Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Hva med å lage en partyscene med samme teknikken som du brukte her.

Drunk-Steve, Even more drunk-Steve, Gay-Steve, Puking out the window-Steve pluss noen ølbokser osv osv..

Det hadde jo kanskje blitt et litt større prosjekt, men resultatet hadde sikkert blitt ganske moro :)

Lenke til kommentar
Hei. Hva med å lage en partyscene med samme teknikken som du brukte her.

Drunk-Steve, Even more drunk-Steve, Gay-Steve, Puking out the window-Steve pluss noen ølbokser osv osv..

Det hadde jo kanskje blitt et litt større prosjekt, men resultatet hadde sikkert blitt ganske moro :)

Hehe. Joda. Mye man kunne gjort :)

Lenke til kommentar

Jeg føler meg ganske amatør her, men det er vel kanskje fordi jeg har bedrevet photoshop i kun noen uker.. Dere kan nå se selv..

Bilde 1: Apple has street cred 1024x768 wallpaper. Laget den som en "herming" av en annen wallpaper jeg så med "Firefox has street cred"

Bilde 2: Eksperiment med layer-effekter..

Bilde 3: Tulla litt med fargenyanser. Ja, jeg vet at Iron Man ser homofil ut på det bildet..

Bilde 4 & 5: Diverse graffitibilder laget med graffiticreator+photoshop. Innskriften er "Urbanized" på alle.

Har flere, mye bedre "Urbanized" bilder, men jeg har ikke tid til å gjøre dem fra .psd til .png nå.. Skal i bursdag :p

post-147729-1212511811_thumb.png

post-147729-1212511876_thumb.png

post-147729-1212511919_thumb.png

post-147729-1212512050_thumb.png

post-147729-1212512071_thumb.png

Lenke til kommentar

Hadde det litt gøy før jeg la meg i går. Ble bare gjort i farta, så dere finner nok småfeil her og der. Er bilde av ei jente i klassa og Jessica Alba. Ganske creepy

katrineny5.gif

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Hohoi...et øye jeg lagde for 5 år siden!

Hahaha..trodde ikke jeg hadde det liggende på laptop'en :D

post-87902-1212615519_thumb.jpg

Antar det vil se noe rart ut om du ikke har hvit bakgrunn i browseren din.

Det er en transperent gif.

Endret av Carny
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Lurte først på hva dette kunne være for noe rart. Lignet veldig på et svart hull som slukte tre planeter.

Lenke til kommentar
Lurte først på hva dette kunne være for noe rart. Lignet veldig på et svart hull som slukte tre planeter.

Ja..nei, prøvde bare å lage et øye en gang i 2002/2003.

Svarte hull "spiser" annerledes enn det, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Finnes det en enkel guide et sted?
Ein måte: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=849566

Kort fortalt: Sett kamera på stativ og ta bilete av deg sjølv (eller ein annan) i ulike posisjonar. Legg alle bileta inn i Gimp, PS e.l som forskjellige lag, og skjul/visk bort alt anna enn personane frå alle laga utanom det nederste.

Jepp. Det er ganske enkelt.

Samtidig bør man også passe på hvor man plasserer seg i de forskjellige posisjonene. Sånn at deler av kroppen din ikke kommer til å "smelte" inn i en annen posisjon. Tenk hele tiden over hvor du skal plassere deg. Prøv også å vær minst mulig borti stativet og kameraet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

dumb-Neanderthal.jpg

:p

Neida, jeg ble mektig imponert over hva enkelte klarer å lage i photoshop, deriblant deg. Stå på, du bør absolutt ikke kaste bort talentet ditt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...