toth Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har veldig god erfaring med clonestamp på tette usymetriske mønster som gress. Man må bare ikke bruke full opacity. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei, jeg klarer ikke redigere GIF-bilder. Da kan jeg ikke bruke farger, duplikere laget eller ha myk pensel. Hva er greia og hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Image --> Mode --> RGB? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Pabilder jeg lagde, komentarer? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Er det noen måte jeg kan finne dimensjonene på en pattern i photoshop? Jeg har altså allerede lagd et pattern, men har ikke rå-fila lengre. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hald musa over mønsteret, der du vel mønster. Lenke til kommentar
Shitzo Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hei.. Jeg har et problem jeg ikke skjønner hvordan jeg skal få fikset. Hvordan får jeg til slik at når jeg fyller farge der jeg har tatt marque tool, IKKE går utenfor kanten slik som på bildet? Det blir bare slik når jeg stiller på "Feather", men jeg vil jo ha avrundede hjørner :S Endret 12. februar 2008 av Shitzo Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg er egentlig noob, men kanskje det har noe med tolarance å gjøre? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Nei, det har med feather å gjere, den gjer kanten på markeringa «mjukare», slik du har sett. For å runde av hjørna på ein markering, gå til Select --> Modify --> Smooth. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Min første kreasjon i Photoshop. Tar gjerne imot hint til kva eg kan gjer for å forbedra den osv. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Skift font! Få en finere overgang mellom tekstdelen og selve bilder. Ellers var den så flott atte! Her er forresten min siste kreasjon, lekte meg med brushes for første gang og ble litt revet med.. Endret 14. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Stakkars kongen vår.. Jaja Photoshop er artig ihvertfall, helt nybegynner selv, og driver og tester ut CS3 Extended. Ctrl+shift+x Følger en del tutorials her. Mye bra! Endret 15. februar 2008 av Mompen Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Photoshop er digg selv om jeg sikkert er den dårligste på photoshop i hele landet. Når folk lager sånne fete bilder, har jeg så sykt lyst til og lage sånne bilder, men jeg er bare ikke god nok. Blir litt lei meg når folk lager fete photoshop bilder. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Photoshop er digg selv om jeg sikkert er den dårligste på photoshop i hele landet.Når folk lager sånne fete bilder, har jeg så sykt lyst til og lage sånne bilder, men jeg er bare ikke god nok. Blir litt lei meg når folk lager fete photoshop bilder. Photoshop er veldig avansert, men samtidig virker som det er forholdsvis lett å lære, se f.eks på den linken jeg postet ovenfor her, drevet og eksperimentert en del i helgen som gikk og jeg merker stor fremgang allerede, ikke gi opp Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Da skal jeg sjekke den ut. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 CS3 spørsmål Hvordan kan jeg åpne flere bilder på en gang? Tenkte da på å klippe og lime fra et til et annet bilde, mens jeg har begge bildene jeg behandler oppe samtidig. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 På same måte som du opner eitt bilete, File --> Open. Om dei ligg i same mappe merk alle bileta du vil opne. Om dei ligg i forskjellige mapper, opne det fyrste og gå til File --> Open igjen for å opne det andre. Ved å trykke på F skifter du mellom dei ulike visningane av arbeidsområdet, ein av desse er at kvart bilete er i eit eige vindauge. Eventuelt gå til Window --> Arrange --> Tile ... for å organisere det automatisk. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 CS3 spørsmål Hvordan kan jeg åpne flere bilder på en gang? Tenkte da på å klippe og lime fra et til et annet bilde, mens jeg har begge bildene jeg behandler oppe samtidig. Går utifra det er likedan i CS3 som i min Photoshop 7.0, ingenting i veien for å åpne så mange du vil samtidig der. Når du står i programmet, går du via Fil til den mappen du har bilder, merker flere bilder samtidig, høyreklikker åpne, så kommer alle opp. RandiA Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Takker for svar, det stemte det du sa, men jeg hadde valgt View - Screen Mode - Maximized. Byttet til Standard og da fikk jeg opp alle bildene jeg hadde åpnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå