Comma Chameleon Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Lignet på sånn ferdig laget profilbilde man kan ha på "Blink" (ikke at jeg bruker det). 9595356[/snapback] Haha, nå som du sier det så ligner det faktisk litt Ble bra 9597121[/snapback] Thanks Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Fortsett med å legge inn bilder dere har laget. Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Screenshot fra en intro til et LAN, som jeg laget. Introen gadd jeg aldri gjøre helt ferdig, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Lader opp til koRn konsert. måtte lage et bakgrunnsbilde^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor litt i største laget kansje Endret 4. oktober 2007 av Brainiack Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Lader opp til koRn konsert. måtte lage et bakgrunnsbilde^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor litt i største laget kansje 9631812[/snapback] Stilig effekt på Korn-bokstavene! Hva har du brukt der..? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Lader opp til koRn konsert. måtte lage et bakgrunnsbilde^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor litt i største laget kansje 9631812[/snapback] Stilig effekt på Korn-bokstavene! Hva har du brukt der..? 9631895[/snapback] i korn logoen har jeg brukt "Liquid Metal" tutorialen tatt fra: photoshoptopsecret resten har jeg bare hivd inn der. hehe.. skulle egentlig ha det sånn på den andre teksten og men har en tendens til og bli litt utolmodig så drpoppa det Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Lader opp til koRn konsert. måtte lage et bakgrunnsbilde^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor litt i største laget kansje 9631812[/snapback] Stilig effekt på Korn-bokstavene! Hva har du brukt der..? 9631895[/snapback] i korn logoen har jeg brukt "Liquid Metal" tutorialen tatt fra: photoshoptopsecret resten har jeg bare hivd inn der. hehe.. skulle egentlig ha det sånn på den andre teksten og men har en tendens til og bli litt utolmodig så drpoppa det 9636344[/snapback] Har du kjøpt kurs der..? finner ingen gratis tut.'s på den siden hvertfall.. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har ingen tro på at det der er kjøpt Jeg har selv "kjøpt" alle discene Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jojo, kjøpt eller "kjøpt", det jeg lurte på var egentlig om det var en link på siden jeg ikke fant.. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jojo, kjøpt eller "kjøpt", det jeg lurte på var egentlig om det var en link på siden jeg ikke fant.. 9640904[/snapback] jepp. "kjøpt" De er og anbefale. beste tutorialene jeg har vært borte i. video tutorials pluss at du får med ferdige psd filer alle bilder som blir brukt osv. kan ikke bli enklere nesten. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 fant noen gamle design jeg har mekka: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor har flere men finner ikke alle Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 ... 9644250[/snapback] Spam! Noen som vet om en side som er veldig bra for Signaturer? - Romis Lenke til kommentar
Reached Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) www.Planetrenders.com www.wm-studios.com de liker jeg Endret 10. oktober 2007 av Reached Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har nå Drevet med en del Styling av biler i photoshop og kan å bruke de forskjellige tinga ganske greit nå (det er snakk om Cs2) Men vil nå ta steget vidre å lære å redigere bilder for å få "Finere" bilder hvis dere skjønner hva jeg mener? Noen som Har noen vet om noen fine tut (Og Ganske Enkle til å starte med) for dette? Espen. Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Satt å kjedet meg litt i photoshop og kladdet litt med tegnebrettet etter en tegne film jeg fant på nettet. AnDy Endret 10. oktober 2007 av AnDy_1990 Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har redigert et bilde jeg tok av ei venninne her om dagen. Ble ikke helt fornøyd med blodet, men hvis noen har noen forslag så blir jeg glad! Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Satt å kjedet meg litt i photoshop og kladdet litt med tegnebrettet etter en tegne film jeg fant på nettet. AnDy Varieres fargestyrken med trykkvariasjon på pennen..? Eller har du endret farger for å lage skygger/nyanser? Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Varieres fargestyrken med trykkvariasjon på pennen..? Eller har du endret farger for å lage skygger/nyanser? trykket med pennen har noe å si for fargestyrken, men også med flere layers og forskjellige styrker på fargen Hilsen André Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har redigert et bilde jeg tok av ei venninne her om dagen.Ble ikke helt fornøyd med blodet, men hvis noen har noen forslag så blir jeg glad! Hvordan er orginalbildet? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har redigert et bilde jeg tok av ei venninne her om dagen. Ble ikke helt fornøyd med blodet, men hvis noen har noen forslag så blir jeg glad! Synes det ble veldig stilig jeg. Men blodet som ligger oppå kjolen ser ikke ekte ut. Jeg føler blodet er for lyst, forsøk å gjør blodet mørkere, samt skru ned litt på opacity. Bare wild guess, men prøv og se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå