Reached Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvorfor det? Firefox er fortsatt bedre enn IE7 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvorfor det? Firefox er fortsatt bedre enn IE7 9338646[/snapback] ikke i mine øyne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 vet ikke om det finnes en slik tråd (finner hvartfall ingen...), så jeg lurer på om noen kan redigere dette bildet: det skal være en gul ring rundt e'en (IE7 ), og firefoxreven skal ha åpen munn, og knekte tenner Jeg driver ikke med photoshop selv, så jeg vet ikke engang om det er mulig å lage det 9338634[/snapback] Det finnes en egen tråd for dette HER! "Spread the word!" Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg driver ikke med photoshop selv, så jeg vet ikke engang om det er mulig å lage det Det er fullt mulig, det krever bare tid. Lovet å fikse hunden svart, men har ikke tid til noe mer en en kjapp konvertering så resultatet blir så som så. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tja, Pen Tool Selection/Quick Selection Tool, stille litt på Brightness/Contrast, stille litt på Shadow/Highlights, justere litt på levels og curves, Burn Tool og sikkert mer jeg har glemt. Er ikke så vanskelig hvis du har en god selection å gå ut i fra Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 -Kiman-: Gjør man hele jobben basert på fargetoner, slipper man den tidkrevende jobben med å isolere deler av bildet for å gjennomføre en manuell behandling. Denne enkle konverteringen av gjør at den eneste manuelle operasjonen man trenger foreta er å gjennbringe bakgrunnen ved bruk av History Brush Tool, noe som går fort da man kan gjøre en manuell seleksjon av denne bare man setter høy nok toleranse før man starter, og passer på å unngå fargetoner som har innvirkning på motivet man jobber rundt. Hele operasjonen tar rundt et minutt, og resultatet blir greit nok, tiden tatt i betraktning. Ulemper med denne metoden er den subtile glorieeffekten, men den er det vanskelig å komme utenom uten tidkrevende manuellt arbeid. Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Takk for bildet av Jasmine. Selv om kunne fått litt større pupper da! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 -Kiman-: Gjør man hele jobben basert på fargetoner, slipper man den tidkrevende jobben med å isolere deler av bildet for å gjennomføre en manuell behandling. Denne enkle konverteringen av gjør at den eneste manuelle operasjonen man trenger foreta er å gjennbringe bakgrunnen ved bruk av History Brush Tool, noe som går fort da man kan gjøre en manuell seleksjon av denne bare man setter høy nok toleranse før man starter, og passer på å unngå fargetoner som har innvirkning på motivet man jobber rundt. Hele operasjonen tar rundt et minutt, og resultatet blir greit nok, tiden tatt i betraktning. Ulemper med denne metoden er den subtile glorieeffekten, men den er det vanskelig å komme utenom uten tidkrevende manuellt arbeid. 9341022[/snapback] Kan ikke påstå at det er så veldig mye lettere, men absolutt en god måte for å få et relativt godt resultat på kort tid Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 vet ikke om det finnes en slik tråd (finner hvartfall ingen...), så jeg lurer på om noen kan redigere dette bildet:[im g]http://img514.imageshack.us/img514/3360/av97958bw8.gif[/img] det skal være en gul ring rundt e'en (IE7 ), og firefoxreven skal ha åpen munn, og knekte tenner Jeg driver ikke med photoshop selv, så jeg vet ikke engang om det er mulig å lage det 9338634[/snapback] Er jo faktisk blasfemi Eller.. E-blasfemi Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 er det ingen som gidder å manipulere et lite bilde av Jasmine for meg? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nei. Som noen andre sa: Det ligger på internett. (sikkert 4chan ) Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hiver meg på bølgen jeg og Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 bare en liten touchup av et mobilbilde.. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Rett opp horisonten da. Jeg klarer ikke å se at den er rett...eller er det faktisk jeg som ser feil? Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Rette horisonten? Vet ikke om jeg er med på hva du mener, det er skau på andre siden av vannet, så man får jo ingen rett linje? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Rett opp horisonten i forhold til vannflaten, ser ut som vannet heller mot venstre. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Stemmer -Kimann- Endret 25. august 2007 av Vegard Melsom Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 hmm.. Joda, ser hva dere sier.. Men originalbildet er nå en gang slik, så da er det vel slik det ser ut naturlig.. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Joda Kameraet kan jo aldeles ikke ha stått på skeiva..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå