simen_k Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg gjorde litt mer enn det da, men ja, jeg gjorde ikke så innmari mye... Du burde ha plassert Cloud mer på høyre side, slik at han ser inn i bildet og ikke ut. Dette er grunnleggende i komponering Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Noen som vet åssen jeg kan få til en sånn... uhh... hva skal jeg si... "splash" effekt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Sånn her? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Sånn ja. Men en kompis viste det meg i stad, så jeg fikk det til Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er det noen som sitter på en tutorial til den splash effekten eller? Noe jeg virkelig vil lære meg. Lenke til kommentar
Engelien Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 uff, det er da bare og laste ned en BRUSH! .. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) http://www.form8.org/download/brush.html EDIT: Jeg prøvde splash-brushen litt... Det er utrolig vanskelig å lage ansikter, men han ble litt kul da Endret 23. desember 2007 av Ashol Lenke til kommentar
slash Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er det noen som sitter på en tutorial til den splash effekten eller? Noe jeg virkelig vil lære meg. Om du har tilgang på scanner eller fotoapparat kan du lett lage slike selv. Det er gøy! Fyll en gammel tannbørste med blekk, (evt maling) og sprut på et papir. Tørk, scann og rediger i photoshop. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Bra forslag slash! Blir mye mer unikt sånn! Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 uff, det er da bare og laste ned en BRUSH! .. Unødvendig svar! Om du har tilgang på scanner eller fotoapparat kan du lett lage slike selv. Det er gøy! Fyll en gammel tannbørste med blekk, (evt maling) og sprut på et papir. Tørk, scann og rediger i photoshop. Originalt! Her er en liten tutorial på det Radikal Deseyenz > Splatters Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Et bakgrunnsbilde jeg lagde en kveld jeg kjeda meg. Følgte en PS-tut og fikk et ganske greit resultat. Endret 6. januar 2008 av Braekke Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det bilde ovenfor... Legg det ut i stort format da!! Men korleis lagrer man bilder i photoshop i god kvalitet... alle eg bilda eg lagrer blir uklare og sånn. Lagrer dei i JEPG og i full kvalitet... Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det bilde ovenfor... Legg det ut i stort format da!! Men korleis lagrer man bilder i photoshop i god kvalitet... alle eg bilda eg lagrer blir uklare og sånn. Lagrer dei i JEPG og i full kvalitet... Uklare..? Ved skjermvisning eller print..? Om du mener print er det fordi du har for lav oppløsning. Om du mener på skjerm blir det ikke mer uklart ved gjenåpning av jpg-fil enn det var da du lagde det opprinnelig, så sant du ikke zoomer over 100%. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Riktig! Når gjelder utskrift, så setter vel photoshop 72dpi som standard oppløsning(?), mens 300 er det optimale for utskrift Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det bilde ovenfor... Legg det ut i stort format da!! Men korleis lagrer man bilder i photoshop i god kvalitet... alle eg bilda eg lagrer blir uklare og sånn. Lagrer dei i JEPG og i full kvalitet... Sjekk om det blir noe bedre om du lagrer det i formatet .png Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Problemet.. lager en bakgrunn i 1440x900, som er størrelsen for skjermen min.. Setter den som bakgrunn, og den blir uklar... skurring og ikkje noke skartp bilde... Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Problemet.. lager en bakgrunn i 1440x900, som er størrelsen for skjermen min.. Setter den som bakgrunn, og den blir uklar... skurring og ikkje noke skartp bilde... Høres rart ut.. Om du bare åpner bildet i Internet Explorer eller bilde/fax-behandling, er det uklart da og? Hvis ikke er det jo noe med skjerm/skrivebords-innstillinger som er problemet.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg spør her, i hvilken tråd kan jeg legge ut et bilde så noen kan redigere det litt for meg? (ikke avatar). Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg spør her, i hvilken tråd kan jeg legge ut et bilde så noen kan redigere det litt for meg? (ikke avatar). Søk på "hjelp til bilderedigering" Lenke til kommentar
emero Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du må gjerne sende meg PM om du ønsker bilderedigering utført. Fikser det meste, ...tror jeg Og gjør det bare for morro, så alt gratis så klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå