Nopros Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei! jeg trenger litt hjelp fint viss noen kunne hjelpe meg eller vi kan vel heller kalle dette en slags konkuranse NOe ala det kakemot gjorde en gang (bare att han ikke tørte og gjøre det) jeg tør det garanter! okei konkuransen er: Lag et Bilde Noe mafia aktig må det være noen pistoler eller lignende og det skal stå TheYoungFamily på det. så til premien den som lager finest bilde (innen ti dager) får bestemme en ting jeg skal gjøre eks: hoppe rundt i g-streng i rundkjøringa. innen for viss grenser selvsagt men jeg gjør nesten alt så sett i gang folkens dette kan bli gøy kan kanskje legge dette ut på youtube etterpå ellr noe:P Lenke til kommentar
Robols Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det er det dummeste jeg har hørt :!: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Glemte og si at størrelsen skulle være 240-200 Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei! jeg trenger litt hjelp fint viss noen kunne hjelpe meg eller vi kan vel heller kalle dette en slags konkuranse NOe ala det kakemot gjorde en gang (bare att han ikke tørte og gjøre det) jeg tør det garanter! okei konkuransen er: Lag et Bilde Noe mafia aktig må det være noen pistoler eller lignende og det skal stå TheYoungFamily på det. så til premien den som lager finest bilde (innen ti dager) får bestemme en ting jeg skal gjøre eks: hoppe rundt i g-streng i rundkjøringa. innen for viss grenser selvsagt men jeg gjør nesten alt så sett i gang folkens dette kan bli gøy kan kanskje legge dette ut på youtube etterpå ellr noe:P Utlov heller en pengepremie Da kommer det nok inn noen forslag, bl.a fra meg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Men hvordan gi pengene?? kan godt være en premie på 200 kr ellns vis vi får ordna levering Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bidragsyterne lager forslag med vannmerke/stempel, og sender deg ren og full versjon når du har overført penger? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 via bank konto?? er under atten så det kan bli litt vanskelig Lenke til kommentar
VTW Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Yeah... Good luck with that, Nopros! Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 via bank konto?? er under atten så det kan bli litt vanskelig Hva? Du kan da så absolutt ha en bankkonto selv om du er under 18? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hei! jeg trenger litt hjelp fint viss noen kunne hjelpe meg eller vi kan vel heller kalle dette en slags konkuranse NOe ala det kakemot gjorde en gang (bare att han ikke tørte og gjøre det) jeg tør det garanter! okei konkuransen er: Lag et Bilde Noe mafia aktig må det være noen pistoler eller lignende og det skal stå TheYoungFamily på det. så til premien den som lager finest bilde (innen ti dager) får bestemme en ting jeg skal gjøre eks: hoppe rundt i g-streng i rundkjøringa. innen for viss grenser selvsagt men jeg gjør nesten alt så sett i gang folkens dette kan bli gøy kan kanskje legge dette ut på youtube etterpå ellr noe:P Men hvordan gi pengene?? kan godt være en premie på 200 kr ellns vis vi får ordna levering Vel, var syk i dag, så gjorde et kjapt forsøk. Mer får du uansett ikke for 200 spenn -hehe. Og du får ikke bildet før jeg får de utlovede 200,- xD Så får vi se om du er en mann av dine ord! PS. Om det kunne brukes og du vil ha det, så er selvsagt original-bildet uten de sirklene på! EDIT: Masse skrivefeil ^^ Endret 29. oktober 2008 av VTW Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har den Godfather-fonten selv, som jeg regner med du har brukt VTW.. Syns ærlig talt ikke den er særlig bra, den er lite gjennomført. Se på Y-en f.eks, den er mye tykkere i "kroppen" enn T-en og F-en. n-en ser bare rar ut.. Selv har jeg funnet ut den fonten egner seg til å skrive "The Godfather", men ikke så mye annet desverre.. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Som sagt: Det er hva man får for 200 spenn Men selvsagt er jeg villig ti å endre småting om han som evt. betaler har noen ønsker! Og ja, er gudfaren-fonten. Tenkte det var den som ville passe best til temaet! Endret 29. oktober 2008 av VTW Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 via bank konto?? er under atten så det kan bli litt vanskelig Hva? Du kan da så absolutt ha en bankkonto selv om du er under 18? Har bank konto men kan ikke overføre uten at foreldre samtykker og blablabla så sende i posten ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 men VTW som sagt jeg vil heller gjøre en eller Annen (rar) ting i stedet for openger den med finest bilde får bestemme jeg legger ut på youtube etter på Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) men VTW som sagt jeg vil heller gjøre en eller Annen (rar) ting i stedet for openger den med finest bilde får bestemme jeg legger ut på youtube etter på Enig. Du må nok tenke på 1-2 års utsettelse fra det vanlige livet ditt etter det du må gjøre, med tanke på rehabilitering, sjekk for Hepatitt A, B og C, rabies, SARS og lignende. Endret 29. oktober 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 1-2 år på rehab går greit så lenge det er et bra bilde jeg får Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 1-2 år på rehab går greit så lenge det er et bra bilde jeg får Lag en ny tråd om det! Blir mye mer populært da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 1-2 år på rehab går greit så lenge det er et bra bilde jeg får Lag en ny tråd om det! Blir mye mer populært da https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1028492 du fikk vilja di Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Laget et nytt bakgrunnsbilde i går. Kanskje litt "plain" men det er sånn jeg liker det Spørs nå hva dere synes Lenke til kommentar
VTW Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Stilig og merkelig! Veldig.... stilig og merkelig, ja! Hvordan gikk du frem for å lage spiralen rundt sirkelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå