Pokey Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det minner meg automatisk om denne siden. Jeg vet ikke om det har en spesiell mening, men det er mystisk på en måte. Jeg lo. Helt seriøst! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Et clanbilde jeg lagde til noen i klassen Gi gjerne tilbakemelding på evt forandringer (De fire andre hodene mangler øyne, men fikser på det senere) Hvordan får du til at den nederste teksten speiler seg? - Du som spurte etter brushes, dette er min favorittside. Det er ikke så mange der, men de som er har veldig god kvalitet. Noen som har flere sider å anbefale? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Lag ein kopi av tekstlaget, snu det opp ned (Ctrl + T, fulgt av høgreklikk --> flip vertical), og flytt det nedanfor originalen. Legg til ei lagmaske på kopien, og bruk gradientverktøyet på lagmaska til å lage ein gradient frå svart til kvitt. Video: http://www.photoshopkillertips.com/archives/295 Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Et clanbilde jeg lagde til noen i klassen Gi gjerne tilbakemelding på evt forandringer (De fire andre hodene mangler øyne, men fikser på det senere) Hvordan får du til at den nederste teksten speiler seg? Som Torbjørn sa Nesten i hvertfall.. Gjør samma nytta Endret 12. oktober 2008 av Braekke Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Et ekorn og en løve redigert sammen Takk til sv1 for ideen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det var ikke mye å utsette på den, bortsett fra det lille grå skillet som er mellom hodet og kroppen. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Manken var ikke særlig godt klipt ut Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Artig bilde :!: Manken kunne vært bedre kuttet/blendet inn og det hadde vært bedre om du hadde fjernet "værhårene" (barten, eller..?), ellers var den topp! Endret 13. oktober 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Likte den jeg, får lyst til å ha den som bakgrunns bilde. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Du som spurte etter brushes, dette er min favorittside. Det er ikke så mange der, men de som er har veldig god kvalitet. Noen som har flere sider å anbefale? Takker den siden fungerte veldig bra. Endret 13. oktober 2008 av Vaenas Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Fyfy! Endret 13. oktober 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Artig bilde :!: Manken kunne vært bedre kuttet/blendet inn og det hadde vært bedre om du hadde fjernet "værhårene" (barten, eller..?), ellers var den topp! Ble dette litt bedre? Hvis ikke, merk de stedene der det ikke er bra Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Var ikke mye å pirka på nå nei, men siden du først spør Under manken til løven er det litt mørkt som ikke blendes helt med ekornkroppen. Endret 13. oktober 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Var ikke mye å pirka på nå nei, men siden du først spør Under manken til løven er det litt mørkt som ikke blendes helt med ekornkroppen. Var egentlig tenkt som skygge, men ok skal jeg heller få manken å ryggen til å gå i ett? Er det, det du mener ? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Evt. fjerne "skyggen" først og prøve å kutte manken så perfekt som mulig, deretter lage litt skygge. Går greit som der er under haken, men spesielt på toppen av nakken så det ikke "realistisk" ut Endret 13. oktober 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Evt. fjerne "skyggen" først og prøve å kutte manken så perfekt som mulig, deretter lage litt skygge. Går greit som der er under haken, men spesielt på toppen av nakken så det ikke "realistisk" ut Nå da?.. Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ah, perfekt! Weeeeee! Takk for alle tilbakemeldingene Lenke til kommentar
KNB Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 99 % perfekt, veldig bra bilde og genial idè. Men syns glasset på den "brillegreia" (ingen bedre måte å forklare det på ) var litt forstyrrende. Uten at eg helt kan sette fingen på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå