Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle følge en tutorial på youtube, men fikk raskt en bråstopp da jeg ikke kan trykke på valget "Distort". Se bildet i vedlegg. Hvordan får jeg "aktivert" resten av knappene der?

post-35504-1200092180_thumb.jpg

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey, trenger litt hjelp her. Har ikke photoshopet på lenge

Hva var det jeg måtte gjøre hvis et objekt skulle ha farge mens resten svarthvitt?

latterlig at jeg ikke husker det:p

edit: Jo var det ikkee at man tokk bildet til desaturate ellerno og deretter farge det?

but which tool?

edit2; jeje got it

Endret av laffe
Lenke til kommentar
noen som har en guide på hvordan man lager en "tegning" av et bilde? så resultatet blir noe ala moderator "skagen" sitt bilde?

edit: for de som ikke vet det, er dette av-51867.gif skagen sitt bilde...

Det der må du nesten gjøre manuelt. Pixel for pixel, krever endel tegneferdigheter i motsetning til annet PS arbeid! :)

Lenke til kommentar
Andre enn meg som har fått dilla på å gjøre folk pene? Eventuelt penere enn de allerede er :p Utrolig avhengighetskapende!

Fett! Det finnes mange slike "modifiserin av folk" videoer på youtube. Hvordan endrer du hud farge, fikser kviser og liknende? Høyrehanda hennes så foresten litt animert ut, men bra redigert likevell!

Lenke til kommentar
noen som har en guide på hvordan man lager en "tegning" av et bilde? så resultatet blir noe ala moderator "skagen" sitt bilde?

edit: for de som ikke vet det, er dette av-51867.gif skagen sitt bilde...

Det der må du nesten gjøre manuelt. Pixel for pixel, krever endel tegneferdigheter i motsetning til annet PS arbeid! :)

fikk en guide fra en venn om hvordan jeg gjorde det (noe han hadde sett på klikk-tv...)

http://bloggen.itavisen.no/index.php?optio...8&Itemid=25"]her[/url] er hvordan, hvis andre vil gjøre det...

Lenke til kommentar

Kunne jeg fått skutt inn med et lite spørsmål her? Er det noen som vet om After Effects er med når jeg installerer CS2 eller CS3? Eller er After Effects et enkeltstående produkt som jeg må kjøpe ved siden av?

Vært på wiki og adobe sine sider, men jeg finner bare ikke ut av det.

Endret av reverto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...