Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Takk for det! Joda, brushes brukes til det meste. Å lage treet var det eneste som var "krevende". Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Lagde dette bildet fordi jeg ikke greide å finne et bakgrunnsbilde som jeg ville ha: Brukte fem minutter, men ville ha de enkelt denne gangen. Har også laget noen bilder, men spørsmål ang quoten: hvordan reziser jeg bilde som fLeReK har gjort ? når jeg får vite hvordan laster jeg opp mine 2 jeg har laget EDIT: Bilde 2 måtte jeg slette PGA noe tull men lasta opp et annet sted Endret 23. mars 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Når du laster dei opp til forumet vert dei automatisk skalert ned, med mindre dei er under 350x250 eller noko slikt. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvordan får jeg rotert layers? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ctrl + T. Hald musa utanfor grensene til laget, og peikaren endrar seg til ei dobbeltpil. Klikk og dra. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 måtte ha et bakgrunnsbilde som passet til xp theme'et mitt så lagde dette: Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Funker fint, men jeg ville kanskje fjernet "Parado X", eller gjort det i en lysere farge. Mener det ble litt tungt Men for all del, du lagde det for deg så Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Funker fint, men jeg ville kanskje fjernet "Parado X", eller gjort det i en lysere farge. Mener det ble litt tungt Men for all del, du lagde det for deg så ja til bruk på min desktop passer den fint sånn. men skal være enig i at den hadde blitt bedre hvis jeg hadde tatt vekk "ParadoX". hadde den lenger ned til og begynne med men da gikk den under startlinja, så sånn den blei nå ser det litt bedre ut på desktoppen en på bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg synes også bildet var ganske "tungt", men jeg ser helt klart at det passer til formålet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Heisann! Jeg vet det ikke er stort, eller noe særlig bra.. men, etter å ha laget noen avatarer og postet i Avatar-tråden, så begynte jeg å leke meg litt med effekter og sånn i Photopshop.. jeg er vel nesten så fersk som man får blitt, men poster allikevel.. Syntes det ble litt kult (på mitt lille amatør-nivå) ..lekte meg bare litt mer farger og sånn.. Hadde noen screenshots fra Pitch Black -filmen.. Førbilde: Vel, selv om det ikke er allverdens, så likte jeg det litt selv.. Kommenter gjerne! Endret 9. april 2008 av Bone Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har du et "før-bilde" også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Den redigerte utgaven var i vesentlig dårligere kvalitet, men det hadde sitt særpreg. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei, tenkte jeg skulle prøve meeg på litt bilderedigering. Lenge siden jeg har gjort det nå. Jeg fant to bilder og satt dem sammen på ca. et kvarter. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Har du prøvd å stille opp brightnessen på ansiktet enda mer, fordi nå ser man skillet ganske godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Man kan også smoothe det litt med en brush. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Mekket en kjapp bakgrunn med et par tastetrykk og en enorm brush Syntes den ble litt kul Ja, den er mørk, kan såvidt skimte noe bak der edit: MYE lysere på skjermen på jobben Endret 22. april 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 nice.. men for meg ser det ut som et blad;p Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Helt riktig, er bare en villt oppskalert brush (blad) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) ok Endret 22. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå