Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nettop begynt med ps, og har de siste tre dagene prøvd å sette meg inn i det. Her er en kreasjon som jeg nettop har satt sammen. Vil gjerne høre om noe mer jeg kunne gjort med bildet. Husk at jeg er helt fersk før dere gir ris/ros.

Edit: skulle gjerne vist hvordan jeg gjør planeten litt mer ekte.

post-108789-1188760645_thumb.jpg

Endret av jorgen_re
Lenke til kommentar

Ikke helt sikker hvor vidt dette er det beste stedet å poste et spørsmål, men jeg satser på det.

Når jeg åpner bilder i Photoshop, får de et slags gulskjær over seg.

Gjelder særlig sort/hvitt bilder.

Eksempel:

Bildet åpnet i ACDSee

Bildet åpnet i CS2

Noen som har snøring på hva det kan være? Irriterer meg litt, for jeg liker det jeg ser i CS2, men når jeg lagrer det, forblir det som det er i ACDSee.

Jeg har sjekka om det står noen funky filter på, men det gjør det heller ikke. Det hele gjør meg litt forvirra og bittelitt irritert.

Lenke til kommentar

For å slippe og dra det du har speilet til siden, kan du etter å ha trykket ctrl+t og før du velger flip horizonal, dra på tingen som er i midten av det du skal speile. En liten running. Om du flytter den helt ut til høyre speiles det om den aksen.

Vet ikke om du skjønte det, og klarte ikke åpne filen Torbjørn lenket til. :S I tillegg har maskinen min krasjet, så det her går bra...

Lenke til kommentar
For å slippe og dra det du har speilet til siden, kan du etter å ha trykket ctrl+t og før du velger flip horizonal, dra på tingen som er i midten av det du skal speile. En liten running. Om du flytter den helt ut til høyre speiles det om den aksen.
Vert vel omlag like mykje jobb, ein må jo dra noko uansett. (Men det er ingenting gale med metoden din.)
Vet ikke om du skjønte det, og klarte ikke åpne filen Torbjørn lenket til. :S 9457968[/snapback]
Merkeleg, er no ei vanleg QuickTime-fil so vidt eg veit ...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...