Kuff1 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei. Hva med å lage en partyscene med samme teknikken som du brukte her. Drunk-Steve, Even more drunk-Steve, Gay-Steve, Puking out the window-Steve pluss noen ølbokser osv osv.. Det hadde jo kanskje blitt et litt større prosjekt, men resultatet hadde sikkert blitt ganske moro Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei. Hva med å lage en partyscene med samme teknikken som du brukte her.Drunk-Steve, Even more drunk-Steve, Gay-Steve, Puking out the window-Steve pluss noen ølbokser osv osv.. Det hadde jo kanskje blitt et litt større prosjekt, men resultatet hadde sikkert blitt ganske moro Hehe. Joda. Mye man kunne gjort Lenke til kommentar
forskningsprosjekt 001 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg føler meg ganske amatør her, men det er vel kanskje fordi jeg har bedrevet photoshop i kun noen uker.. Dere kan nå se selv.. Bilde 1: Apple has street cred 1024x768 wallpaper. Laget den som en "herming" av en annen wallpaper jeg så med "Firefox has street cred" Bilde 2: Eksperiment med layer-effekter.. Bilde 3: Tulla litt med fargenyanser. Ja, jeg vet at Iron Man ser homofil ut på det bildet.. Bilde 4 & 5: Diverse graffitibilder laget med graffiticreator+photoshop. Innskriften er "Urbanized" på alle. Har flere, mye bedre "Urbanized" bilder, men jeg har ikke tid til å gjøre dem fra .psd til .png nå.. Skal i bursdag Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Hadde det litt gøy før jeg la meg i går. Ble bare gjort i farta, så dere finner nok småfeil her og der. Er bilde av ei jente i klassa og Jessica Alba. Ganske creepy Endret 4. juni 2008 av SuKa Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Hohoi...et øye jeg lagde for 5 år siden! Hahaha..trodde ikke jeg hadde det liggende på laptop'en Antar det vil se noe rart ut om du ikke har hvit bakgrunn i browseren din. Det er en transperent gif. Endret 4. juni 2008 av Carny Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Lurte først på hva dette kunne være for noe rart. Lignet veldig på et svart hull som slukte tre planeter. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Lurte først på hva dette kunne være for noe rart. Lignet veldig på et svart hull som slukte tre planeter. Ja..nei, prøvde bare å lage et øye en gang i 2002/2003. Svarte hull "spiser" annerledes enn det, tror jeg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Newt64: Elsker sånne bilder hehe. Får det ikke til selv da. Dvs, jeg har ikke prøvd, for jeg vet ikke hvordan man gjør det Finnes det en enkel guide et sted? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Finnes det en enkel guide et sted?Ein måte: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=849566 Kort fortalt: Sett kamera på stativ og ta bilete av deg sjølv (eller ein annan) i ulike posisjonar. Legg alle bileta inn i Gimp, PS e.l som forskjellige lag, og skjul/visk bort alt anna enn personane frå alle laga utanom det nederste. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Finnes det en enkel guide et sted?Ein måte: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=849566 Kort fortalt: Sett kamera på stativ og ta bilete av deg sjølv (eller ein annan) i ulike posisjonar. Legg alle bileta inn i Gimp, PS e.l som forskjellige lag, og skjul/visk bort alt anna enn personane frå alle laga utanom det nederste. Jepp. Det er ganske enkelt. Samtidig bør man også passe på hvor man plasserer seg i de forskjellige posisjonene. Sånn at deler av kroppen din ikke kommer til å "smelte" inn i en annen posisjon. Tenk hele tiden over hvor du skal plassere deg. Prøv også å vær minst mulig borti stativet og kameraet. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Lagde dette nå, med god hjelp av Apophysis Kommentarer til forbedring? Endret 7. juni 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 For mye glow i midten synes jeg. Og de diagonale strekene er litt forstyrrende også. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, faktisk alt for mye glow. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Har forsøkt uten de skrå strekene, men bildet blir alt for tomt uten dem. Her er en versjon med mindre glow. Disse bildene er forresten komprimert fra over 2 MB til under 1 MB, hvis ikke får jeg ikke lagt dem ut på bildr.no Lenke til kommentar
olalys Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Prøvde meg på et selvportrett i Photoshop. Brukte et speil istedet for foto som referanse, siden noen sa at det var bedre trening. Kritikk mottas med takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Neida, jeg ble mektig imponert over hva enkelte klarer å lage i photoshop, deriblant deg. Stå på, du bør absolutt ikke kaste bort talentet ditt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Noen som har en enkelt løsning for å fjerne røde øyne? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Verktøyet for å fjerne raude auge, som ligg under Healing brush-verktøyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå