og clouds og fibers og sjølve mannen er dt så mangen lag og filter at eg ikkje klare å ramse de opp ...

her er resultatet i photoshop ( for dt var vel photoshop tråden ditta ? )

post-67861-1136667253_thumb.jpg

post-67861-1136667607_thumb.jpg

Endret av lasus
Lenke til kommentar

Plages noe så inni hampen med CS2 for tiden. Hvordan sletter man en del av et bilde? Ble ikke klok på slice tool. Får til ¨å slette med eraser tool, men bildet justerer seg ikke selv om jeg har slettet de 5-10 øverste cm av bildet.

Kanskje en smule knotete forklart, hadde satt litt pris på hjelp med den lille fillesaken :blush:

Lenke til kommentar
Du tenker på noe sånt som crop tool, kanskje?

5408357[/snapback]

Blir nesten litt flau her jeg sitter, satt sikkert i 10min på jakt etter noe som kunne slette deler av et bilde, så var den rett foran nesen min hele tiden. Takker og bukker :thumbup:

Edit: Tommelopp-smiley mener jeg.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Hvorfor maser du sånn om det? Det er da vitterlig ikke kommenteringsplikt på poster her, er det vel?

Men siden jeg først poster her, kan jeg jo kommentere da. Ser helt greit ut, selv om jeg ville sett en versjon med nese. Hvis han/hun skal være en zombie, ville det uansett vært et tegn til neste der, selv om det er sydd hud over. Ansiktet bli for flatt nå, egentlig. Ellers synes jeg fargene er bra, fin steming i bildet, men som sagt ødelegger det alt for flate ansiktet litt for mye av komposisjonen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...