Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Du legger den i C:\Windows\Fonts

Da finner photoshop den automatisk.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Lagde vektorgrafikk av den, høgere oppløsning enn det kan du neppe ha bruk for :). (åpner du den i photoshop, så gjør du bare bildet større med "image->image size", og symbolet vil fremdeles beholde skarpheten. Dvs, at du kan gjøre det så stort du vil).

Lenke til kommentar
Lagde vektorgrafikk av den, høgere oppløsning enn det kan du neppe ha bruk for :). (åpner du den i photoshop, så gjør du bare bildet større med "image->image size", og symbolet vil fremdeles beholde skarpheten. Dvs, at du kan gjøre det så stort du vil).

8941759[/snapback]

Nei det blir ikke like skarpt. Det blir helt grønnjævelig!

Lenke til kommentar

Gikk ikkje ann å legge opp psd-filen her... mm, brukernavn og passord er "diskusjon".

http://folk.ntnu.no/roaldf/test/heroes_symbol_vector.psd

Endret av Quijote
Lenke til kommentar
Hvordan lager du vektor? Må du bruke Imageready? (jeg har Imageready, men vil helst bruke Photoshop hvis det er mulig

8944991[/snapback]

Om du har lyst å bruke photoshop, så er vektor-verktøyene disse:

post-39028-1182842105_thumb.jpg

Er forresten mykje som kan vere vrient å forstå seg på når man først jobber med vektorer i photoshop.

Lenke til kommentar

Hei, dette har vel ikke akkurat med photoshop å gjøre, men jeg får opp en feilmelding når jeg installerer det:

" du må gjøre deg ferdig med den andre installasjonen av et adobe produkt, du kan ikke installere to adobe produkter samtidig"

Hva i huleste skal jeg gjøre? Jeg har skrudd maskinen av og på tusen ganger, grunnen til at det kommer opp er at maskinen klikka og skrudde seg av første gang jeg prøvde og installere...

I følge dataen så kjører det ennda, men det gjør jo ikke det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...