TrueNo Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 The Squapple (Square Apple) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Stileg, stileg. Du har vel ikkje følgt ein tutorial frå ein slik "Amazing Photoshop Effects"-DVD? (eller noko i den duren) Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jeg har fulgt Photoshop Top Secret I videoen så brukte de en Panter og ett Nesehorn men siden jeg allerede holdt på med eplet så kunne jeg like godt trø på med litt skinn. Edit: Ekstra info -Først fant jeg ett eple -Så laget jeg en boks (3D terning) med en sterk farge f.eks. grønn -Så fant jeg en Panter eller hva det nå enn var og tok bort ansiktet og tusselabbene dens -Så gikk jeg in i Liquify og stretcha eplet etter boksen og skinnet etter eplet -Så fant jeg ett delt eple og croppa/expandet den etter epleformen og det var det Rekkefølge? Endret 26. november 2008 av TrueNo Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 World Trade Center i framtiden Kritikk takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Wait, what? Kvifor er tårna plassert i ein bekk? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Tok et bilde fra google (World Trade Center). Og fulgte guiden fra Photoshop Top Secret Endret 2. desember 2008 av TrueNo Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Du burde gjøre overgangen va støvskyen til himmelen bak bedre. Så er toppen av en bygning gjennomsiktig. Og det ser egentlig bare teit ut når det ser ut som at det er en by for maur som er i bekken. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Alright alright By for maur i bekken? Woot? Endret 30. november 2008 av TrueNo Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen ide om hvordan jeg kan lage en god bakgrunn på denne? Har prøvd meg ut på forskjellige gradienter, men er ikke sikker på hvordan jeg finner noe som passer stilen enda. http://fluesopp.org/images/3dworks/snow%20scene%204.jpg http://fluesopp.org/images/3dworks/snow%20scene%203.jpg Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Alright alright By for maur i bekken? Woot? En kronglete måte å si at det passet ikke å sette en by i en bekk som er alt for stor for byen.. om du skjønner Fluesoppen: Jeg likte absolutt ideen med en stjernehimmel Endret 30. november 2008 av -B. Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 World Trade Center i framtiden Kritikk takk. Synes du kunne ha lagt mer arbeid i den kloningen.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Mitt nyaste frå PS. Eg er nr. 2 frå venstre. "Skulebrullup" på skulen, for dei som veit kva det er. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skulebrullup:Eit særs morosamt arragement arrangert av Russen på skulen. Brullupet vert arrangert som eit vanleg brullup med vielse, middag, taler, underholding etc. Utruleg kjekt. Alle gjestane har kvar si rolle som dei speler. Feks: James Bond, Prest. Brud og brudgom, forlovar, foreldre, "The Joker" etc. I dette tilfellet var me ein gjeng som var "Lord Of the rings". Med Aragaon, Legolas, hobbitane, Gandalf og gollum. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ser bra ut! Ville dog ha plassert teksten på en litt bedre plass, f.eks. mer opp til venstre. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) World Trade Center i framtiden Kritikk takk. Synes du kunne ha lagt mer arbeid i den kloningen.. Jah, det ble litt unøye i svingene tydeligvis Takk for at du la merke til det EDIT: Skriveleif Endret 2. desember 2008 av TrueNo Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen ide om hvordan jeg kan lage en god bakgrunn på denne? Har prøvd meg ut på forskjellige gradienter, men er ikke sikker på hvordan jeg finner noe som passer stilen enda. http://fluesopp.org/images/3dworks/snow%20scene%204.jpg http://fluesopp.org/images/3dworks/snow%20scene%203.jpg Har du brushet snøen fra bunnen? Bra jobb isåfall Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nei, den, og objektene, er laget i Maya. Bakgrunnen er det eneste som er lagd i photoshop, og det jeg spør om her... Lenke til kommentar
VTW Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nei, den, og objektene, er laget i Maya. Bakgrunnen er det eneste som er lagd i photoshop, og det jeg spør om her... Syntest det ble bra, jeg! Du kan sikkert jobbe enda litt mer med stjernehimmelen, slik at den ikke så så data-lagd ut, men syntest din himmel var mye finere og ga mye bedre stemning enn originalbildet! Lenke til kommentar
KNB Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 World Trade Center i framtiden Kritikk takk. Hrhm, dette bildet har du tatt fra "Photoshop Top Secret". Du har valgt dette og fulgt tutorialen med samme bilde som de har brukt i tut'en. Vil ikke si du fortjener mye av æren her gutt!!! Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei sier du det du? Vil ikke si jeg fortjener mye av æren heller. Prøver jo bare å lære da vettu. Å poste bildene som jeg har redigert etter en guide, og få dere til å si hva jeg gjorde feil. Kan jo ikke rope etter Mark Monciardini da. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Alle toturials er jo bygget opp etter eksempel. Så da vil man jo få et nokså likt resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå