VTW Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Et veldig amatør-spørsmål her! ^^ Hvordan markerer man en smultring-form? Altså, man markerer en sirkel, også avmarkerer man en litt mindre sirkel inni den andre sirkelen, bare at den skal være midtstilt? Bruke ruteark? Eller finnes det en enklere måte? Lenke til kommentar
KNB Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Hei, har et lite problem med bruk av pen tool. Hvordan gjør man slik at man begynner med en ben strek hele tida? (ikke slik at photoshop prøver å forutse kurven) Vet at man skal bruke "alt" knappen men det fungerer ikke. Noen som vet hva eg kan gjøre for å fikse dette? Endret 14. august 2008 av KNB Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Et veldig amatør-spørsmål her! ^^ Hvordan markerer man en smultring-form? .... 1. Velg Ellipse tool, vær sikker på at du har valgt Paths oppe i venstre hjørne. 2. Tegn en sirkel (hold inne Shift for å gjøre den perfekt) 3. Høyreklikk og velg Make Selection 4. Gå til paths-paletten og trykk på Work path 5. Ctrl/CMD + T for å gå til free transform 6. Hold inn shift + alt/option mens du skalerer sirkelen ned. 7. Høyreklikk og velg make selection. Da har du en perfekt smultring. Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Et lite bakgrunnsbilde eksperiment. Ble kanskje litt kjedelig? Hva synes dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det er jo en sånn typisk Linux/Mac-bagrunn. Begynner kanskje å bli litt oppbrukt, men for all del gøy å lage. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Lagde dette bildet. Ble det bra? :S Hva slags stil er det? Liker den stilen, hvertfall. Og er STOR fan av slike bilder som dette. (Det er en link der. Snakker ikke om mitt eget bilde) Endret 18. august 2008 av VTW Lenke til kommentar
Mystogan Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Lagde dette bildet. Ble det bra? :SHva slags stil er det? Liker den stilen, hvertfall. Og er STOR fan av slike bilder som dette. (Det er en link der. Snakker ikke om mitt eget bilde) Hva er det? Ser bare ut som en texture. Jeg synes iallefall du bør lage noe med et fokuspunkt. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Pleier vanligvis å ha et slag fokuspunkt, ja. Men dette var mer ment som en bakgrunn av noe slag. Noe som ikke skulle stirres på, men bare være der. Litt gammelt, så håper jeg har utviklet meg litt mer siden da, da ^^ Ikke texture, nei. Foto av et gressstrå som jeg har kopiert og lagt ved siden av hverandre og endret farge og lys og sånt. Kanskje litt for klar blåfarge? Lenke til kommentar
Mystogan Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det kunne da også brukes som texture i et verk. Var detaljert. Men som et verk i seg selv falt det ikke helt i smak, om du skjønner hva jeg mener. ^^ Lenke til kommentar
VTW Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Vel, siden jeg fikk litt kritikk for ikke å ha et "fokuspunkt" tenkte jeg jeg skulle prøve å tulle med et perosnbilde. Fant dette bilde: endte opp med dette: Ble dette bedre, eller bør jeg rett og slett bare droppe Photoshop? Om ikke dette var bedre, hva foreslår folk? Har så lyst å klare å lage noe kult i Photoshop! EDIT: Den svarte bakgrunnen er der fordi jeg ikke gadd finne noe tøfft noe, og !I, robot"-logoen og smykket har jeg heller ikke giddet å fjerne enda. Endret 19. august 2008 av VTW Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Tegna høytalerene min i Photoshop. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Bra gjort. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ble dette bedre, eller bør jeg rett og slett bare droppe Photoshop?Om ikke dette var bedre, hva foreslår folk? Har så lyst å klare å lage noe kult i Photoshop! Syns bilde var litt urealistisk, men det er en begynnelse. Du bør absolutt ikke droppe Photoshop, øvelse gjør mester. Du kan jo lese tutorials på internett Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Slettet et par poster her. Tråden har tydelige regler som sier følgende: Denne tråden er for folk som har Photoshop eller planar om å bruke det og vil dele sine bilete samt få hjelp. Ønsker om å få redigert bilete skal ikkje tas i denne tråden. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Nylig bynt med photoshop. har skaffa meg photoshop top secret DVD pakke. lagde meg et pop art bilde ved hjelp av den ene guiden. bildet er laget på ca 1 time uten datamus(touchpad). her er bildet:p Endret 23. august 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
creaT Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 hvordan skriver man i photoshop cs3? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hvorfor spør du? Du skrev det forsåvidt riktig, men manglet stor bokstav både først i Photoshop og i CS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Du trykker på T-en for å lage tekst: Lenke til kommentar
binko Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hvorfor spør du? Du skrev det forsåvidt riktig, men manglet stor bokstav både først i Photoshop og i CS. Fantastisk, du leste "hvordan skriver jeg dette?". Eksemplarisk misforståelse. Holder på med noe, men gidder ikke laste det opp. Oppdaterer senere. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hvorfor spør du? Du skrev det forsåvidt riktig, men manglet stor bokstav både først i Photoshop og i CS. LOL. les en gang til hva jeg skrev! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå