multisync Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Synes det ble veldig stilig jeg. Men blodet som ligger oppå kjolen ser ikke ekte ut. Jeg føler blodet er for lyst, forsøk å gjør blodet mørkere, samt skru ned litt på opacity. Bare wild guess, men prøv og se hvordan det blir. Ja, ser litt ut som om det er saft eller noe Må se ut som om det har litt tjukkere kosistens, og dypere, mørkere farge Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Bare satt og tulla litt sent på kvelden.. Det er ikke en sig, heller en header Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noe jeg lagde i fylla forige helg xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Da kan du ikke ha vært veldig full. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Her har jeg burnet litt i tillegg til å mørkne blodet litt. Veit ikke helt hva dere synes om dette i forhold til den første. Har lagt ved originalen også Takk for gode svar! Kom med flere sånn at jeg kan bli flinkere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 På det første bildet skjønte jeg hva det hvite var for noe. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Da kan du ikke ha vært veldig full. jo var faktisk ganske full :!: fulgte en video tut for og få til Raga rockers skrifta. husker jeg satt med det ene øyet lukket for og se hva som skjedde xD Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) En bakgrunn av vår kjære Scarlett edit: Hihi, avatar-bytte Endret 13. oktober 2007 av baronblod2003 Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 På det første bildet skjønte jeg hva det hvite var for noe. Skjønte hva var forno? hehe, kan du utdype det litt mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg skjønte at det var en pose med et narkotisk stoff som lå ved siden av. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg skjønte at det var en pose med et narkotisk stoff som lå ved siden av. På originalbildet? Det kommer litt dårlig frem i den redigerte. Jeg prøvde å dodge litt over posen, men da så det ut som om det var noe glødene gugge. Dessuten var utsnittet på originalen litt rar så jeg beskjærte det litt, men ser at det kommer litt dårlig frem her Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har et problem, når jeg skal ha nytt layer blir det gjennomsiktig, altså uten farge (hvit), så jeg må fylle det for å kunne bruke det. Noen som vet hvor jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har et problem, når jeg skal ha nytt layer blir det gjennomsiktig, altså uten farge (hvit), så jeg må fylle det for å kunne bruke det. Noen som vet hvor jeg kan fikse det?Lim det du vil ha på den nye layeren, på den nye layeren. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kvifor kan du ikkje bruke laget før du har fyllt det med ein farge? Eg forstår ærleg talt ikkje problemet ... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Skjønte det ikke helt jeg heller, hvis man fyller hvert eneste lag med en bakgrunnsfarge er jo hele poenget med flere lag borte. Først var jeg sikker på det hadde noe med at bakgrunnsfarge/låst bakgrunnslag, men det virker ikke sånn heller. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er ikke et megaproblem, men det irriterer meg, for det var ikke sånn før. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ikkje vondt meint, men er du sikker på at du snakker om nye lag her? Eg trudde nemleg at nye lag alltid var tomme. Kva måte lager du laget på? Om det er nye dokument (som du kan lage ved å trykke Ctrl + N), so kan du bestemme om du vil ha kvit bakgrunn ved å setje «Background contents» til White, i staden for Transparent. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Add layer. De var alltid hvite hos meg før, nå er de gjennomsiktige. Lurte på hva jeg hadde kommet borti. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har redigert et bilde jeg tok av ei venninne her om dagen. Ble ikke helt fornøyd med blodet, men hvis noen har noen forslag så blir jeg glad! Hva med å bruke ordentlig blod eller fake-blod? Lagde nettopp flere liter av fake blod og det ser fantastisk ut. Oppskrift: 3 deler sirup 1 del vann Masse rød food colouring Et par dråper svart food colouring. Er jævlig vanskelig å få av da! Farger av som fy! Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvor kjøpte du "masse rød food colouring" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå