Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
En sig jeg lagde (for moro skyld). Noen som har noen kommentarer? Noe som kan forbedres?

188061.jpeg

Klikkbar

Mulig personen kunne tre litt sterkere frem (?), men vanskelig å si da jeg ikke vet hva som skal stå i fokus.

Lenke til kommentar

Den tråden virker relativt død. Unødvendig å poste i tråder ingen følger med på.

 

 

En sig jeg lagde (for moro skyld). Noen som har noen kommentarer? Noe som kan forbedres?

188061.jpeg

Klikkbar

Mulig personen kunne tre litt sterkere frem (?), men vanskelig å si da jeg ikke vet hva som skal stå i fokus.

Hvordan da mener du? At han blir skarpere, eller å sette han foran det hvite prikkete laget?

 

En liten signatur jeg lagde til en kompis, for et forum om Age of Conan.

 

kommentarer?

Syns den var helt grei, men bakgrunnen var litt døll og at det var en GIF var irriterende. Prøv å lek deg mer med den, eksperimenter. ;)

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Prøv foran det hvite laget en gang. Mulig det blir en spennende effekt.

188231.jpeg 188233.jpeg

Slik ble det da. Jeg gjorde faktisk en tabbe, jeg satte de hvite prikkene og de hvite strekene på samme lag, så hvis jeg skal ha figuren foran de hvite prikkene blir han foran strekene også. :hmm:

 

edit: prøvde på nytt, fikk det til. Det andre forsøket er det til høyre.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Hm, vanskelig å forklare, men jeg prøver.

 

- Først så tegner jeg en enkel path, med litt svinger på, og kanskje en krøll eller to.

 

- Deretter stroker jeg denne pathen med en tynn (kanskje 2px), helt enkel brush.

 

- Nå må jeg lage en Action for at den skal rotere seg flere ganger, og bli en bølge. Lager en ny Action, gir den et navn, og trykker Record.

 

- Dupliker laget

- Edit -> Free transform (CTRL/CMD + T) og skriver 2° i Angle-boksen: 189677.jpeg

 

- Stopp recording.

 

 

Deretter er det bare å trykke play på den 'Actionen' x antall ganger helt til du får ønsket resultat.

 

 

Noe uklart? Bare spør.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har vært med i denne tråden, så kan vel legge ved noen bakgrunner og slikt :)

 

Kan vel og kommentere de litt

 

Futurama:

Dette er min nåværende bakgrunn. Er stor futuramafan og synes den glassplatestilen jeg kjører her er stilig og veldig fungerende til denne type bakgrunn.

 

Guns N' Roses "Clipboard":

Tenkte å lage en oppslagstavleaktig Guns N' Roses Wallpaper. Følte det ble ganske kult. Hvis noen vil diskutere bandet må de bare det.

 

Luigi Woods:

Dette var en fiklekonkuranse. Fikk bilde av luigi med golfkølle, så da tenke jeg at det ville være kult å lage en tiger woods kopi fra scratch.

 

Rainbow:

Synes dette er en ganske ren stil å ha som bakgrunn. Lett og stilig.

post-52247-1209379696_thumb.jpg

post-52247-1209379740_thumb.jpg

post-52247-1209379802_thumb.jpg

post-52247-1209379822_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hei. Tørket støv av photoshop nå for å redigere et bilde. Men har seg slik at "history brush tool" er veldig svak. Altså jeg har et background layer som er orginal bildet, og jeg legger på et layer med et nytt bilde, for så å fjerne kanter etc på det nye layeret slik at det passer inn i orginal bildet. Men når jeg skal gjøre dette så er det som at History Brush har hardness på 0%, men den står faktisk på 100%. Noen som vet hvordan jeg får fikset dette? På forhånd takk.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...