Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lagde dette bildet fordi jeg ikke greide å finne et bakgrunnsbilde som jeg ville ha:

 

Brukte fem minutter, men ville ha de enkelt denne gangen. :)

 

Har også laget noen bilder, men spørsmål ang quoten: hvordan reziser jeg bilde som fLeReK har gjort ? når jeg får vite hvordan laster jeg opp mine 2 jeg har laget :)

 

EDIT:

Bilde 2 måtte jeg slette PGA noe tull men lasta opp et annet sted

t_Moon2m_aded2a1.png

 

 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Funker fint, men jeg ville kanskje fjernet "Parado X", eller gjort det i en lysere farge. Mener det ble litt tungt :hmm:

 

Men for all del, du lagde det for deg så :)

ja til bruk på min desktop passer den fint sånn. men skal være enig i at den hadde blitt bedre hvis jeg hadde tatt vekk "ParadoX".

hadde den lenger ned til og begynne med men da gikk den under startlinja, så sånn den blei nå ser det litt bedre ut på desktoppen en på bildet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisann! :)

 

 

Jeg vet det ikke er stort, eller noe særlig bra.. men, etter å ha laget noen avatarer og postet i Avatar-tråden, så begynte jeg å leke meg litt med effekter og sånn i Photopshop.. jeg er vel nesten så fersk som man får blitt, men poster allikevel.. Syntes det ble litt kult (på mitt lille amatør-nivå) :) ..lekte meg bare litt mer farger og sånn.. Hadde noen screenshots fra Pitch Black -filmen..

 

181683.jpeg

 

Førbilde:

181726.jpeg

 

Vel, selv om det ikke er allverdens, så likte jeg det litt selv.. Kommenter gjerne! :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...