bruker234 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hei hei.. er skal lage en signature, men er litt ny der. skal lage en "render" klippe ut en del av bilde, denne gangen blir det et menneske. åpner bilde, bruker magic wand tool på mennesket, men bare en liten del av mennesket blir "markert" hvordan "markerer" jeg hele menneske og så lime det inn på et annet bilde?? takk for alle svar Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvis du skal bruke Magic Wand kan du holde inne Shift også trykke, da kan du markere flere ganger og dermed større områder. Men den aller beste måten å markere på er den som er beskrevet her: Pen Tool Selection - Removing the background. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hmmmm rart, i en film jeg så trykket han bare med magic wand tool 1 gang, så var han markert.. ingen lettere måte en pen tool?? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 når jeg skulle klippe ut denne kisen her, ble resultatet slikk(la til litt farge) ikke særlig bra altså brukte magic wand tool, men pen tool er jo klin umulig! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du kan jo prøve med Magnetic Lasso Tool. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvis bakgrunnen er ensfarget er det bare å bruke Magic Wand og trykke en gang på bakgrunnen, så gå til Select -> invert også har man markert objektet. I ditt tilfelle må du enten være sinnsykt stødig og bruke Lasso Tool eller lignende hvis du ikke vil bruke Pen Tool. Og Pen Tool er ikke umulig, det er det beste verktøyet i hele Photoshop Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 fikk det til med lasso, OK bra. noen sider med "kule bilder" med ensfarget bakgrunn?? burde jo finnes da Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Planet Renders, bra side for de som er nye i PS Her er de aller fleste ferdig klippet ut. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Bare noe jeg satt sammen nå Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kjapp cut-out med Pen Tool, blaxtro. Hvis ikke diskusjon.no fucker det til så har den transparent bakgrunn. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Bruker du Pen Tool på samme måte som Polygon(al) Lasso Tool, -Kiman-? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ja, på en måte. Pen Tool fungerer jo selvfølgelig noe annerledes, man drar i kurvene og gjør de bøyde, trengs litt trening, men når det først sitter så er det genialt. Denne beskriver og forklarer hvordan man bruker Pen Tool. I korte trekk: - Gå til Layers-paletten nede i venstre hjørne, klikk på Paths-fanen, trykk på "New path", så tar du pen tool og markerer rundt det objektet du vil markere. I Path-paletten vil du nå ha en path som du kan høyreklikke på og velge "Make Selection". Litt vanskelig i starten, men så genialt Lenke til kommentar
notorjus Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 hei, lagde denne signaturen for en "collab" på flash-siden Newgrounds. ble litt utydelig, men men. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Bare legger denne tråden i mine innlegg. carry on. masse bra her Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kan noen lage et bakgrundsbilde av denne mopeden. Size: 1024*768 Behøver ikke være det bilde. Gilera RCR 50 Svart. Vil ha et skikkelig tøft et Takker på forhånd Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Duger dette? Teksten er speilvendt, ettersom jeg roterte bildet. Edit: Innlegg nr. 600 Endret 17. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Skal ha den svarte. siden det er fargen på min Men vil ha en tøff bakgrund på bildet også. hvis du får til noen tøffe efekter kansje? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Hva mener du med den svarte? Den største delen av sykkelen min er jo svart Men jeg fiksa den slik at sykkelen min fikk røde detaljer, og ikke gule Ble litt stolt av at jeg greide det Men bakgrunnen ble litt skrudd, tho. Liten update: Ops, hjelp til bilderedigering skal hit Endret 17. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Et bilde jeg laga for en stund siden: Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Et bilde jeg laga for en stund siden: 9308799[/snapback] Haha... Fulgt samme tut ser jeg Endret 18. august 2007 av Erelend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå