Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Untitled-23.gif

 

Prøvde meg på animasjon med cs3. Kom fram til dette. Syntes det egentlig ble litt kjedelig. Noen som kan komme med innspill til forbedring? evt. en annen animasjon? :)

 

Kan du lage den uten "glow"? Tror det hadde sett bedre ut. :) Dette vil få bildet til å bli mer "clean".. Men er ikke sikkert du liker det :p

Lenke til kommentar

det er vel egentlig mange måter man kan gjøre det på!

 

om man har PS CS3 Extended er jeg rimelig sikker på at det er mulig å gjøre det helt automatisk ved å bruke scripts -> statistics også husker jeg ikke helt hvilken stack mode du skal bruke, men det er bare til å prøve seg frem ;)

 

når vinteren kommer som fullt har jeg også tenkt til å lage et sånt bilde ;)

 

om du ikke har stativ er det mulig å bruke auto-align layers i PS, du finner den under "edit" :)

Endret av Hotel
Lenke til kommentar
Kan du lage den uten "glow"? Tror det hadde sett bedre ut. :) Dette vil få bildet til å bli mer "clean".. Men er ikke sikkert du liker det :p

 

Jeg brukte kun photoshop. skrudde bare ned opacitien og opp igjen, slik det ble en toning. Men hva mente dere med glow og malplaced?

Lenke til kommentar
Fortell meg gjerne mer 8ball :)

 

I PS CS3 Extended så har man mulighet til å gjøre dette automatisk.

Så om du har dette programmet, så går du inn på File - Automate - Photomerge

Du velger så de bildene du vil bruke, og resten går av seg selv.

Denne funksjonen er kanskje egentlig ment for å sette sammen panoramabilder (eksempel), men med litt prøving å feiling, så for du fort til det du ønsker. Som i ditt tilfelle å "klone" samme person flere ganger på et bilde.

Dette fungerer også fint om du ønsker å gjøre det motsett, altså og fjerne personer eller objekter (eksempel)

Endret av 8ball
Lenke til kommentar
Kan du lage den uten "glow"? Tror det hadde sett bedre ut. :) Dette vil få bildet til å bli mer "clean".. Men er ikke sikkert du liker det :p

 

Jeg brukte kun photoshop. skrudde bare ned opacitien og opp igjen, slik det ble en toning. Men hva mente dere med glow og malplaced?

 

Med glow mente jeg de gule kantene. Trodde du hadde lagd den fra grunnen av jeg? :p

Endret av Braekke
Lenke til kommentar

Noen som tror det hadde gått ann å legge til en asteroide på venstre side og kalle plakaten Cavemen in space?

 

Bakgrunnen for å kalle den Cavemen in Space, er at vi har hatt en epoke oppgave nå på Media & Kommunikasjon, hvor vi skulle finne informasjon om en Epoke. Jeg valgte da fremtiden, hvor jeg selv kunne finne på alt.

Og kom da fram til at jeg ikke trodde mennesket kom til å være så mye mer andeledes enn i dag, Bare en gigantisk gjeng med huleboere med mye teknologi.

post-138609-1222982618_thumb.jpg

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...