Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eee Brif??

Fordi at bilde er 100% ikke laget av deg iog med at det bilde er HELT likt bilde på filmen: Photoshop top secret disc 1 kategori: dream scene montage?

mye mulig at du ikke tokk credit på bilde, men poenge er at vist du gjør det så ser jeg ikke poeng i det

9394069[/snapback]

bildet er 100% sikkert laget av meg :( hvis du har photoshop top secret disk 1 hadde du vist at han har lagt ved orginal bildene sånn at tutorialen er lettere og følge. jeg er ikke no photoshop ekspert, jeg gjør tutorials for og lære meg det og du skal ikke mange postene tilbake før du ser at jeg spør om noe tutorial hjelp så jeg prøver ikke ta "credit" for det nei. blei bare fornøyd og litt stolt med det jeg fikk til. men skal passe på til neste gang at jeg skal skrive med STORE bokstaver at det er fra tutorial. :mad:

Lenke til kommentar

Jeg vet det ja!

Edit: ikke lest de siste postene nei, men altså trodde bare at du påsto at du hadde laget det fra bund av, og da hadde blitt litt, feil

men seff stå på videre :)

å skal nå beklage å vist jeg tokk hardt i ;)

Men som sakt hadde vært små gale vist the story var som jeg tordde :roll:

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Sant nokk, i og med at det er en Tråd om å vise hva du har laget, ikke spør om hvordan du lager.

9404825[/snapback]

Ikke helt enig der. Man kan jo spørre om hjelp, (hvordan man lager). feks. "hvordan lager du en sirkel?". Denne tråden er ikke en tråd for det jeg liker å kalle PS-oppdrag. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...