Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Photoshoppen min viser rare farger. Gråe farger blir litt besje. Noen som vet hvorfor? Har prøvd å skifte color settings, men det hjelper ikke.

I photoshop vises det slik:

Og når det har blitt lagret, vises det riktig slik:

Lenke til kommentar

Postet dette bildet i kreativitets tråden også, men er vel mer riktig å poste det her. En av mine første Photo manipulations og alt er laget i Photoshop.

Hva synes dere? :)

Bildet er laget av 2 bilder som jeg har hentet på deviantArt. Linker til bildene:

matrija-stock: [link]

xerstock: [link]

post-66342-1218530127_thumb.jpg

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

Veldig fint, men slo meg med en gang at trærne på venstre og høyre side bare er duplikert/ samme brush.

Veldig kreativt bruk av utklipp fra tårnet du brukte. Veldig vakkert lys også. Dette fikk du til bra. ;)

Hva har du brukt som bakgrunn, jeg tenker da på de litt riflete ringene. Minner om slike dekorative sementvegger noen har.

Render av noen sort?

Lenke til kommentar
Veldig fint, men slo meg med en gang at trærne på venstre og høyre side bare er duplikert/ samme brush.
Har linket til bildet jeg brukte av treet, så alt av skog kommer fra det ene bildet. Trodde kanskje det ikke ville gjøre så mye :/
Hva har du brukt som bakgrunn, jeg tenker da på de litt riflete ringene. Minner om slike dekorative sementvegger noen har.

Her brukte jeg en textur fra berg/fjell på nært hold, som jeg fikset på i etterkant.

Takker for tilbakemelding! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...