Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 snip Dette er ingen skrytetråd? Lenke til kommentar
KNB Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Litt fattigt å bruke samme bilde som i tutorialen da Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, den, og objektene, er laget i Maya. Bakgrunnen er det eneste som er lagd i photoshop, og det jeg spør om her... Syntest det ble bra, jeg! Du kan sikkert jobbe enda litt mer med stjernehimmelen, slik at den ikke så så data-lagd ut, men syntest din himmel var mye finere og ga mye bedre stemning enn originalbildet! Vel, begge himlene er mine, og fra Photoshop.. Har lagd scenen selv i Maya... Men hvordan kan jeg jobbe mer med himlen? Har ikke lyst til at det skal få en realistisk look, men heller beholde tegneserie stilen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Litt fattigt å bruke samme bilde som i tutorialen da Når ei følg ein tutorial er det jo for å lære seg noko, ikkje nøydvendigvis for å produsera eit overveldande grafisk mestersrykke. Det å bruke bileta som følgjer med i tutorialen er vel noko ein gjer for å vere 100% sikker på at ein gjer alt rett, vil eg tru. Edit: La inn sitering. Endret 2. desember 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Takk Milanjo Bra sakt! Lenke til kommentar
KNB Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Deres meining... Smaken er som baken, delt i to og vidt forskjellig Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Redigering Litt fattigt å bruke samme bilde som i tutorialen da Jeg er ikke så rik Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Hei. Er det noen som vet om "photoshop top secret DVD"'ene blir solgt her i Norge?.. evt på nett eller i vanlig butikker? Endret 27. desember 2008 av laffe Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Gitaristen Per Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei. Er det noen som vet om "photoshop top secret DVD"'ene blir solgt her i Norge?.. evt på nett eller i vanlig butikker? Så vidt jeg vet så får du kun tak i de dvd`ene på www.photoshoptopsecret.com Lenke til kommentar
KNB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Eg lasta dem ned fra thepiratebay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Pass på nå, så ikke diskusjonen går i strid med rettningslinjene! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei. Er det noen som vet om "photoshop top secret DVD"'ene blir solgt her i Norge?.. evt på nett eller i vanlig butikker? Så vidt jeg vet så får du kun tak i de dvd`ene på www.photoshoptopsecret.com Takk, Bestilte det nå istad ; ) Lenke til kommentar
knappapap Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 jeg er ikke superflink i photoshop uten tegnebrett. Desuten er jeg glad i grønt "And then Patterns" er en headline jeg ladge til bloggen min. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ett lite spørsmål, går det an å legge til forskjellige filtrer i photoshop eller kan man bare bruke de som er vedlagt? Lenke til kommentar
brk Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du kan installere tredjepartsfiltere ja. Mange å velge mellom. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja, tigger litt her jeg =) Lurer på om noen kunne lage et enkelt bilde til meg Det skal stå Jonas sin blogg på det og være lyst og fint Skulle gjerne lagd selv, men den bærbare pc`n er ødelagt så får ikke lagd selv Fint hvis du tok deg tid Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Damn.. http://psdtuts.com/articles/inspiration/48...nipulation-art/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå