brk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Ikke er jeg religiøs men jeg har sansen for madonna statuer og slikt Kanskje denne er bedre Skjermen min er dårlig men jeg håper dere ser noenlunde det jeg ser, Endret 20. februar 2008 av brk Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Takker for svar, det stemte det du sa, men jeg hadde valgt View - Screen Mode - Maximized. Byttet til Standard og da fikk jeg opp alle bildene jeg hadde åpnet Du bytter lett mellom bildene som man bytter faner i nettleseren. CTRL+TAB for neste, CTRL+SHIFT+TAB for forrige. Altså om du vil kjøre maximized, men bla mellom flere filer. Lenke til kommentar
brk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Photoshop er digg selv om jeg sikkert er den dårligste på photoshop i hele landet.Når folk lager sånne fete bilder, har jeg så sykt lyst til og lage sånne bilder, men jeg er bare ikke god nok. Blir litt lei meg når folk lager fete photoshop bilder. Anbefaler å se på Bert Monroy, helt fantastisk med PS, og Utrolig flink å lære fra seg: http://www.revision3.com/pixelperfect Har selv lastet ned samtlige av videoene der, hehe nesten 8gb Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 http://www.toggle.com/lv/group/view/kl3453...otoshop_CS2.htm Stole på? Lenke til kommentar
brk Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 http://www.toggle.com/lv/group/view/kl3453...otoshop_CS2.htmStole på? NEI!!!!!!, Absolutt ikke!! Sjekk om du kan finne deg en på qxl eller lignende, men det er en hel prosess å få overført lisensen om det er en brukt version. Last ned en demo av CS3 fra Adobe og bruk den inntil videre Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Takk. skal gjøre det. Lenke til kommentar
Audere Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hvordan skriver jeg langs bane (path)? Og hvordan får jeg flere fonter i Photoshop? Er det bare å laste ned og legge de inn i font-mappa til windows? Endret 2. mars 2008 av Audere Lenke til kommentar
Bakhjulstrekker Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Er det noen vits i å poste et puppebilde ? Eller blir det fjernet med en gang? Nei shit. Prøver uansett. Er ikke akkurat noe hardcore. Endret 2. mars 2008 av Bakhjulstrekker Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvordan skriver jeg langs bane (path)? Og hvordan får jeg flere fonter i Photoshop? Er det bare å laste ned og legge de inn i font-mappa til windows? http://www.photoshopessentials.com/photosh...p-text-path.php Og ja, det er berre å leggje skrifttypar i fontmappa til Windows. Er det noen vits i å poste et puppebilde ? Eller blir det fjernet med en gang?Kvifor ikkje i babetråden? KVa relevans har biletet for denne tråden? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kvifor ikkje i babetråden? KVa relevans har biletet for denne tråden? Det at han har photoshoppa puppene til å bli større.. Lenke til kommentar
Audere Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er det lett å vektorisere ting man har laget i Photoshop? Trenger vel Illustrator eller andre programmer i tillegg da? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Er nok Illustrator som brukes da ja. Håper du er stødig med pen-tool. Endret 3. mars 2008 av flodhest Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Du kan også trace'e et bitmap bilde i illustrator. Resultatet er veldig avhengig av bilde ditt og instillingene dine. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Har nå en ganske stor flyer som jeg begynner å bli ferdig med. Den skal legges ut på nettet slik at folk kan laste den ned og printe ut. Hvordan kan jeg forsikre meg om at den vil passe perfekt til et A4 ark når den printes ut? Tror faen meg ikke at proposjonene er helt riktige engang... Edit: Proposjonene var sånn ca. de kan jeg fikse selv. Men hvilken størrelse trenger jeg? Bare lage en ny fil, velge 21 cm x 29,7 cm? Og få flyeren til å passe inn? Endret 7. mars 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Man har forhåndsvalgte størrelser når man begynner i et nytt dokument. Der kan du bare velge a4, men vær obs. Jeg har selv benyttet meg av dette i god tro og når jeg har printet ut dokumentet har det vært altfor stort av en eller annen grunn. Kanskje noen vet hvorfor? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Oh... Fant det forhåndsvalgte A4 nå. Er ikke vant til CS3. Men ja, jeg mener å ha prøvd det du sier tidligere, og fått samme problemet. Og nå har jeg ikke printer til å eksperimentere med lenger heller. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Trolig fordi du har brukt feil DPI. Til bruk ved skjerm bruker man 72, og ved utskrift som regel 300. Men de burde jo skalere. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Alt man trenger er visst å holde proposjonene korrekte. Trodde størrelse også spilte inn, men det har vel bare med hvor detaljert alt blir, ikke hvor det blir plassert på arket? Endret 8. mars 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 En sig jeg lagde under dødtiden på et lan inatt. Kommentarer til noe som kan forbedres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå