potetgullmannen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Brukte tut så kasnje ikke så mye og skryte av men forsatt fornøyd Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Så faktisk veldig bra ut. Nå gjenstår det bare å fylle opp resten av det svarte med planeter? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Stjerner kanskje? Så jo virkelig bra ut det der. Photoshop? Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) alle bildene er vel lagd når jeg kjeder meg... =P ganske gammel ^_^til et spill =p målet mitt er å lage noe lignende dette bilde; Endret 20. juli 2007 av SebastianKolbu Lenke til kommentar
Teig Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Er det mulig å få til flere forskjellige vinkler på drop shadow i PS? Det er litt irriterende at det bare går an å bruke en vinkel på et objekt uten at de andre objektene får den samme vinkelen selv om dette er mest realistisk. Edit: bare jeg som var noob nå og fant det ut etter et rask google søk Men hvis noen lurer på hvordan det gjøres, bare uncheck "Use Global Light" i menyen hvor du setter Drop Shadow, Bevel and Emboss osv... Endret 21. juli 2007 av hakhag Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Kan noen gjøre de grønne rørene til blåe?Takk på forhånd 8931329[/snapback] Har du laget den? Jeg mener å ha laget en som så... tja PRIKK likens! Helt sinsykt hvor like de er! Endret 21. juli 2007 av Tt.mrX Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) siden han spør etter å få skiftet fargene på den, så tviler jeg på at han har laget den Men det er jo bare ren gjetting fra min side Endret 21. juli 2007 av Karlsen91 Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Noen tips til forbedringer? Er sikkert mange, men vil helst fokusere på de soldatene Er det mulig å "integrere" de bedre i landskapet, gjøre de mer bøyelig hvis dere skjønner? Dette er det første bildet jeg har laget... Etter mye googlesearching har jeg funnet ut litt og litt. Men om dere som kan mye mer en meg som newbie kan gi tips og råd hadde det vært toppers Skal liksom være et Battlefield 2 bilde som representerer Clanen min :O (Venstre) Opprinnelige Screenshot bildet i Bf2. (Høyre) Det redigerte i Photoshop Endret 22. juli 2007 av Samegerilja Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Blur er en lett løsning på problemet. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Okey, nå skjønnte jeg hva du mente med å bare bruke det verktøyet . Men et annet spørsmål jeg lurer på: Er det mulig å fjerne/klippe ut deler av bildet uten å ødelegge bakgrunnen? Endret 22. juli 2007 av Samegerilja Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Noen som vet hva denne fonten heter? 8894806[/snapback] Quoter det jeg skrev på mac1.no Den eksakte fonten får du nok aldri tak i. Det er en spesial font som de har fått laget. Det er kun de som bruker og ingen andre. Derfor er den heller ikke til salgs. Jeg er en mediegrafiker lærling i en bedrift som har jobbet med den fonten. Jeg anbefaler deg å finne en lignende font. http://www.itcfonts.com/ http://mac1.no/forum/viewtopic.php?t=45958 OT: Har svennebrev nå... Endret 22. juli 2007 av euroshopper Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Hvordan er det mulig å få teksten til å gå rundt f.eks. et bilde. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Å få teksten til å følgje ein bestemt bane meiner du? Du kan lage ein path (bane) med penneverktøyet (pen tool) og so skrive på den, ved å trykke med tekstverktøyet like ved banen. Meir detaljert framgangsmåte her: http://www.photoshopessentials.com/photosh...p-text-path.php Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Slik var det jeg gjorde det ja TAkk Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Har jeg gjort noe ulovlig? Lasted ned denne fra en random nettside og redigerte den i Photoshop. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 nei, hvorfor skulle du ha gjort det? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Har jeg gjort noe ulovlig? Lasted ned denne fra en random nettside og redigerte den i Photoshop. 9125852[/snapback] Tviler på at du får noe konsekvenser av det. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hehe tenkte siden det er så mange bilder som er kopibeskyttet. Kopibeskyttet --> lov å endre men ikke bruke originalen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå