toth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Måten jeg gjorde det på er nok mye enklere med trykkfølsom tegnepenn, men..: Det er enkelt og greit bare smudge-tool, som du ikke har 100% pressure på. Så dro jeg bare kjappe streker fra midten av strålen, og la inn litt hvitt i midten til slutt.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva har du moddet? Det er forøvrig en egen "photoshop bilstyling"-tråd rett nedi lista. Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva har du moddet?Det er forøvrig en egen "photoshop bilstyling"-tråd rett nedi lista. Står "downloaded from autowp.ru" så tviler egentlig litt på at han har moddet den.. Men vet jo aldri Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva har du moddet?Det er forøvrig en egen "photoshop bilstyling"-tråd rett nedi lista. Åja! Står "downloaded from autowp.ru" så tviler egentlig litt på at han har moddet den.. Men vet jo aldri Sikkert orginalbildet som kommer derifra =) Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vel, er uansett ikke videre imponerende før du viser originalbildet eller forteller hva du har gjort.. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Ånei! Plastikkgugg! Hjelp, dette var det eneste jeg fikk til Trenger hjelp til å få noe som ligner linser (Sånne flammer) osv Endret 10. november 2008 av TrueNo Lenke til kommentar
KNB Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du kan jo prøve noe lignende dette? Hvis det var bokstavlig talt flammer du mente Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) noen som kan fikse dette bilde til en julebordsinvitasjon? han i midten går ikke i klassen lenger så erstatt han med nissen elns, det er forresten klasse 1RMA Rosthuag VGS det er bilde av Endret 11. november 2008 av samebror Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Var vel egentlig et veldig lite bilde til å jobbe med. Du har vel ikke større? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 kan skaffe det, men da må jeg bruke kameraet Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 evt scane bilde, burde da gå? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ikke sikkert han har scanner.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Han kan vel bruke en Scanner fra skolen, eller kontakte fotografen og be om en data fil i stort format. Oops. Sry med scanner greia, går media & kommunikasjon selv og vant med det ikke alle skoler som trenger det. Spør fotografen du. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hahaha, alle videregående skole har scanere!, er som regel multimaskiner med scan fax kopi og alt, jeg har ingen tro på en videregående skole mangler scaner, det hadde bare ikke skjedd:P Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ojoda. Vis du hadde vært på Vestby Videregående så hadde du sett at de manglet det til nylig. Når ting først går i stykker så tar det som regel tid før det blir fikset eller kjøpt inn nytt. Vi på media må faktisk kjøpe inn noen nye skrivere ettersom vi har overstresset den med flere hundre farge fulle sider om dagen. Litt synd. Lurer på hvor mye skolen bruker på patroner jeg. For det går noen i uka for å si det sånn. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ojj, det fantes en Photoshop tråd likevel Som dum jeg er ^^ Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Første signaturen min Kritikk takk ^^, Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Første signaturen min Kritikk takk ^^, Nå er ikke jeg noen ekspert på signaturer, men den virka litt "tom".. Men det er kanskje fordi det ikke står noe der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå