Torbjørn T. Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Bruker du History brush til å skjule deler av det øvste laget, eller har eg misforstått deg? For du kan jo bruke ei lagmaske i staden. Legg den til ved å klikke på nederst i lagpanelet, mal med ein vanleg, svart pensel for å skjule (og kvit for å vise, grått for å skjule delvis). Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Bruker du History brush til å skjule deler av det øvste laget, eller har eg misforstått deg? For du kan jo bruke ei lagmaske i staden. Legg den til ved å klikke på nederst i lagpanelet, mal med ein vanleg, svart pensel for å skjule (og kvit for å vise, grått for å skjule delvis). Takker, den metoden fungerte smud. Det jeg mente var at f.eks: du åpner et nytt 500x500 blankt ark og tar en svart pensel og lager en flekk et sted på bildet. Deretter trykker på history brush og skal få vekk den svarte flekken. Så trykker du med history brush over flekken, men flekken blir såvidt litt svakere i fargen. Endret 29. april 2008 av Scotty Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Står Flow på 100%? Du finn det på verktøylinja øvst. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Står Flow på 100%? Du finn det på verktøylinja øvst. Flow sto på 100%, men ettersom jeg allerede tittet i det området så merket jeg at opacity stod på 10%. Thanks Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 hvilken størrelse bør man bruke for å lage bursdags innbydelse? kunne noen legge ut maler? Takk Lenke til kommentar
h1rik07 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvor mange Pixler/cm skal en vanlig wallpaper ha? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Tenker du wallpaper til å henge opp på rommet, eller bakgrunnsbilde på PC-en (noe som vil variere, selvfølgelig). Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kan noen hjelpe meg å finne en skikkelig torrent til Photoshop CS3 eller CS2? Må ha photoshop igjen! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nei, det kan me ikkje. Photoshop finn du her eller her. (Det er forresten mykje billegare om du er student, og kan kjøpe med studentrabatt. Lurer på om det er rundt 1300kr.) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei.-. Ikke for lenge siden så ble det linket til ei norskside/forum hvor folk da hadde redigert bilder..(tror det var ang. konkuranse: fremtiden lr turorial) f.eks de tok et bilde fra internett og putta på masse elementer i bilde.. Noen som vet hvilken side jeg snakker om? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen som vet en enkel måte å gjøre dette i photoshop? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Å få den samme effekten mener du? Jeg vil tro det er brukt et av filtrene som følger med som standard. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Å få den samme effekten mener du? Jeg vil tro det er brukt et av filtrene som følger med som standard. 100% sikkert det ja. stine, bare gå i filtergalery, og prøv deg frem til du finner denne effekten. Kanskje finner du noen som du liker enda bedre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ja, for personlig synes jeg ingenting om den effekten. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Er vel ikke på langt nær så pro som de fleste her men /: Photoshoppet --------------------------------- Orginalt Endret 19. mai 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Bra det der, men jeg synes noe ble litt feil med skyggen nede i venstre hjørne. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 "Vignetering", på engelsk? Må finne en tutorial på det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Bare ta "Gradient tool", velg sirkel-form og èn farve+transparent. Da kan du uten problemer få denne effekten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå