Bakke Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Her er min nåværende og selvlagde skrivebordsbakgrunn: Brukte faktisk metroplanen over Paris til venstre del av bildet. 9201767[/snapback] Brukte du Illustrator til høyre delen av bilde? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 En kamerats bilde.. Klikkbart for DeviantART Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Her er min nåværende og selvlagde skrivebordsbakgrunn: Brukte faktisk metroplanen over Paris til venstre del av bildet. 9201767[/snapback] Brukte du Illustrator til høyre delen av bilde? 9203983[/snapback] Fikk inntrykk av at folk likte bildetpå forgje side, noe som er hyggelig. Jeg brukte Apophysis 2.02 på høyre del av bildet og brukte "hue and saturation" til å farge den. Man kan også sette en lett blur på bildet hvis man vil det, men jeg droppet det. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det var morsomt det programmet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ja, mulighetene er uendelige. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 VEt noen hvordan man gjør en person brunere i photoshop? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 VEt noen hvordan man gjør en person brunere i photoshop? 9214907[/snapback] Funker ihvertfall å kjøre på med litt burn tool i ikke for store mengder. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 VEt noen hvordan man gjør en person brunere i photoshop? 9214907[/snapback] Funker ihvertfall å kjøre på med litt burn tool i ikke for store mengder. 9215145[/snapback] ok takk. Vet du hvordan man får hvitere øyne? Jeg kan merke deg og endre lys. Men jeg mener jeg har sett en rask metode Spot healing brush tool eller noe liknende? Btw du har heftig kåk Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Zorry men har et spørsmål til Har markert tryne på en fyr sånn som her men hvordan får jeg fjerna markeringen rundt øye neste og munn? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Merk nese, munn og øyner, høyreklikk på merkingen og velg "Select inreverse". Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 evt. merk ansiktet, hold inne alt og "unselect" munn og øyne... Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) på costum shape tool og shapes har jeg vel en ca 20 shapes. på en film så jeg en som hadde sikkert 100. hvordan få og legge inn nye shapes?? EDIT: klarte det Endret 7. august 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Akkurat anskaffet meg en tegnematte og dette er min første skikkelige tegning med tegnematte i PS. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg synes den ble meget bra. Er spent på hvordan den kommer til å bli fargelagt. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 meget bra, bedre enn det jeg noen gang hadde klart, er det en ting jeg villle satt figeren på så er det at jeg synes det er for mye hår. ser ut som det går i bredden og ikke i dybden Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) meget bra, bedre enn det jeg noen gang hadde klart, er det en ting jeg villle satt figeren på så er det at jeg synes det er for mye hår. ser ut som det går i bredden og ikke i dybden 9229976[/snapback] Det er jo tross alt Slash. Syns jeg burde hatt mer hår jeg. Haha. Men point taken. Her er en veldig rask fargeversjon(har aldri gjort dette før så d kan nok bli en god del bedre): Endret 7. august 2007 av Mottiman Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Nå er det like før jeg gir meg. Problemet er at jeg ikke får til transparent bakgrunn, uansett hvor mye jeg sletter. Jeg sletter rundt figuren, så jeg ser rutemønsteret. Så lagrer jeg som .PNG, og allikevel blir resultatet slik. Hva i huleste gjør jeg galt? Ja, jeg vet jeg har utdatert PS. Har det noe med saken å gjøre? Endret 8. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
jealei Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 du gjør ikke noe galt? rutemønsteret er transparent i ps Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg vet det, men bakgrunnen blir ikke transparent Se på det lille bildet jeg la til under det store. Bakgrunnen er hvit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå