Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Hva med å lage en partyscene med samme teknikken som du brukte her.

Drunk-Steve, Even more drunk-Steve, Gay-Steve, Puking out the window-Steve pluss noen ølbokser osv osv..

Det hadde jo kanskje blitt et litt større prosjekt, men resultatet hadde sikkert blitt ganske moro :)

Lenke til kommentar
Hei. Hva med å lage en partyscene med samme teknikken som du brukte her.

Drunk-Steve, Even more drunk-Steve, Gay-Steve, Puking out the window-Steve pluss noen ølbokser osv osv..

Det hadde jo kanskje blitt et litt større prosjekt, men resultatet hadde sikkert blitt ganske moro :)

Hehe. Joda. Mye man kunne gjort :)

Lenke til kommentar

Jeg føler meg ganske amatør her, men det er vel kanskje fordi jeg har bedrevet photoshop i kun noen uker.. Dere kan nå se selv..

 

Bilde 1: Apple has street cred 1024x768 wallpaper. Laget den som en "herming" av en annen wallpaper jeg så med "Firefox has street cred"

 

Bilde 2: Eksperiment med layer-effekter..

 

Bilde 3: Tulla litt med fargenyanser. Ja, jeg vet at Iron Man ser homofil ut på det bildet..

 

Bilde 4 & 5: Diverse graffitibilder laget med graffiticreator+photoshop. Innskriften er "Urbanized" på alle.

 

Har flere, mye bedre "Urbanized" bilder, men jeg har ikke tid til å gjøre dem fra .psd til .png nå.. Skal i bursdag :p

post-147729-1212511811_thumb.png

post-147729-1212511876_thumb.png

post-147729-1212511919_thumb.png

post-147729-1212512050_thumb.png

post-147729-1212512071_thumb.png

Lenke til kommentar
Finnes det en enkel guide et sted?
Ein måte: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=849566

 

Kort fortalt: Sett kamera på stativ og ta bilete av deg sjølv (eller ein annan) i ulike posisjonar. Legg alle bileta inn i Gimp, PS e.l som forskjellige lag, og skjul/visk bort alt anna enn personane frå alle laga utanom det nederste.

Jepp. Det er ganske enkelt.

 

Samtidig bør man også passe på hvor man plasserer seg i de forskjellige posisjonene. Sånn at deler av kroppen din ikke kommer til å "smelte" inn i en annen posisjon. Tenk hele tiden over hvor du skal plassere deg. Prøv også å vær minst mulig borti stativet og kameraet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

dumb-Neanderthal.jpg

:p

Neida, jeg ble mektig imponert over hva enkelte klarer å lage i photoshop, deriblant deg. Stå på, du bør absolutt ikke kaste bort talentet ditt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...