toth Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Joda Kameraet kan jo aldeles ikke ha stått på skeiva..... 9357747[/snapback] Rett opp horisonten i forhold til vannflaten, ser ut som vannet heller mot venstre. 9355212[/snapback] Et skjevt kamera kan ikke forårsake skjevhet mellom vannflate og horisont, da hadde det vært lik "skjevhet"/tilt på begge deler, og det ville være riktig i forhold til hverandre uansett.. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hadde nettopp mye undervisning rundt dette, veldig ofte ser det ut som at ting er i ubalanse, selv om de egentlig ikke er det. Men det skal rettes på. Det er irriterende å se på det bildet og se at vannet heller mot venstre, for å få et mer behagelig bilde bør du rette opp vannflaten. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ja, igjen har kiman rett. Ha det som en huskeregel at vannet alltid skal være rett du. Det blir rett og slett helt feil ellers...hvis ikke det er snakk om en effekt da, da kommer det vel eventuelle unntak. ( eller hvis du er "prof" kunstner, da kan du gjøre som du vil uten at noen kritiserer deg ) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Går det ann å endre på oppløsningen/legge til piksler på et arbeid jeg er igang med? Altså ligger på ca 1500 i høyden, ønsker å sette det til 2000 istedet. Vil helst ikke miste layerne osv.. Nevermind, fant ut en måte. Endret 26. august 2007 av Scotty Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Alltid fint å si måten i tilfelle andre lurer EDIT -> Canvas size er en måte. Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Crop-tool er også en enkel måte.. ( eller hvis du er "prof" kunstner, da kan du gjøre som du vil uten at noen kritiserer deg ) 9362533[/snapback] I pick that one ^^ Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 fet tråd. trenger den i mine innlegg Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg har et lite problem nå. Jeg skulle trykke på 'save as', men kom til å trykke på 'check in'. Nå er lagringsmenyen helt annerledes. Hvordan får jeg vanlig lagringsmeny? Bruker CS3. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tipper du har fått Adobe-dialogen for å lagre, bare trykk på knappen hvor det står "Use OS dialog", også skal det bli som før Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er det noen som har en guide til å lage stilige wallpapers? F.eks.. et bilde, med effekter på og skrift? : ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Noen som vet hva skriften som brukes på gamle millitære artikkler heter? Det er en typisk skrift som er å finne overalt på feks "Danger" eller "Warning-skilt". Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 http://www.good-tutorials.com/ fin link. Der finner du nok en del fancy greier. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 litt OT men, med tanke på danger og warning: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Noen som vet hva skriften som brukes på gamle millitære artikkler heter? Det er en typisk skrift som er å finne overalt på feks "Danger" eller "Warning-skilt". Courier New? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Noen som vet hva skriften som brukes på gamle millitære artikkler heter? Det er en typisk skrift som er å finne overalt på feks "Danger" eller "Warning-skilt". Courier New? 9388306[/snapback] Nei, det var ikke den. Skriften er ofte brukt på ammunisjonskasser og lignende. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Spør her jeg.. Hvordan vil nyeste PS9CS3 fungere på en eldre bærbar (3-4 år); P4 3.06 GHz, 512 MB RAM, Radeon 9000 64 MB.. Beklager.. Litt off-topic, ..men, det er dere her inne som har peiling.. Takk! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Fra Adobe.com: * Intel® Pentium® 4, Intel Centrino®, Intel Xeon®, or Intel Core™ Duo (or compatible) processor * Microsoft® Windows® XP with Service Pack 2 or Windows Vista™ Home Premium, Business, Ultimate, or Enterprise (certified for 32-bit editions) * 512MB of RAM * 64MB of video RAM * 1GB of available hard-disk space (additional free space required during installation) * 1,024x768 monitor resolution with 16-bit video card * DVD-ROM drive * QuickTime 7 software required for multimedia features * Internet or phone connection required for product activation * Broadband Internet connection required for Adobe Stock Photos* and other services Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Var nå på hengende håret og det da.. Men, takk, takk!! Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Noen som vet hva skriften som brukes på gamle millitære artikkler heter? Det er en typisk skrift som er å finne overalt på feks "Danger" eller "Warning-skilt". Courier New? 9388306[/snapback] Nei, det var ikke den. Skriften er ofte brukt på ammunisjonskasser og lignende. 9388324[/snapback] Jeg ser for meg du tenker på en typisk "stamp-font", eller hva? Som dette: http://www.fonts.com/findfonts/detail.asp?pid=203915 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå