toth Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vet ikke om denne filmen er postet før, men WOW! Holy shit.. Det er nok noen timer i vanlig hastighet, men likevel.. wow. Tør påstå det der er umulig med mus, man må nok ha tegnebrett og sinnsyke skills på tegning generelt.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Lagd en del bilder i photoshop, men nå vil ikke skriveverktøyet fungere lenger... (Det jeg skriver kommer bare på navnet til layeren...) Any ideas? Kan det vere at du har veldig liten skrift i eit veldig stort dokument? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vet ikke om denne filmen er postet før, men WOW! Holy shit.. Det er nok noen timer i vanlig hastighet, men likevel.. wow. Tør påstå det der er umulig med mus, man må nok ha tegnebrett og sinnsyke skills på tegning generelt.. Du finner mer på http://www.speed-painting.com/ Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvordan får jeg forskjellige rammer? Hva går jeg innpå da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Du kan jo velge det aktuelle layeret og ta en "inside-stroke". Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei. Har ikke ps på PC-en akkurat nå så lurte på om noen kunne "frynse" eller avrundene hjørnene på dette bildet? http://www.arroyoseco.org/images/water_drop.jpg Thnx - SupRnova Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kanskje noe liknende dette? By fluesopp Men nå lurer jeg på hvordan jeg best kan få < til å komme i julestemning... Altså.... Jeg lurer på om jeg skal legge til en nisselue, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få det til. Legger ved bilde om noen får lyst til å gjøre det selv, men jeg ønsker egentlig veiledning til å gjøre det selv. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Veldig bra! Men mulig å få kanten sort? Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Men nå lurer jeg på hvordan jeg best kan få< til å komme i julestemning... Altså.... Jeg lurer på om jeg skal legge til en nisselue, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få det til. Legger ved bilde om noen får lyst til å gjøre det selv, men jeg ønsker egentlig veiledning til å gjøre det selv. Hum.. bilde-Google nisselue/santa hat, og putt på bildet? Altså litt mer nøyaktig arbeid enn jeg har brukte 40sek på her: Bruk bildet du har, og et du liker herfra: http://images.google.com/images?client=ope...sa=N&tab=wi Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ja... Får vel prøve noe slikt. Men jeg hadde egentlig lyst på en nisselue som er i stil med bildet... Altså, tegnestilen, ikke ekte, men men.. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ja... Får vel prøve noe slikt. Men jeg hadde egentlig lyst på en nisselue som er i stil med bildet... Altså, tegnestilen, ikke ekte, men men.. Prøv en grei lue. Prøv deg frem med noen forskjellige filters og blurs. Levels/Hue & Saturation er jo også gode hjelpemidler Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ja. Velg layeren som skal midtstilles -> velg Move Tool (V) på tool baren -> CTRL+A -> og trykk på de to knappene som er på bildet: Mulig det finnes enklere måter, men det er denne måten jeg gjør det på. Ah, takker! Men jeg får ikke til å trykke på de knappene, de er liksom grå.. :/ Edit: Fikk det til! Tusen takk Finner ikke ut hvordan man trykker på knappene :/ Hjelp? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Oats, husk at du må markere flere lag (Ctrl + klikk) for å midtstille dem. Markerer du bakgrunn og et annet lag over, vil laget over midtstille seg i forhold til bakgrunnen. Velger du et lag og enda et lag over der igjen, vil det siste laget midtstille seg i forhold til det du markerte først. Mener å huske at dette stemmer EDIT: leif Endret 21. november 2007 av Milt Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Oats, husk at du må markere flere lag (Ctrl + klikk) for å midtstille dem. Markerer du bakgrunn og et annet lag over, vil laget over midtstille leg i forhold til bakgrunnen. Velger du et lag og enda et lag over der igjen, vil det siste laget midtstille seg i forhold til det du markerte først. Mener å huske at dette stemmer Ååå jaaaa.... Ok, viste ikke det. Takk Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei Noen som vet hvordan jeg kan fikse fargene på bilder? altså nå tenker jeg ikke på skifte farger på skoa, objekter. e.l Men jeg skal lage en "annonse" hvor jeg da har tenkt og gjøre annonsa "enda" mer realistisk enn bare et vanligbilde med kjedelige farger. så da lurte jeg på om det finnes andre måter å gjøre bilde litt mer enn å bruke guassian(?) blur Takktakk Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tror ikke helt jeg skjønner hva du vil frem til men... Du kan jo prøve med Shadow/Highlight eller Levels (under Images>adjustments) for å gjøre fargene litt mer stilige. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei Noen som vet hvordan jeg kan fikse fargene på bilder? altså nå tenker jeg ikke på skifte farger på skoa, objekter. e.l Men jeg skal lage en "annonse" hvor jeg da har tenkt og gjøre annonsa "enda" mer realistisk enn bare et vanligbilde med kjedelige farger. så da lurte jeg på om det finnes andre måter å gjøre bilde litt mer enn å bruke guassian(?) blur Takktakk Finn "replace color" i en eller annen meny(avhenger av prog.versjon). Da velger du fargen du vil endre, og drar i forskjellige parametere til den er det du vil. Fra rød til grønn, lilla til sort eller hva som helst. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei! Ja jeg ønsker å komme litt i julestemning jeg også. Lurte på om noen klarer å putte inn en julenisse-lue på voffsen min? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei! Ja jeg ønsker å komme litt i julestemning jeg også.Lurte på om noen klarer å putte inn en julenisse-lue på voffsen min? Er på farta, så dette var det jeg kunne gjøre på den tiden Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Takk,, men jeg tenkte også på gjøre blidet "glattere" osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå