Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva symboliserer de forskjellige elementene? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Når jeg ekspanderer en selection, mister den den originelle formen. Den blir liksom litt skjev i kantene. Hvordan kan jeg hindre at det skjer? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Du kan alternativt bruke Select --> Transform selection. Hald inne Shift og Alt medan du dreg i eit hjørne, so held proporsjonane seg rett, og midtpunktet av markeringa er fast. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Noe jeg mekka sammen av 3-4 bilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det minner meg automatisk om denne siden. Jeg vet ikke om det har en spesiell mening, men det er mystisk på en måte. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg finner brushes? Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Google it? Photoshop brush >.< Du kan også søke i www.deviantart.com Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Takker for svaret, Går nå på Media & Kommunikasjon første året, og har ikke startet med Photoshop enda, men vil likevel prøve meg litt på det ettersom det var veldig morsomt å drive med. Så typisk meg at jeg ikke klarte å tenke så langt. Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Et clanbilde jeg lagde til noen i klassen Gi gjerne tilbakemelding på evt forandringer (De fire andre hodene mangler øyne, men fikser på det senere) Endret 12. oktober 2008 av Braekke Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ser jo litt uprofesjonelt ut, men enkelt er ofte bra Speilinga på teksten var vel forstyrrende syntes jeg Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ser jo litt uprofesjonelt ut, men enkelt er ofte bra Speilinga på teksten var vel forstyrrende syntes jeg Har null erfaring med clanbilder, dette er det første. Takk, skal se hva jeg kan få til Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Den checkboxen tror jeg du bør fjerne. Og speilinga. Ellers ganske bra synes jeg Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tok bort checkboxen og speilinga Ble litt mer "clean" da ja Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Lagde et nytt et. Var det bedre? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Likte den andre jeg da. Men syntes den var bra den også. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Braekke: Du bør fjerne prikken foran C-en og trekke C-en til venstre sånn at den kommer i linje med L-en. Gjøre alle de nederste bokstavene til samme størrelse og kanskje font. Du kan jo kanskje ta CS i store bostaver, siden det er en forkortelse... Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Sånn, bedre? EDIT: Takk for svar forresten Endret 12. oktober 2008 av Braekke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Sånn ja. Det var mye bedre. Kunne nesten vært logoen til et konsulentselskap. Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Sånn ja. Det var mye bedre. Kunne nesten vært logoen til et konsulentselskap. Om det er positivt eller ikke vet jeg ikke, men takk for all kritikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå