Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg blir så utrlolig irritert over folk som vil ha hjelp i denne tråden! 9404254[/snapback] Sorry, sorry, sorry Men jeg visste ikke hvor ellers jeg skulle spørre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er så greit atte. Men nå vet du det. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg har nettop begynt med ps, og har de siste tre dagene prøvd å sette meg inn i det. Her er en kreasjon som jeg nettop har satt sammen. Vil gjerne høre om noe mer jeg kunne gjort med bildet. Husk at jeg er helt fersk før dere gir ris/ros. Edit: skulle gjerne vist hvordan jeg gjør planeten litt mer ekte. Endret 2. september 2007 av jorgen_re Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Eneste jeg har å si på bildet er egentlig at stjernene i bakgrunnen burde være litt mere hvite ? vet ikke jeg.. Har drevet endel med ps, og jeg greier ikke å få til noe sånn Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når jeg tar hue saturation på planeten for å lage den rød, blir stjernene røde også Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du må bruke layers Se om du finner noen tuts om bruk av layer. Blir litt mye og forklare her. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 bruker layers, og når jeg klikker på det med planeten og endrer hue saturation, så endre både planeten og "stjernene" seg Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Bruker du Adjustement layer med hue/saturation, eller går du til Image -> Adjustements -> Hue/saturation? Dersom du bruker førstnevnte, prøv med sistnevnte. Hvis du bruker sistnevnte har du planeten og stjernene på samme layer, og da må det annen fiksing til. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 takker, nå brukte jeg den siste. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hmm, hva med og ha litt tekstur på planeten? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ikke helt sikker hvor vidt dette er det beste stedet å poste et spørsmål, men jeg satser på det. Når jeg åpner bilder i Photoshop, får de et slags gulskjær over seg. Gjelder særlig sort/hvitt bilder. Eksempel: Bildet åpnet i ACDSee Bildet åpnet i CS2 Noen som har snøring på hva det kan være? Irriterer meg litt, for jeg liker det jeg ser i CS2, men når jeg lagrer det, forblir det som det er i ACDSee. Jeg har sjekka om det står noen funky filter på, men det gjør det heller ikke. Det hele gjør meg litt forvirra og bittelitt irritert. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Dette kan være et problem med skjermdriveren, eller monitorprofilen din, som er et ganske kjent problem. Søk litt rundt på "adjust monitor profile" eller så kan du søke etter og prøve Adobe Gamma Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det noen maler til og lage DVD cover i photoshop Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 DVD cover template Eventuelt søk etter DVD cover photoshop template. Google er din venn Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Denne tråden døde litt... Hvordan speiler man et bilde i CS3? RED: Sidelengs Endret 9. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 http://www.photoshopkillertips.com/archives/295 Berre bruk Flip Horizontal i staden for Vertical, og flytt laget til sida. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 For å slippe og dra det du har speilet til siden, kan du etter å ha trykket ctrl+t og før du velger flip horizonal, dra på tingen som er i midten av det du skal speile. En liten running. Om du flytter den helt ut til høyre speiles det om den aksen. Vet ikke om du skjønte det, og klarte ikke åpne filen Torbjørn lenket til. :S I tillegg har maskinen min krasjet, så det her går bra... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 For å slippe og dra det du har speilet til siden, kan du etter å ha trykket ctrl+t og før du velger flip horizonal, dra på tingen som er i midten av det du skal speile. En liten running. Om du flytter den helt ut til høyre speiles det om den aksen.Vert vel omlag like mykje jobb, ein må jo dra noko uansett. (Men det er ingenting gale med metoden din.)Vet ikke om du skjønte det, og klarte ikke åpne filen Torbjørn lenket til. :S 9457968[/snapback]Merkeleg, er no ei vanleg QuickTime-fil so vidt eg veit ... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Aha. Er ikke min maskin jeg sitter på da min maskin gikk føyken fredag kveld. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Et bilde jeg lagde en av de mange dagene jeg har lite å gjøre.. Får vondt i øyene av denne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå