Torbjørn T. Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jo, då er det sikkert det du tenkjer på. Rasterisering av tekst gjer teksten om til pikslar, noko som lar ein t.d. teikne på teksten. Lenke til kommentar
stygging Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Men når jeg trykker OK i filter gallery så vil det ikke "legge" seg på layeret :S Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Mest sannsynleg fordi dry brush fungerer dårleg (eller ikkje i det heile) på einsfarga flater, det må vere ein struktur, mønster e.l. Du kan lage noko slikt med eit filter (t.d. nokon av dei under Filter --> Render), eller bruke eit anna bilete. Lenke til kommentar
stygging Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Edit: Never mind Endret 28. juli 2008 av stygging Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Noen som kan gjøre en liten ting for meg? Redigere bort Wanted, under Rock Band. Takk. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Hva syns dere? Btw den ujevne burn'en er med vilje Endret 29. juli 2008 av KNB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvordan ser orginalbildet ut? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Ganske bra! Du sier at de ujevne burnene er med vilje, jeg synest allikevel de er litt forstyrrende. Endret 31. juli 2008 av SuKa Lenke til kommentar
galskab Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Photoshoppen min viser rare farger. Gråe farger blir litt besje. Noen som vet hvorfor? Har prøvd å skifte color settings, men det hjelper ikke. I photoshop vises det slik: Og når det har blitt lagret, vises det riktig slik: Lenke til kommentar
VTW Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hmm... Sikker på du har riktig "color mode" (RGB Color), og at du lagrer i riktig format og sånt? Eller at noen har tuklet med "color profil"? Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har samme problemet. Hadde det ikke før, så det er litt merkelig. Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei Ville gjerne hatt kritikk på dette bildet jeg lagde i går; Er det noe jeg evt burde endre? (Teksten i bildet er helt random) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er litt vanskelig å gi kritikk hvis man ikke vet hva formålet med bildet skal være. Uansett så likte jeg stilen. Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det er litt vanskelig å gi kritikk hvis man ikke vet hva formålet med bildet skal være. Uansett så likte jeg stilen. Vet egentlig ikke helt selv Men en type bakgrunns signatur.. Eller noe i den duren Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Postet dette bildet i kreativitets tråden også, men er vel mer riktig å poste det her. En av mine første Photo manipulations og alt er laget i Photoshop. Hva synes dere? Bildet er laget av 2 bilder som jeg har hentet på deviantArt. Linker til bildene: matrija-stock: [link] xerstock: [link] Endret 12. august 2008 av Thom Merlin Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Veldig fint, men slo meg med en gang at trærne på venstre og høyre side bare er duplikert/ samme brush. Veldig kreativt bruk av utklipp fra tårnet du brukte. Veldig vakkert lys også. Dette fikk du til bra. Hva har du brukt som bakgrunn, jeg tenker da på de litt riflete ringene. Minner om slike dekorative sementvegger noen har. Render av noen sort? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Veldig fint, men slo meg med en gang at trærne på venstre og høyre side bare er duplikert/ samme brush. Har linket til bildet jeg brukte av treet, så alt av skog kommer fra det ene bildet. Trodde kanskje det ikke ville gjøre så mye :/Hva har du brukt som bakgrunn, jeg tenker da på de litt riflete ringene. Minner om slike dekorative sementvegger noen har. Her brukte jeg en textur fra berg/fjell på nært hold, som jeg fikset på i etterkant. Takker for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå