toth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tekstene, med font og alt er "oppdragsgiver"s valg.. Lydbølgen er logoen.. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er den tegnet inn, eller er det meningen at 'ø' og 'e' skal ha en sånn rar "fnutt" i seg? Kan jo se litt kult ut, men nå ser det litt feilplassert ut. Kan nok jobbes litt mer med. Men likte fonten jeg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Det er jobbet litt med, gadd bare ikke i første utkast.. Logoen er bare sakset fra bilde foreløpig, blir satt inn skikkelig og uten "klusset" om det blir aktuelt.. Endret 25. oktober 2007 av toth Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Legg logoen over "bølgene" så har du en start. Men jeg må påpeke at det er fremdeles forstyrrende å se på fargespraket. Og en annen ting du burde tenke på er at du må lage en profil som er lett og kjenne igjen. Ikke bruk tre forskjellige fonter, men bruk en som logo, og en som tekst. Og skyggen bør være skarp. Ikke myk. Fungerer på en skjerm, men er ikke like vellykket på papir. Tenk litt på det med fargene også. Skjermen og papiret er ikke alltid likt. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Har laga et nytt bagrunnsbildet Jeg var veldig godt i gang fra starten av, men så forsvant kreativiteten helt. ville ha et bilde uten alt for mye greier, men synes det er noe som mangler. noen som har noen tips til forbedring? noen streker her og der, prøvde litt forskjellig men fant ikke på noe som passet. og burde jeg kansje ha samme skrift nede som jeg har oppe? Edit: Jeg ville foresten ha han med hagla som silouete (eller hva det heter ) men når det ble helt sort gikk det ikke ann og se hva det var i det hele tatt, en svart klatt går det ann og lage sånn at en kan se kantene av at det er et meneske og en hagle i silouete? Endret 26. oktober 2007 av Brainiack Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ha mennesket i en fuldekkende sort farge, ikke helt sort, og hagla som den er. Fin den. Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ryddet litt i diskene, og fant igjen noen bakgrunner fra min mer kreative periode..: Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 For å si det sånn, så ville ikke jeg ha hatt noen av de der. Men kreative, det var de! :-) Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Flere av dem har mer eller mindre personlig inspirasjon, så det er bare naturlig at de ikke er så fryktelig interessante for andre.. Lenke til kommentar
Kheri Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Lekt meg litt ble veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 God ide, kunne vært litt mer pirkete utført... + Du har for mange av ho dama;P det ødelag endel! Men stilig var det! Lenke til kommentar
Splunge Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei folkens! Tenkte jeg kunne dele min siste Photoshop kreasjon her. Får se om det kanskje kommer flere bilder etter hvert. Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ganske stilig! Er det en klar idé bak om hva det forestiller? Jeg tenker makro av tuppen av en pisk.. Evt. Sånn typisk "passion of the christ"-instrument.. Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei folkens! Tenkte jeg kunne dele min siste Photoshop kreasjon her. Får se om det kanskje kommer flere bilder etter hvert. mener å ha sett tutorial på den der på good-tutorials.com Lenke til kommentar
Splunge Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Stemmer det. Tentaklene, og blodflekkene er lagd ved hjelp av en av tutorial-ene. Bakgrunns blodet og selve bakgrunnen er selv-lagd Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hallo alle sammen! Brukte et par timer her en dag, og lagde mitt aller første "outer space" bilde Kunne tenke meg litt kritikk og tilbakemeldinger på hva jeg kunne gjort bedre/hva som var bra =) Takker for alle svar Hvordan laget du alt det andre rundt? Som de forkjellige fargene (planeter?) Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Trenger hjelp... Lagd en del bilder i photoshop, men nå vil ikke skriveverktøyet fungere lenger... (Det jeg skriver kommer bare på navnet til layeren...) Any ideas? Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 @Nordfonn Sikkert at skriftfargen er satt til samme som det bak eller i transperant eller at layeret ligger under noe annet. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 jepp, bruker lyseblå på svart bakgrunn.. men det fucker seg bare til..:@ Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Vet ikke om denne filmen er postet før, men WOW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå