Unlimited LTD Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hadde det gått ann å fått vekk de vannmerkene? Føler de står litt i veien Prøvde meg jeg. Gikk temmelig greit. Eneste problemet er på treet, der man kan på enkelte steder se tydlig at det er redigert. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ok. Takk, men jeg har faktisk greid det selv Sjekk hjemmesiden min i linken Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Den ligger under ditt galleri på hjemmesiden når det tydeligvis ikke er du som har tatt bildet? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Den ligger under ditt galleri på hjemmesiden når det tydeligvis ikke er du som har tatt bildet? Har ikke jeg tatt bildet? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det var et spørsmål. Grunnen til jeg lurer er fordi du ba jo om å få fjernet vannmerkene? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ojaaaa. Nei, jeg tok bildet først. Så redigerte jeg det med photomatix trial-versjon, så jeg fikk tre vannmerker jeg måtte fjerne. Så det var på grunn av trial-versjonen, ikke at jeg hadde stjelt noen andres bilder som hadde vannmerke på Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Aha. Den er grei Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hei photoshopere, treneren til favoritt laget mitt har gitt seg. Og jeg ville lage en poster som hedret han som trener... resultatet ble ganske fucked opp...så da lurer jo jeg på om dere kan lage en poster, og muligens en banner der det står. Isak Ole Hætta og en sann legende. Vil ha en litt ekslklusiv font på bildene, resten bestemmer dere Da har jeg lastet opp noen bilder som kan brukes, vil jeg tro. Takker på forhånd mitt forsøk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Kjapt satt sammen: Til en annen gang, vi har en egen tråd for "bildehjelp". Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Den var kul, men vil heslt ha på skriften "En sann legende" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Tanken var at du selv kan legge den på, alt etter hvor du mener den passer best. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Endelig fikk jeg tak i et bedre bilde av klassen Viss det er noen som er så snill at de gidder å fikse det om til et ganske julete bilde så blir jeg happy Noe sånn? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Endelig fikk jeg tak i et bedre bilde av klassen Viss det er noen som er så snill at de gidder å fikse det om til et ganske julete bilde så blir jeg happy Noe sånn? klarer du å putte nissen inn mellom hu helt til høyre og de to til venstre for henne? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Endelig fikk jeg tak i et bedre bilde av klassen Viss det er noen som er så snill at de gidder å fikse det om til et ganske julete bilde så blir jeg happy Noe sånn? klarer du å putte nissen inn mellom hu helt til høyre og de to til venstre for henne? Æsj, fikk ikke personene, og huset hver for seg som layer. Så måtte trikse litt med visken. Er ikke den beste, skulle lagt på noe skygge osv for å la nissen gli mere inn, men ble noe slikt Endret 22. november 2008 av Pirja Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Et lille forsøk fra meg; Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 den ble bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Bra i forhold til kva då, samebror? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Et lille forsøk fra meg; Ser ut som nissen flyr :| Hodet til hun til høyre ser rart ut (mangler ett øre). Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ikke min feil om hun er født uten øre Uans, gadd ikke legge for mye arbeid i det, er ikke betalt akkurat. Ville egentlig bare ha frem ideen om at nissen kan stå foran den ene og bak den andre, for å blende mer inn. Så kan samebror jobbe videre med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå