Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Hei! :) jeg trenger litt hjelp fint viss noen kunne hjelpe meg eller vi kan vel heller kalle dette en slags konkuranse :p NOe ala det kakemot gjorde en gang (bare att han ikke tørte og gjøre det) jeg tør det garanter! okei konkuransen er: Lag et Bilde Noe mafia aktig må det være noen pistoler eller lignende og det skal stå TheYoungFamily på det. så til premien :hmm: den som lager finest bilde (innen ti dager) får bestemme en ting jeg skal gjøre eks: hoppe rundt i g-streng i rundkjøringa. innen for viss grenser selvsagt men jeg gjør nesten alt ;) så sett i gang folkens dette kan bli gøy kan kanskje legge dette ut på youtube etterpå ellr noe:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! :) jeg trenger litt hjelp fint viss noen kunne hjelpe meg eller vi kan vel heller kalle dette en slags konkuranse :p NOe ala det kakemot gjorde en gang (bare att han ikke tørte og gjøre det) jeg tør det garanter! okei konkuransen er: Lag et Bilde Noe mafia aktig må det være noen pistoler eller lignende og det skal stå TheYoungFamily på det. så til premien :hmm: den som lager finest bilde (innen ti dager) får bestemme en ting jeg skal gjøre eks: hoppe rundt i g-streng i rundkjøringa. innen for viss grenser selvsagt men jeg gjør nesten alt ;) så sett i gang folkens dette kan bli gøy kan kanskje legge dette ut på youtube etterpå ellr noe:P

 

Utlov heller en pengepremie :D

 

Da kommer det nok inn noen forslag, bl.a fra meg :p

Lenke til kommentar
Hei! :) jeg trenger litt hjelp fint viss noen kunne hjelpe meg eller vi kan vel heller kalle dette en slags konkuranse :p NOe ala det kakemot gjorde en gang (bare att han ikke tørte og gjøre det) jeg tør det garanter! okei konkuransen er: Lag et Bilde Noe mafia aktig må det være noen pistoler eller lignende og det skal stå TheYoungFamily på det. så til premien :hmm: den som lager finest bilde (innen ti dager) får bestemme en ting jeg skal gjøre eks: hoppe rundt i g-streng i rundkjøringa. innen for viss grenser selvsagt men jeg gjør nesten alt ;) så sett i gang folkens dette kan bli gøy kan kanskje legge dette ut på youtube etterpå ellr noe:P
Men hvordan gi pengene?? kan godt være en premie på 200 kr ellns vis vi får ordna levering

 

Vel, var syk i dag, så gjorde et kjapt forsøk. Mer får du uansett ikke for 200 spenn :p

-hehe. Og du får ikke bildet før jeg får de utlovede 200,- xD

Så får vi se om du er en mann av dine ord! :devil:

PS. Om det kunne brukes og du vil ha det, så er selvsagt original-bildet uten de sirklene på!

post-69388-1225277138.jpg

 

EDIT: Masse skrivefeil ^^

Endret av VTW
Lenke til kommentar

Jeg har den Godfather-fonten selv, som jeg regner med du har brukt VTW.. Syns ærlig talt ikke den er særlig bra, den er lite gjennomført. Se på Y-en f.eks, den er mye tykkere i "kroppen" enn T-en og F-en. n-en ser bare rar ut..

Selv har jeg funnet ut den fonten egner seg til å skrive "The Godfather", men ikke så mye annet desverre..

Lenke til kommentar
men VTW som sagt jeg vil heller gjøre en eller Annen (rar) ting i stedet for openger den med finest bilde får bestemme jeg legger ut på youtube etter på :p

Enig. Du må nok tenke på 1-2 års utsettelse fra det vanlige livet ditt etter det du må gjøre, med tanke på rehabilitering, sjekk for Hepatitt A, B og C, rabies, SARS og lignende.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...